• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    Liam James Payne

    Ik schrok wakker en keek recht in de ogen van de onbekende jongen. 'Wie is Danielle?' vroeg hij, waarbij de pijn toenam. Ik keek hem teleurgesteld aan en liep naar de keuken, waar ik Niall en Olivia tegenkwam. Ik wreef in mijn ogen en kreeg er een schorre 'hoi' uit. Ik keek weer doods uit mijn ogen en mijn gezicht werd er ook niet bepaald beter op. Sloffend liep ik naar de koelkast, waar ik chocomelk uitpakte en in een groot glas schonk en mee naar de woonkamer nam. Daar zette ik de tv aan en zocht tussen een stapel films en serie's. Uiteindelijk zette ik Friends op en keek geduldig naar het zwarte scherm die uiteindelijk het beginstukje vormde. Zacht nipte ik een slokje van mijn chocomelk en keek naar de beelden die op het scherm te zien waren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    "Nou, eigenlijk verschilt dat, maar meestal zijn het thrillers, romans of drama verhalen." grinnikte ze, waarschijnlijk door de koekjes. "Thrillers zijn echt leuk!" merkte ik vrolijk op, terwijl ik de halve rol al had leeggevreten. "Hoeveel past er wel niet in jou maag?" vroeg ze terwijl ze een koekje uit de zak gritsten. Ik zette even mijn nep-denk gezicht op en dacht nep na. "Veel." kwam ik tot de conclusie. "OOH! Niet mijn koekjes stelen!" en ik trok beschermend mijn koekjes terug naar mijn lichaam. Ik slaakte een nep gegrom en grijnsde voluit. Ik had hier plezier in en ik kon niet wachten wat de opdracht zou gaan worden. Binnen één seconde was Liam in de keuken voor chocolademelk en binnen diezelfde seconde was hij weer weg, zijn gezicht op onweer. Ik hoopte zo dat het goed zou komen met hem.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:48 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Lol, bestaat er een haargroeimiddel? Dan zijn Liam's korte haren weer lang ^-^ En ja, ik spoor niet. Even googlen o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Vast wel?]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Aaaaawh, ik kan niks vinden. Oke, ik ben nutteloos en wanhopig en ga te veel offtopic. Sorry Broekie, dan nog maar een paar maanden wachten in de RPG. Niet letterlijk o_o. Ik ben irritant, laten we verdergaan]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:09 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    Niall zette een nep-denk gezicht op en ik grinnikte. "Veel." zei hij toen uiteindelijk. "Daar was ik al wel achter ja." zei ik grinnikend terwijl ik een hap van het koekje nam. . "OOH! Niet mijn koekjes stelen!" Niall trok de rol beschermend naar zich toe alsof hij iets dierbaars aan het beschermen was, ik lachte zachtjes terwijl ik nog een koekje uit de rol pakten. "Pech" zei ik met een opgetrokken wenkbrauw terwijl ik even speels mijn tanden in het koekje zetten en vervlgens zachtjes lachten. Toen pas merkte ik dat iemand de koelkast open deed. Het was Liam, en zijn gezicht zag er nou niet echt bepaald vrolijk uit. Maar net toen ik wou vragen of alles weer goed ging, was hij weer verdwenen net zo snel als dat hij was gekomen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan

    Even zuchtte ik, het was hard om Liam zo te zien, zeker omdat hij echt gelukkig was. "Pech" zei Olivia met een opgetrokken wenkbrauw terwijl zij even speels mijn tanden in het koekje zetten en vervolgens zachtjes lachten. Dat was er dus ondertussen aan de hand. Mijn blik richtten zich weer op Olivia die nog plagend met het koekje bezig was. "Jij mag samen met Liam de aankomende maand mijn eten gaan betalen, denk ik." grijnsde ik. En hoeveel geld je ook had, geloof me, dat hield je niet vol. "Ik kan zelfs Bill Gates blut eten." voegde ik eraan toe. Waarom was ik mezelf altijd aan het opscheppen als ik mensen altijd beter leerde kennen? Oke, het was geen opscheppen, maar lol hebben. Toch? In jezelf prater.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Liam James Payne

    'You.. You.. You threw my sandwich away?' zei Ross. Ik grinnikte. Friends wist me altijd wel op te vrolijken. Iets wat raar was, ookal was ik meer fan van Toy Story. Danielle was voor even uit mijn gedachten gegaan en een vrolijke glimlach vormde mijn lippen. In mijn ogen was geen sprankeltje meer te zien van de gebeurtenis. Een gemeende lach verliet mijn mond toen ik Ross hoorde schreeuwen 'My sandwich?!' Ik had het te druk met lachen om te drinken dus zette ik mijn glas neer. Het bleef leuk. Na een tijdje kwamen Phoebe en Rachel in beeld en een grijns kwam nu op mijn gezicht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik het koekje op at waar chocolade stukjes tussen zaten. Genietend sloot ik even mijn ogen. "Jij mag samen met Liam de aankomende maand mijn eten gaan betalen, denk ik." Ik schoot in de lach waardoor ik bijna in het koekje stikten en even op mijn borst klopten. Heel charmant Olivia, heel charmant. Ahum, NOT. Ik hoestte zachtjes terwijl ik hem weer aankeek. "Dan denk ik dat ik binnen een week al blut ben." ik grinnikte zachtjes waarna ik het laatste stukje van het koekje opat en hem weer aan keek. "Nou, dat geloof ik aardig ja" zei ik grinnikend waarna ik even met mijn hand door zijn haar woelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [sorry dat ik niet heb geschreven vandaag. Ik voel me nogal kut en ik probeer mijn lezers een beetje tevreden te houden en zoveel mogelijk te schrijven voor hen. Zeker na vier dagen achter elkaar in de top! (: hoop dat jullie het begrijpen!]


    Geen reclame, please.

    [Aaaaawhh gefeliciteerd (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Na een tijdje buiten gezeten te hebben stond ik weer op, waarna ik mijn hotpants van spijkerstof recht trok en het paars met oranje topje wat ik aanhad recht trok. Vervolgens trok ik mijn slippers weer aan en liep naar binnen. Ik had nog niet alle kamers gezien, dus ging daar maar even kijken. Ik liep alle deuren in het huis na, waar ik erachter kwam dat iedereen in het huis een eigen soort kantoor had, je naam stond zelfs op de deur geschreven. Toen ik een deur opende zag ik Liam zitten. Hij was tv aan het kijken en zag er een stuk vrolijker uit dan dat ik eerder gezien had. 'Hoi,' zei ik zachtjes, eigenlijk wilde ik hem niet storen, maar beneden bij de anderen gaan zitten had ik ook geen zin in. Ik had het gevoel dat ik er niet bij hoorde. 'Mag ik erbij komen zitten?' vroeg ik zacht, waarna ik naar hem toe liep.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    'Tuurlijk' glimlachte ik naar Penelope. Ineens viel het me op dat ik nogal pijn aan mijn handen had. Ik schrok een beetje toen ik ze zag. Ze waren rood en mijn rechterhand had gebloed. Een vertrouwde frons kwam er op mijn gezicht. 'Auw' mompelde ik toen ik mijn vingers strekte. 'Sorry dat ik je negeerde. Ik heb nogaal veel dingen aan mijn hoofd' zei ik zacht richting Penelope. Mijn ogen schoten naar haar verlegen blik. Ik moest even grinniken. 'Je fascineert me. Ik heb nog nooit iemand zo verlegen gezien, die tegelijk toch echt wel voor zichzelf zou opkomen' glimlachte ik naar haar. De oude Liam is weer terug, maar iedereen wist dat het slechts een kwestie van tijd was dat dat voorbij was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.

    'Tuurlijk,' glimlachte hij naar me, voordat ik naast hem plaatsnam. Op de tv was Friends te zien, maar ik had dat nooit zo gekeken. Het leek alsof ineens zijn handen pijn gingen doen, want hij keek er geschrokken naar en mompelde zachtjes au. 'Sorry dat ik je negeerde. Ik heb nogal veel dingen aan mijn hoofd,' zei hij me, waarna hij naar me keek. Ik knikte zacht. 'Het is oké,' antwoordde ik zacht. 'Dat heb ik wel vaker.' Hij grinnikte en vertelde dat ik hem fascineer. Meteen kleurden mijn wangen en steeg het bloed naar mijn hoofd, terwijl ik wat ongemakkelijk naar beneden keek. 'Uh, dank je.' mompelde ik zacht. Ja, ik kon voor mezelf opkomen, maar dat moest wel. Ik haalde zacht mijn schouders op. 'Tja, ik kan niet anders. Society is a bitch.' Ik glimlachte zacht voordat ik naar zijn gezicht keek. Zijn rode ogen waren wat weggetrokken en er speelde nog steeds een kleine glimlach rond zijn lippen. Dit was de Liam die ik graag zag, niet dat ik hem echt kende, maar ik kende de Liam Payne uit One Direction. Toch zag ik hem liever zo dan huilend en depressief.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    Ik moest lachen toen Penelope rood werd. 'Niet verlegen zijn' mompelde ik grinnikent. 'Heb jij al enig idee wat de opdracht zou kunnen zijn? Ik heb eerlijk gezegt geen idee' glimlachte ik en ik dacht even na. Nope, ik had geen idee. 'Mijn handen' jammerde ik zacht terwijl ik met een pruillipje naar mijn handen keek die onderhand een beetje opgezwollen waren en nog helemaal rood. Het zou lang duren voordat die weer hetzelfde waren. Meer dan een paar dagen, iniedergeval wat logisch was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."