• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    Niall Horan

    Het werd een gevecht van wie het meeste kon spetteren. De winnaar was overduidelijk te zien, moi. Overigens was niet iedereen het daar mee eens. "Denk maar niet dat ik je ga laten winnen." zei ze toen zij mij aankeek. Een glimlach verscheen er op mijn gezicht, toen mijn lichaam opeens zwaarder werd en ik Olivia niet meer zeg. Opeens besefte ik me dat ze op mijn rug zat. "Liam was misschien een speedboat, maar ik ben een onder-water-tornado." Oke Niall, dat klonk dom. Op mijn hardst probeer ik door het water te rennen, wat soms bijna een val oplevert, maar ik kan me telkens nog net overeind houden. Dit is een goed begin van dit hele programma.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Louis William Tomlinson

    'Danielle houdt niet van me. Ik ben een slecht vriendje' Ik zet de film uit. 'Liam dat is niet waar! je bent een van mijn beste vrienden en ookal ben ik een man ik zag heus wel wat een goed vriendje je voor haar was!' Ik kijk naar hem. 'Het is jammer dat het zo gelopen is maar het komt allemaal wel weer goed Liam!'

    Pebble schreef:
    Penelope Charlotte Stone.
    Ik zag hoe Harry zich in de stoel naast mij neer liet vallen en ik keek naar hem op. Mijn lichtgroen en diepbruine ogen vonden zijn donkergroene, degenen waar ik zo vaak in gekeken had thuis, achter de computer of in de bladen. 'En je hoeft al helemaal niet zo onzeker te doen,' zei hij me, waarna hij glimlachte. Zijn lach was zo aanstekelijk dat er ook een glimlach verscheen rond mijn lippen. 'Je bent echt een heel mooi meisje.' Sprakeloos staarde ik hem aan, terwijl ik aan zijn stem hoorde hoe hij het echt meende. Jeetje, Harry Styles vond me knap. De lichte blos die net van mijn wangen verdwenen was kwam weer opzetten en ik wende mijn gezicht even af. 'Dank je wel,' antwoordde ik hem, waarna ik een blonde pluk van mijn haar achter mijn oor wreef. 'Ik probeer er al jaren vanaf te komen, mijn onzekerheid, maar het lukt gewoon niet,' mompelde ik zachtjes tegen hem, waanra ik weer opkeek naar zijn groene ogen. 'Maar daar zal jij wel niet echt last van hebben, niet?'


    Harry Styles.
    Ik glimlachte vrolijk naar haar, vervolgens liet ik mijn duim en wijsvinger over haar wang glijden. 'Je bent schattig als je bloost.' Mompelde ik zachtjes. Ik was nog geen uur in dit huis, of ik begon al met flirten, ach ja, goede eigenschap, toch? 'Ik probeer er al jaren vanaf te komen, mijn onzekerheid, maar het lukt gewoon niet,' mompelde ze zachtjes. 'Ooit zal het wel lukken,' glimlachte ik. 'Maar daar zal jij wel niet echt last van hebben, niet?' Vroeg ze, terwijl ze me aankeek. Ik schudde langzaam mijn hoofd, waardoor mijn krulletjes leuk heen en weer sprongen. 'Niet meer,' met de nadruk op niet. 'Vroeger was ik echt zo onzeker als de pest, over alles, sinds One Direction is het veel minder geworden. Het is een gezonde eigenschap, hoor,' knipoogde ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Penelope Charlotte Stone.
    Harry legde zijn hand op mijn wang, waarna hij zacht met zijn duim over mijn wang gleed. Een spoor van vlinders vloog door mijn buik, terwijl mijn ogen zijn gezicht scanden. 'Niet meer,' zei hij. 'Vroeger was ik zo onzeker als de pest, maar het is een gezonde eigenschap.' Ik knikte zacht, niet in staat veel meer te doen. Hij flirtte me met me. Harry Fucking Styles flirtte met me. Maar ik wist niet hoe ik moest flirten. Ik had geen idee hoe ik het moest doen. 'Het is echt irritant, onzeker en verlegen zijn. Het weerhoud me van zoveel dingen in het leven. Alleen als ik acteer is het weg.' Ik glimlachte voorzichtig naar hem, mijn witte tanden werden zichtbaar. Op dat moment kwam Louis voorbij, samen met Liam. Hij bracht hem naar boven en kwam daarna terug beneden. Ik had niet gevolgd wat er buiten was gebeurd, maar ik wist dat het iets met Liam en Danielle te maken had. Ik was een fan en daardoor volgde ik op de voet al het nieuws, dus ook de break-up. Maar nu was hij naar boven gebracht en ik had nog net zijn bebloede, kapotte handen kunnen zien. Ik had, doordat ik een keer een zuster had gespeeld in een serie, een cursus EHBO gedaan, wat betekende dat ik wist hoe ik met verband om moest gaan. En ik zag gewoon aan Liam's handen dat daar iets aan gedaan moest worden. Ik excuseerde me even bij Harry en stond op, waardoor zijn hand voorzichtig van mijn wang gleed, voordat ik naar de keuken liep om de EHBO-doos te zoeken. Zodra ik die gevonden had nam ik hem mee terug naar de woonkamer. 'Ik weet dat Liam nu even alleen moet zijn, maar iemand moet zijn handen verzorgen. Ik heb een EHBO-cursus gevold, dus is het erg dat ik het even doe?' vroeg ik aan Louis, ik had mezelf net netjes aan hem voorgesteld. Ik hield de EHBO-doos omhoog. Ik wachtte niet echt op een antwoord, maar liep na mijn zin naar boven, waar ik een tv hoorde. Ik liep op het geluid af en nadat ik op de deur geklopt had, liep ik de kamer in. 'Hey Liam,' zei ik zacht, waarna ik de deur achter me sluitte. Ik liep naar hem toe en zakte naast hem neer, waarna ik een blik op de tv wierp. Toy Story. ik kon het weten. Mijn blik gleed af naar zijn handen, die bebloed en kapot op zijn schoot lagen. 'Ik eh, kom je handen verzorgen.'

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:26 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    'En waarom dumpte ze me dan, Louis? Omdat ze dom is? Geef nou toe, ze is een van de leukste en aardigste meisjes die je kent. Waarom is ze dan bij me weggegaan? Vanwege al die haat van de fans? Dat was twee jaar geleden erger en zelfs toen bleef ze bij me' zei ik, met alweer nieuwe tranen. 'Ze heeft er genoeg van, Lou. Genoeg van mij' maakte ik duidelijk. 'Dit is geen "ruzie". Dit is doodserieus. Niks komt meer goed' bevestigde ik zacht. Mijn armen liet ik naast me bungelen en ik keek naar onder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    'Ze heeft er genoeg van, Lou. Genoeg van mij' Ik schud mijn hoofd. 'Als jullie voorbestemd zijn komt alles goed Liam! Maar voor nu vind zij het beter als jullie niet samen zijn. Dat kan toch Li?' Ik sla een arm om hem heen. Ik voelde zo erg met hem mee,

    Harry Styles.
    Ik zuchtte zachtjes waarneer Penelope zich excuseerde en verdween richting de kamer waar Liam en Louis zojuist in verdwenen waren. Een meisje had me gewoon laten zitten voor mijn twee beste vrienden, thoh, ze was me niet eens waard dan. Ja, ik had iets teveel zelf ego. Maar dat moest kunnen, vond ik. Langzaam liet ik me achter uit in de stoel zakken en keek rond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Waarom kan ik niet gewoon uit dit kuthuis?' Siste ik en ik keek wat omhoog. 'Ik ga naar beneden, ijs eten' mompelde ik en ik veegde mijn tranen af. Mijn rode ogen en de tekens van dat ik gehuild had waren nog perfect te zien, maar dat boeide me niks. Ik strompelde naar beneden, Penelope negerend, liep de keuken in, pakte Ben&Jerry's, pakte de eerste beste vork die ik kon vinden en rukte het bakje open. Dit was normaal niks voor mij. 'Louis is boven als je hem nodig hebt' mompelde ik tegen Harry en ik ging op de grond zitten, me vol proppend met ijs.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Maar na een paar seconde was Liam al weer terug, met een bak ijs, waar ik naar keek, eigenlijk had ik best wel honger... 'Louis is boven als je hem nodig hebt,' mompelde hij naar mij, waarna hij op de grond ging zitten en ijs begon te eten. Ik beet even op mijn lip voordat ik mezelf naast Liam liet zakken. 'What's up, bro?' Ik keek Liam aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Vraag aan Niall of Louis' mompelde ik terwijl ik binnen een recordtijd het halve bakje naar binnen werk. 'Waar is mijn Harry Potter boek?' Vroeg ik mompelend aan mezelf en ik zag dat ie was gevallen uit mijn koffer en nu op de trap lag. Gelijk pakte ik hem op, liep terug naar mijn plek en sloeg het boek open. Ik las altijd als ik me rot voelde. Dat zou dan vast alle boeken binnen drie dagen uit gelezen hebben. Vermoeid van de gebeurtenissen at ik snel het laatste beetje op en leunde tegen de bank aan, alsof ik elk moment in slaap on vallen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik bleef verbluft staan toen Liam gewoon langs me af liep, zonder iets te zeggen. Ik voelde me meteen ongelooflijk stom. Stond ik daar, in de deuropening, met een verbanddoos in mijn handen. Ik wist dat ik nu op tv was geweest met mijn blunder. Ik zuchtte zacht en liep terug naar de keuken met de verbanddoos in mijn handen, waarna ik de doos terugzette waar ik hem gevonden had. Toen ik terug in de woonkamer kwam zag ik Liam bij Harry zitten. Ik besloot dat ik hun niet wilde storen en liep vervolgens naar buiten, waar ik Niall en Olivia in het zwembad zag. Ik ging op de rand zitten en stak mijn voeten in het water nadat ik mijn schoenen uitgetrokken had.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik snap het niet. Speelt iemand Zayn nu wel of niet?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    UGG Shoes
    Wholesale UGG
    Hot Sale
    Cheap UGG Boots
    UGG Boot Outlet
    .
    Are you currently online currently? ShaUGG Shoes


    Wholesale UGG


    Hot Sale


    Cheap UGG Boots


    UGG Boot Outlet


    .



    Are you currently online currently? Shame you if you hit in the local running shoes stores to your collection for footwear.The web has far more to provide you with.Maybe you adore to browse at Nordstrom's.This really is my wife's some weakness.It's Nordstrom's completely for her with regards to shoes.It's about their shoes.Unfortunately the neighborhood department retailer doesn't will have her size, or it's possible that they're out of stock of a unique style; this really is when the woman turns to be able to her DESKTOP.If you actually log on Nordstrom's web based, you can witness a bigger variety about shoes.This way you may order instead of even be required to leave typically the comfort of your house.Basically almost any brands you are able to think for, most possible have on the web shoe retail outlets

    UGG Shoes
    Wholesale UGG
    Hot Sale
    Cheap UGG Boots
    UGG Boot Outlet
    .
    Are you currently online currently? ShameUGG Shoes


    Wholesale UGG


    Hot Sale


    Cheap UGG Boots


    UGG Boot Outlet


    .



    Are you currently online currently? Shame you if you hit in the local running shoes stores to your collection for footwear.The web has far more to provide you with.Maybe you adore to browse at Nordstrom's.This really is my wife's some weakness.It's Nordstrom's completely for her with regards to shoes.It's about their shoes.Unfortunately the neighborhood department retailer doesn't will have her size, or it's possible that they're out of stock of a unique style; this really is when the woman turns to be able to her DESKTOP.If you actually log on Nordstrom's web based, you can witness a bigger variety about shoes.This way you may order instead of even be required to leave typically the comfort of your house.Basically almost any brands you are able to think for, most possible have on the web shoe retail outlets