• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    "Sst... Je raakt me niet kwijt, Harry. Nooit." ik knikte zachtjes en sloeg mijn armen straks rond Louis zijn middel om vervolgens mijn hoofd in zijn buik te begraven. "We gaan wel met z'n vieren samenwonen, goed?"weer knikte ik zacht. ''alleen als ik ook iemand vind hoor. want ik hoef niet heel de dag naar een klef koppel te kijken.'' deelde ik mee. Ik wist niet eens zeker of hij het gehoord had, aangezien zijn buik het geluid wel heel erg dempte. Ik keek weer op naar Louis en lachten. Misschien moest ik voortaan toch niet zoveel meer drinken.
    Ik trok Louis zijn shirt omhoog en zetten mijn lippen op zijn blote buik om er daarna hard tegen aan te blazen zodat er een raar geluid ontstond en het zeker weten zou kietelen. daarna trok ik zijn shirt weer naar beneden en begon ik weer op Louis zijn wang te tekenen, alsof ik niets had gedaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Ik hoorde niet goed wat Harry zei, aangezien zijn stem gedempt was.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op toen Harry mijn shirt omhoog trok en begon onwillekeurig te kronkelen toen hij tegen mijn buik aanblies. Ik begon nog harder te lachen door het geluid dat erbij vrijkwam en herinnerde me eraan dat Harry dronken was.
    "Onschuldige krullenbol." zei ik zachtjes toen hij verder tekende op mijn wang en ik duwde hem een stukje van hem af.
    "Moet jij niet allang in bed liggen, klein kleutertje?" vroeg ik grinnikend.
    Ja, zijn gedrag was nog erger als het mijne... En morgen zou hij natuurlijk een kater hebben. Ik trok Harry weer tegen me aan en zuchtte zachtjes om vervolgens mezelf tegen hem aan te nestelen. Ik wilde ook een knuffel...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    "onschuldige krullenbol." zei Louis zachtjes en en ik begon te giechelen. "moet jij niet allang in bed liggen, klein kleutertje?" vroeg hij toen grinnikend en snel schuddenik mijn hoofd. Ik wilde nog niet naar bed. Louis trok me naar zich toe en begon zich tegen me aan te nestelen snels sloeg ik mijn rechter been over Louis heen en ging op zijn schoot zitten en mezelf daarna in hem te drukken. "Je bent Lief Boo Beat." zei ik oprecht en snel drukte ik een kusje op zijn wang om daarna mijn hoofd in zijn nek drukken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Ik grinnikte zachtjes en genoot van het warme lichaam van Harry dat zich helemaal tegen me genesteld had. Een warm gevoel verspreidde zich over mijn lichaam en ik zuchtte even. Niet bang worden, ik vond het gewoon fijn om met Harry te knuffelen. Dan hoefde ik niet verliefd op hem te zijn.
    "Dat weet ik, maar jij bent veel liever Hazza." zei ik zachtjes.
    Ja, ik was het totaal aan het vergeten dat hij dronken was en dat Niall nog op het toilet zijn maaginhoud aan het legen was.
    "Je slaapt wel in je eigen bed vandaag, hè Haz?" zei ik voor de grap, lachend.
    Ik streelde Harry's rug zachtjes en beet op mijn lip terwijl ik mijn ogen genietend sloot.
    This was just a Larry moment...


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik stond op van de bank en haalde een hand door mijn haren. Met lome passen liep ik naar de keuken waar ik iets te drinken haalde en de kastjes doorzocht naar iets eetbaars. Waar ik op dit moment zin in had zonder er werk van te moeten maken. Uiteindelijk vond ik niets waardoor ik met mijn drinken terug naar de zetel liep en er terug ging inzitten. Ik nam het schrift weer op mijn schoot waarna ik naar de tekst staarde. Ik tuitte mijn lippen lichtjes en hield de achterkant van de stylo geklemd tussen mijn voortanden. Ik staarde via het grote raam naar buiten. De duizenden lichtjes die te zien waren vanaf hier gaven me inspiratie, meestal toch. Het was zo moeilijk om iets te schrijven dat je zo moeilijk kon verwoorden. Ik zuchtte en liet het schrift vallen waarna ik opstond en naar mijn kamer liep om er een broek aan te doen, een paar Uggs en een jumper. Ik liep naar mijn balkon met mijn schrift in mijn hand en de stylo in de zak van mijn jumper. Rustig klom ik via de brandladder naar boven zodat ik uitkwam op het dak en ging daar liggen zitten op het randje van het gebouw. Ja, ik deed gevaarlijk, maar hier kreeg ik echt inspiratie van.

    Harry Edward Styles
    "Weet ik, maar jij bent veel liever Hazza." zei Louis en ik giechelde gevleid. En wreef met in neus in zijn nek en ademde diep in zodat ik zijn lichaamsgeur in me op kon nemen.
    "Je slaapt wel in je eigen bed vandaag, hè Haz?" lachde Louis en zachtjes schudden ik mijn hoofd. "ik kon lekker bij jou lichten vanacht." piepte ik lachend en haalde mijn gezicht weer uit zijn nek. "of word Rhoda dan boos?" grinnikte ik. Terwijl ik zachtjes met mijn handen op Louis zijn wangen trommelde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Ik grijnsde en liet Harry zijn gang gaan terwijl ik zijn rug rustig streelde. Toch haalde ik uiteindelijk voorzichtig mijn schouders op omdat ik Harry geen slag tegen zijn kaak wilde geven.
    "Dan lig je bij mij." zei ik tevreden, waarna ik lachend mijn hoofd schudde. "Ik denk niet dat Rhoda kwaad wordt omdat jij in mijn bed ligt. We doen toch niks..." zeg ik, waarna ik tevreden glimlachte.
    Ja, wat? Harry was een goede knuffelbeer als hij sliep. En ik had om de een of andere reden wel behoefte aan zijn lichaamswarmte. "We zijn Niall trouwens een beetje aan het vergeten... Ik ga wel even kijken. Jij krijgt straks weer aandacht, kleintje."
    Ik vroeg me af waarom ik hem klein noemde omdat hij groter als mij was, maar misschien omdat hij jonger was en verschrikkelijk schattig op dit moment...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    Na een tijdje voelt mijn maag leeg aan, maar het gevoel dat ik ieder moment moet kotsen, is in ieder geval al weg. Ik hees me van de grond en leunde op de wasbak en bekeek me in de spiegel. Ik zag lijkbleek en mijn haar stak alle kanten uit. Ik gronde. "Lelijk kind," sneerde ik naar mezelf. "Geen wonder dat niemand van je houdt," ging ik verder. "Bekijk je haar toch! De uiteindes zijn dood door al die bleach." mijn knokels werden wit doordat ik mijn handen stevig tot vuisten balden. "Vet varken!" schreeuwde ik. "Je zou beter minder eten," knarstande ik. "Faggot!" riep ik waarbij mijn vuist contact maakte met de spiegel en deze in scherven uit elkaar viel. "Shit," murmelde ik waarna ik meteen de scherven bij elkaar begon te doen waardoor ik mijn hand sneed.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    "We zijn Niall trouwens een beetje vergeten... Ik ga wel even kijken. Je rijgt straks weer aandacht kleintje." Ik knikte en klom van Louis zijn schoot af zodat hij naar Niall kon. "Snel terug komen hoor." Aandachtig keek ik naar elke beweging die Louis deed en ging ik in kleermaker zit op de bank zitten en begon ik zachtjes te gapen. Nu we het zo over slapen hadden gehad begon ik me toch wel moe te voelen. Maar het gerinkel van glas maakte me weer wat wakkerder en snel ging ik achter Louis aan naar Niall, me ondertussen aan alles vastklampend wat ik tegen kwam

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 21:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Met korte passen liep ik naar het toilet toe en ik sprong bijna in de lucht toen ik het geluid van scherven hoorde. Ach nee, wat was nou weer gebeurd? Ik opende de badkamer en slaakte een gil toen ik Niall op de grond zag zitten, tussen de scherven in.
    "Wat ben jij aan het doen?!" riep ik geschrokken, waarna ik Niall overeind trok en zijn hand bekeek waar bloed vanaf druppelde en op de grond viel. Ik trok een bezorgd gezicht en beet even op mijn lip.
    "Viel je?" vroeg ik wantrouwend.
    Niall reageerde al de hele tijd raar, maar ik vroeg me af of hij nou echt was gevallen of dat er iets anders hier gaande was. Zou Harry er meer van weten?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Wat ben jij aan het doen?!" Hoorde ik opeens Louis' geschrokken stem. Ik draaide mijn hoofd snel in Louis' richting. "Uh..." Louis kwam naar me toe en hielp me overeind waarbij het bloed aan mijn hand zag.
    "Viel je?" Vroeg hij. "Uh....Ja, ik wiel," zei ik snel omdat ik toch op geen beter excuus kon komen. "Sorry van je spiegel. Ik ruim het op en koop wel een nieuwe," zei ik heel snel waardoor ik bijna over mijn woorden struikelde. Stomme aap die je bent. Kon je niet wachten tot je thuis was? Meteen knielde ik weer neer en begon de scherven op te ruimen, dit maal voorzichtiger. Ik durfde Louis niet aan te kijken. Bang dat hij mijn leugen zou inzien en ban dat hij teleurgesteld in me zou zijn.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik schudde mijn hoofd en had de neiging om Niall weer overeind te trekken, maar dat zou toch niet veel uithalen.
    "Die spiegel interesseert me geen ene meter. Wat is er met je aan de hand Niall?!" vroeg ik smekend.
    Ja, hij loog. Dacht je nou echt dat ik het niet doorhad omdat hij stamelde, struikelde over zijn woorden en dan ook nog eens een van mijn vrienden was?
    "Niall... Laat die scherven nou maar liggen en laat me je helpen met je hand." zei ik zachtjes, waarna ik me even tot Harry wendde en hem wantrouwend aankeek. Ik zei niets, maar vanavond zou hij nog wel iets van me te horen krijgen. Ik wilde weten waarom iedereen zo vreemd deed en wel nu.
    "Gaat iemand me nog vertellen wat hier aan de hand is?"


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik beet op mijn lip terwijl ik de tekst nogmaals overlas. Ik knikte tevreden. Perfect. Ik had zoveel inspiratie gekregen van deze plaats, ik kon zo nog 2 liedjes schrijven. Nu, dat ik ging ook doen, maar ik ging ze nog niet opnemen. Met opnemen bedoelde ik de studio van mijn neef zijn schoonzus haar vader te openbreken, het liedje opnemen en dan een video maken waar ik de tekst opplakte om die te uploaden op mijn YouTube account waar niemand van wist. Ik stak de versterker in mijn elektrische gitaar en speelde een paar akkoorden waarna ik het liedje begon te spelen. Af en toe veranderde ik nog wat dingen die goed in mijn hoofd klommen maar niet in de praktijk. Ik was blij met het uiteindelijke resultaat en speelde het nog een paar keer. Door de verlaten straat konden sommige mensen, voornamelijk buren, mijn gezang horen, maar dat waren ze gewend van mij.

    Harry Edward Styles
    Veel later dan Louis arriveerde ik bij de badkamer en keek geschrokken van Niall die op de grond zat en scherven opraapte me een bloederige hand, naar Louis. "Wa is er gebeurt?" Piepte ik terwijl ik Louis zijn hand vastgreep en vernauwt naar Niall keek. Ergens voelde ik me schuldig omdat ik hem totaal vergeten was vanaf het moment dat ik samen met Louis op de bank zat. En hij had blijkbaar niet alleen gelaten moeten worden. Louis begon tegen Niall te snauwen over de spiegel en vroeg wat er werkelijk aan de hand was. En nu was ik degene die Niall smekend aankeek. Ik wilde niet dat Niall zijn geheim mijn vriendschap met Louis op het spel zetten. En s hij het niet deed zou ik het straks wel doen als Louis weer boos op me werd.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 22:03 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall james Horan

    "Die spiegel interesseert me geen ene meter. Wat is er met je aan de hand Niall?!" Ik negeerde Louis express en ging verder met scherven oprapen.
    "Niall... Laat die scherven nou maar liggen en laat me je helpen met je hand." zei Louis zachtjes. Ik schudde mijn hoofd. "Er is niks, Louis," zei ik zonder naar Louis te kijken.
    "Gaat iemand me nog vertellen wat hier aan de hand is?"
    Ik probeerde Louis te negeren en ging verder met de scherven. "Ik moet ze oprapen," Ik weet zelf niet waarom ik zo geobsedeerd was met de scherven, maar ik had het gevoel dat ik al genoeg verpestte en dit kon ik tenminste nog zelf opruimen ook dan.
    Ik zag hoe Harry mij smekend aankeek.
    Ik stopte even met de scherven en keek naar Louis. "Wees niet boos tegen Harry, Louis. Snauw tegen mij zoveel als je wilt, maar niet tegen Harry, ok? Het is mijn probleem," en ik ging weer verder met de scherven.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 22:07 ]


    Take me to wonderland