• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    Olivia Greenwald

    De hele tuin, het zwembad en het huis was een vaag beeld voor mijn ogen terwijl ik snel rondjes draaiden in het water en ik al duizelig begon te worden in mijn hoofd. "Wie weet, we komen er alleen nooit achter." In een vage waas zag ik nog net hoe Niall wenkbrauwwiebelden en zich vervolgens op zijn rug liet drijven, langzaam minderden ik vaart waarna ik van de ene op de andere voet balanseerde en ik mijn handen even op mijn hoofd plaatsten terwijl ik mijn ogen sloot. Ik opende mijn ogen weer toen de duiziligheid weer wat weg gevaagd was, en ik Niall aankeek terwijl ik mijn hoofd schuinhield. "Nou, om eerlijk te zijn, heb ik ook wel honger. Er is ben&jerry's" nu was ik de gene die even wenkbrauwwiebelden en zachtjes grinnikten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan

    "Nou, om eerlijk te zijn, heb ik ook wel honger. Er is ben&jerry's" wenkbrauwwiebelde ze net zo eigenwijs als dat ik eerder had gedaan. "Ohmyngod. Wat doen we hier nog?" riep ik half hysterisch, terwijl ik als een rare mongool richting de kant liep door het water. Natuurlijk had ik kunnen zwemmen, maar zo slim ben ik op sommige momenten even niet. Half vermoeid kwam ik aan op de kant, ik heb zo geen conditie, en trok mezelf er met moeite op en liet me achterover vallen op de stenen, die trouwens nog aardig warm waren. Lang bleef ik daar niet liggen, want ik veerde mezelf overeind en wachtte tot Olivia ook uit het zwembad was. Al haastig stond ik bij de deur. "Lets eat!" kirde ik vrolijk.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Ik helemaal blij. Liam en Dani zijn weer bij elkaar]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Echt? hoe zit dat nou met die Larry Storm voor de rest?]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    Mijn rechterwenkbrauw schoot omhoog terwijl ik toekeek hoe Niall als een of andere spast het water uit renden. Maar het liet me ook lachen, terwijl ik mijn hoofd schudden en rustig richting het water liep waarna ik het trappetje vastpakten en uit het water klom. Ik raapte mijn kleren, die nogsteeds nat waren, van de grond en keek toe naar Niall die haastig naar de deur liep. "Lets eat!" kirde hij vrolijk. Ik lachte zachtjes waarna ik naar hem toe liep en de deur naar binnen openden, en deze weer sloot toen Niall ook binnen was. Ik liet natte voetsporen achter terwijl ik mijn kleren op het aanrecht legden en de vriezer openden, en de eerste lade beetpakten. "Ik neem...ik neem...ik neem DIE!" ik gritste een bak Strawberry Cheescake uit de vriezer en sloot deze weer doormiddel van een klein tikje met mijn heup.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Liam en Danielle zijn gister bij elkaar gekomen en Harry heeft geloof ik weer iets met Taylor. Larry is niks]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ze zeggen ook dat Niall iets geheimzinnigs had ofzo?]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Dat is niet waar. Niall is gewoon single. Arme Nialler]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Poor him. Laten we met hem daten.]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Hij is superknap maar nee bedankt, ik val niet op jongens. Stiekem wordt ik al gevolgd door paparazzi. Mocht ik willen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Rawr. Laten we spontaan Paparazzi van Lady Gaga gaan zingen]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Niall Horan

    "Ik neem...ik neem...ik neem DIE!" en ze pakte een bak Strawberry Cheescake uit de vriezer en sloot deze weer met haar heup. "Mijn beurt!" gilde ik vrolijk en trok de vriezer weer open. Mijn ogen gleden over de lades en ik trok ze allemaal tegelijk open. In de middelste la zag ik een Chocolate Fudge Brownie bakje staan. Hebberig pakte ik het bakje en gooide ik de vriezer snel weer dicht, veel te koud. Ik versnelde mijn pas naar de keuken voor twee lepels. Snel trok ik het laatje open en haalde er twee speciale ijslepels uit, dat ze deze hier hadden. Net zo snel als ik er was, rende ik weer terug naar Olivia en overhandigde haar de lepel. "Laat maar niet aan Liam zien." grijnsde ik.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    Lachend schudde ik mijn hoofd om Niall terwijl ik op mijn onderlip beet en met moeite het dekseltje van de ijsbeker open probeerden te maken. "Damn, waarom zijn die dingen altijd zo moeilijk te openen?" mompelde ik zachtjes terwijl ik eindelijk de deksel open had en deze ergens neer gooide op het aanrecht. Ik glimlachte even naar Niall en nam de lepel aan terwijl ik met een klein sprongetje op het aanrecht ging zitten en de lepel in het ijs stak. "Laat maar niet aan Liam zien." ik grinnikte zachtjes bij het zien van zijn grijns, en schudde mijn hoofd terwijl ik met de lepel in het ijs porden. "Die heeft nu al wel genoeg dingen aan zijn hoofd."


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Liam ligt als doornroosje te slapen. Nou, zit eigenlijk. Ik ga Liam de komende dagen goed chagrijnig en verdrietig maen xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Delevingne schreef:
    [Whoops, sorry voor de late reactie. :x Ik moest een verslag afmaken voor scorro, je weet toch.]

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik grinnikte bij de gedachte dat dé Emma Watson een, om het even zo te zeggen, lolbroek was. Dat deed me haar wel meer bewonderen. "Ik ben benieuwd wanneer de anderen komen, we zijn nog niet compleet. Of wel?" Ik keek voor de zoveelste keer rond de grote ruimte waar we in zaten en ging na wie ik tot nu toe al had ontmoet. Waarschijnlijk waren we nog niet helemaal compleet, maar het begon wel een drukke boel te worden hier. Ik beet zachtjes op mijn onderlip en schudde mijn hoofd. ''Volgens mij zijn we nog niet compleet, nee. Sowieso is One Direction niet compleet, en er zullen vast wel nog één of twee anderen ontbreken.'' concludeerde ik. Ik zette mij recht in mijn stoel en zag een onbekend meisje onze richting op lopen. Ik bekeek haar voor enkele seconden. Ze had een vriendelijk gezicht; iets wat ik wel kon waarderen. ''Ik ga er vanuit dat ik bij jullie mag zitten , niet?'' Ik knikte als teken dat ik het best vond en stak mijn hand naar haar uit. ''Ik ben Nathaniel, aangenaam.''


    Mackenzie Lou Arretez
    ''Ik ben Nathaniel , aangenaam.'' zei een jongen. Ik glimlachte vriendelijk terug en schudde zijn hand. ''Mackenzie.'' Glimlachte ik. Als er nog meer van die leuke jongens waren , zou ik het hier niet overleven. Eerlijk. Mijn blik scande even zijn lichaam en gezicht , waarna ik weer glimlachte. ''Hebben jullie al anderen ontmoet? Ik ben hier namelijk pas net en ik zag jullie zo zitten.'' zei ik neutraal. Ik beet even op mijn lip , het probleem was een beetje dat ik niet zo goed een gesprek op gang kreeg. Ik had niet echt veel gesprekstof om over te praten , ook hield ik veel voor mezelf dan dat ik het gewoon openbaar maar. Maar het moet er een keer uit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.