• Hey, ik heb een vraag.

    Omdat ik een alternatieve site zocht voor RPG's en op Quizlet uitkwam, heb ik echt wel veel vragen. Ik ben nog maar pas online hier en snap niet zo veel van hoe je hier met bepaalde RPG's mee moet doen en zo..
    Op de vorige site waar ik op zat, zijn er steeds minder mensen online dus dan lopen de verhalen vast ;/ En ik vind het echt superleuk om te doen dus ik wil echt wel doorgaan met RPG's ;D

    Dus, wil iemand even een snelcursus geven van hoe dat vooral werkt?

    Ik zal je eeuwig dankbaar zijn (a)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ik ga een abo nemen..Tips kunnen nooit kwaad (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gesticked?! ;D


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Wiarda schreef:
    Dit topic is eigenlijk best handig. Ik zat er al een tijdje aan te denken om het RP'en eens te proberen, maar ik kon mezelf er nooit toe zetten aangezien ik geen idee had hoe dat allemaal in elkaar stak. :'D


    Geen reclame, please.

    -facepalm- Ik had ooit heel handleiding topic gemaakt voor RPG's en daar is nooit naar gekeken en ook geen sticky en nu komt dit, poef, ineens --''
    Nouja, je hebt wel twee verschillende RPG's..
    Je hebt de RPG's waarin mensen hooguit 5 regels schrijven, soms zelfs één, en dat zijn eigenlijk gewoon RS.
    En dan heb je RPG's waarbij mensen veel en uitgebreid schrijven en dat zijn wel de echte RPG's :Y)
    En die zijn, vind ikzelf, ook leuker, omdat iedereen meer zijn best doet iets te schrijven,


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^ Inderdaad. Laat iemand die blog in een topic flikkeren en daar een sticky van maken, hebben we veel meer an.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    ^ Inderdaad. Laat iemand die blog in een topic flikkeren en daar een sticky van maken, hebben we veel meer an.


    Ik ben voor.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn frustratie bij RPG is dat ik niet weet wanneer, hoe vaak en wat ik moet schrijven. Ik heb één keer meegedaan, maar ik snapte er niets van. Ik had het idee dat alles dubbel liep, I dunno, hoe time je dat goed?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb eigenlijk ook een vraagje, ik heb punkypet gespeeld en daar waren RPG's ook héél populair, ik zat er dan ook regelmatig op.
    Er waren RPG's die ik echt wel leuk vond en ik wil ze naar hier brengen, maar hoe werkt dat precies?
    Moet je een rollentopic maken? Moet je de beschikbare rollen al op voorhand in elkaar steken of mag je de mensen gewoon zelf personages laten maken?
    De RPG's die ik al bekeken heb hadden namelijk allemaal zelf al rolletjes gemaakt en de mensen moesten er maar uitkiezen.
    Voor de RPG's die ik in gedachten heb, is het handiger dat de mensen het zelf allemaal wat beslissen.

    Ps; Ik voel me best dom nu ik dit vraag >.<"


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    iniminimoshi schreef:
    Ik heb eigenlijk ook een vraagje, ik heb punkypet gespeeld en daar waren RPG's ook héél populair, ik zat er dan ook regelmatig op.
    Er waren RPG's die ik echt wel leuk vond en ik wil ze naar hier brengen, maar hoe werkt dat precies?
    Moet je een rollentopic maken? Moet je de beschikbare rollen al op voorhand in elkaar steken of mag je de mensen gewoon zelf personages laten maken?
    De RPG's die ik al bekeken heb hadden namelijk allemaal zelf al rolletjes gemaakt en de mensen moesten er maar uitkiezen.
    Voor de RPG's die ik in gedachten heb, is het handiger dat de mensen het zelf allemaal wat beslissen.

    Ps; Ik voel me best dom nu ik dit vraag >.<"


    Als je dat wilt doen, kun je het op die manier proberen? ^^ Volgens mij hebben andere mensen dat ook al eens gedaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    (...)

    Als je dat wilt doen, kun je het op die manier proberen? ^^ Volgens mij hebben andere mensen dat ook al eens gedaan.


    Bedankt



    Weet iemand toevallig ook waarom iedereen bij een nieuwe RPG altijd [mijn topic] reageert? :s


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Dan komt het topic onder het kopje mijn topics te staan en kan je hem zo volgen


    Bowties were never Cooler

    Als je gewoon reageert gebeurt dat toch ook dacht ik?


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Ja, maar dan hoef je niet direct te reageren


    Bowties were never Cooler

    iniminimoshi schreef:
    Als je gewoon reageert gebeurt dat toch ook dacht ik?


    Sommige mensen reageren niet meteen en willen het topic neit kwijtraken. Soms duurt het een paar uur om een goede lange post te schrijven.
    (As in, one and a half pages in word.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ah, ok nu snap ik het. Dankje!


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.