• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    [Harry heeft niks met Taylor. Tenminste , mijn hart zou het nooit toestaan :x Payzer is back together. That's true. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Harry was gisteren veel eer gezien met Lux, Lou en Taylor. Dat haar van Lou vind ik mooi o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik weet :x maar dat betekent nog niet dat ze met elkaar gaan xd Ik ga ook gewoon fietsen met jongens , -ookmetmijncrushmaardaargaathetnietover- ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik zag hoe Niall en Olivia naar binnen renden om ijs te gaan halen, wat mij alleen achter liet in de tuin. Ik zette een voet op de kant en sloeg mijn armen om mijn been, voordat ik met mijn kin op mijn knie leunde. Ik keek voor me uit, naar het water in het grote zwembad, wat nog bewoog door de twee lichamen die er zonet in geweest waren. Naar het hek rond de tuin, wat ons van de rest van de buitenwereld scheidde. Naar de lucht, die helderblauw was, met af en toe een paar witte vlekjes van wolken. De zon, die groot en helder aan de hemel stond. Een kleine zucht rolde over mijn lippen. Ik had het gezicht van Harry net gezien zodra ik me excuseerde, hij vond me te min voor zichzelf. Als het de rest van het half jaar zou zijn, zou het erg eenzaam worden.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall Horan

    Gulzig en ongeduldig stak ik de lepel in het bakje met ijs en begon het zorgvuldig, maar snel naar binnen te werken. Toen het eerste hapje ijs op mijn mond kwam, leek ik wel even in de hemel te zijn. "Die heeft nu al wel genoeg dingen aan zijn hoofd." zei Olivia terecht. Ik knikte tussen het eten door. Praten en eten kon ik niet tegelijk, want hey ik ben een jongen en dat kunnen jongens niet. Ik leunde tegen de koelkast terwijl ik keek naar haar, terwijl zij op het aanrecht zat. Toch was de keuken nou ook niet onaardig, lekker groot en breed. Precies wat een keuken voor mij moet hebben, nu nog een keukenprins, maar daar hadden we onze LouBear voor die kon koken. "Mnom mnom" Ik slikte even mijn hap door. "Ehm- eh- wat voor hobby's doe je eigenlijk?" bracht ik er half moeilijk, half verlegen uit. En ik moest weer apart zijn. Snel at ik weer verder, al was mijn bakje bijna al op;


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Wat heb ik gemist ;3 ]

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik glimlachte even kort naar het meisje dat zich als Mackenzie had voorgesteld. Ze was knap, erg knap zelfs en ik betrapte mezelf erop dat ik haar iets te lang bekeek. Beschaamd wendde ik mijn blik van haar gelaat af. Ik was hier om mijn songwriting te verbeteren, niet om naar mooie meisjes te staren, al waren ze eerlijk gezegd wel een pluspunt. Ik herstelde mezelf en bracht mijn aandacht naar de vraag die ze had gesteld. ''Hebben jullie al anderen ontmoet? Ik ben hier namelijk pas net en ik zag jullie zo zitten.'' Ik knikte. ''Ja, ik heb een meisje dat geloof ik Olivia heet al ontmoet en Logan. Jij bent nu de derde tegen wie ik praat.'' glimlachte ik nerveus. Hopelijk merkte ze niet dat ik eigenlijk een heel ongemakkelijk persoon was. Ik vond het gewoon moeilijk om met mensen te praten omdat ik mezelf liever wijdde aan muziek.

    Olivia Greenwald

    Ik zuchtte zachtjes toen ik eindelijk een hap van mijn ijs kon nemen, aangezien het weer eens langzaam moest ontdooien. Ik nam een hap en grinnikte om de geluidjes die Niall maakten. "Nom nom nom" zei ik terug waarna ik even mijn ogen sloot en even genoot van het beetje ijs dat op mijn tong aan het smelten was. Ik opende mijn ogen weer en keek even rond. Dit hele huis beviel me wel, het was groot én modern, het enige waar ik een beetje tegen op zag was dat we met zijn alle een slaapkamer moesten delen. Natuurlijk zou dat wel heel gezellig zijn enzo, maar ik kreeg er het idee bij dat je heel weinig privacy zou hebben. "Ehm- eh- wat voor hobby's doe je eigenlijk?" Ik hield mijn hoofd even schuin en keek Niall aan die gulzig verder at alsof zijn leven er vanaf hing ik grinnikte zachtjes. "Hobby's he...Nou ehm, ik schrijf, en ik teken." ik porde even met mijn lepel in het ijs. Als ik mezelf zo beschreef was ik wel héél erg saai. "Maar ik houd ook wel van de typische meiden dingen, zoals shoppen enzo." zei ik grinnikend. "En jij? Welke hobby's heb je?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Liam is in slaapgevallen op de grond en zal nu zo wel liggen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    "Nom nom nom" zei ze terug. Ik grijnsde even, kijk met haar kon je gewoon lol hebben zonder dat een meisje gillend achter je stond dat je van One Direction was. Dat was één van de voordelen van dit programma. "Hobby's he...Nou ehm, ik schrijf, en ik teken." Even keek ik geïnteresseerd toen ze zei dat ze van tekenen hield. Mijn blik viel op mijn bak met ijs, waarvan ik nu moest gaan geloven dat hij op was. Eventjes zuchtte ik moeizaam, waarom zijn die bakjes zo klein? "En jij? Welke hobby's heb je?" Zo schrok ik op uit mijn dagdroom voor drie seconde waar ik dacht dat de hele wereld bestrooid was met ijs. "Zingen natuurlijk, maar mijn gitaar hoort zeker bij mijn hobby's. Natuurlijk moet ik het belangrijkste niet vergeten; eten." grinnikte ik. Vanzelfsprekend natuurlijk. Mensen die zonder eten kunnen, ik snap hun echt niet, dat is gewoon niet meer te doen. Pas toen besefte ik me dat ik hier nog vrolijk in mijn zwembroek stond. Waarom niet? Nog grijnzend leunde ik nog tegen de koelkast. "Vertel eens, wat schrijf je vooral?" vroeg ik netjes. maar toch geïnteresseerd. Snel haalde ik een pak koekjes uit het onderste kastje. Ik ben niet te verslaan!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik glimlachte weer en keek naar Nathan , of Nathaniel. ''Ja, ik heb een meisje dat geloof ik Olivia heet al ontmoet en Logan. Jij bent nu de derde tegen wie ik praat.'' vertelde hij me. Ik knikte. ''Oké. En wat is jullie 'schrijfwerk' , of hoe je dat ook noemt. Ik schrijf voornamelijk graag verhalen en ik ben journalist.'' vertelde ik. Even beet ik op mijn lip. Hij was best knap , ja dat moest ik toegeven - maar door mijn jeugd te overleven met allemaal jongens , klonk ik nog geen eens nerveus. En die jongen naast hem was dus echt Logan Lerman. Ik grinnikte even en keek naar Nathaniel.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Olivia Greenwald

    "Zingen natuurlijk, maar mijn gitaar hoort zeker bij mijn hobby's. Natuurlijk moet ik het belangrijkste niet vergeten; eten." Ik lachte zachtjes terwijl ik knikte en een hap ijs nam. "Dat laatste had ik al wel verwacht ja." Ik glimlachte even, terwijl ik de bodem van het bakje al kon zien. "Kunnen ze die dingen gewoon niet groter maken ofzo?" Dat zou echt geweldig zijn, een grote bak Ben&Jerry's. Ik zuchtte zachtjes waarna ik Niall weer aankeek, en toen eigenlijk pas besefte dat ik in mijn ondergoed zat aangezien ik mijn kleren uit had gedaan omdat ze drijfnat waren door Liam's actie die me zo nodig met kleren en al in het water moest gooien. Kleine blosjes uit schaamte verschenen op mijn gezicht. "Vertel eens, wat schrijf je vooral?". "Nou, eigenlijk verschilt dat, maar meestal zijn het thrillers, romans of drama verhalen." ik grinnikte zachtjes toen Niall nog een zak met koekjes pakten. "Hoeveel past er wel niet in jou maag?" vroeg ik terwijl ik een koekje uit de zak gritsten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [pff sorry, ik schrijf echt slecht maar ik ben heel moe, dus mijn excuses :c]

    Nathaniel Henry Beaufort
    Mackenzie was gelukkig heel direct met vragen stellen. Daar was ik blij om, want dat betekende dat ik gewoon hoefde te knikken en antwoorden. ''Ik schrijf liedjes en ik speel gitaar.'' beantwoordde ik haar met een scheve glimlach. Ik kon bijna zweren dat ik nog nooit in mijn leven zo vaak had geglimlacht als nu en vrijwel de hele tijd dat ik in dit huis had doorgebracht. Ik vond het echter niet erg- een beetje blijheid had ik immers wel nodig in mijn leven. Misschien zou ik dan ook wat minder sombere teksten gaan schrijven, bedacht ik me. ''Dus je schrijft verhalen? Cool. Ik doe dat ook, maar dan met een melodietje erbij.'' Ik beet zachtjes op mijn onderlip en keek naar het raam dat uitkeek op een groot zwembad. ''Hmm, ik heb eigenlijk nog niet veel gezien van dit huis. Zullen we wat gaan doen?'' stelde ik aarzelend voor, niet wetend of ze nu al tijd met me wou doorbrengen.

    [Ik ben ook erg moe. En ik moet zo naar school voor een voorstelling -.- heb ik wel het 1ste vrij^^]

    Mackenzie Lou Arretez
    ''Dus je schrijft verhalen? Cool. Ik doe dat ook , maar dan met een melodietje erbij.'' zei hij. Ik knikte. ''Schrijven is voornamelijk mijn passie. Ik doe het als sinds.. Toen acht was. Sindsdien speel ik graag met woorden en experimenteer er een beetje mee.'' vertelde ik. ''Hmm , ik heb eigenlijk nog niet veel gezien van dit huis. Zullen we wat doen?'' stelde hij voor. Ik knikte. ''Graag zelfs. Ik ben hier net aangekomen en ik wil wel graag rondlopen of iets doen. Ik verveel me nogal snel.'' glimlachte ik. Ik beet op mijn lip voor de zoveelste keer , dit keer was mijn eerste keer dat ik niets meer wist om te zeggen.. Ik klapte gewoon dicht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Edward Kye Rodriquez

    Ik liep door de kamer en botste perongeluk tegen Liam aan. Ik wist dat ie wakker was, dus keek ik hem aan. 'Sorry, ik wilde je niet wakker maken' zei ik met getuite lippen. 'Wie is Danielle?' vroeg ik aan hem. Ik had geen idee hoe hij zou reageren, dus wachtte ik gewoon maar af. Als ik hem zou kwetsen, zou ik dat waarschijnlijk niet eens uiten. Maar ik bleef naar hem kijken.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.