• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    UGG Fox Fur Boots
    UGG Boots For Sale
    UGG Boots Cheap
    UGG Outlet
    UGGUGG Fox Fur Boots


    UGG Boots For Sale


    UGG Boots Cheap


    UGG Outlet


    UGG Boots Online


    .



    Utilized to acquire traction on top of an individual's snowboard, the stomp station is honored the board using an adhesive.The topside within the pad are somewhat sticky, allowing ones free foot a purpose to step not slip close to.Ideally, the pad shall be placed toward the rear binding so that you could step instantly onto typically the pad and ease your own foot into your proper location to join it to board.



    And also helping everyone dismount gracefully at a chairlift without dealing among the bushes, the stomp pad which useful for helping remove every accumulation from snow which will have pent up on your own snowboard " booties ".By while using the pad to be able to scrape any kind of snow and also ice fragments prior to strap on the foot, you make sure that not a single thing that will obstruct your capacity control a direction with the board

    UGG Fox Fur Boots
    UGG Boots For Sale
    UGG Boots Cheap
    UGG Outlet
    UUGG Fox Fur Boots


    UGG Boots For Sale


    UGG Boots Cheap


    UGG Outlet


    UGG Boots Online


    .



    Utilized to acquire traction on top of an individual's snowboard, the stomp station is honored the board using an adhesive.The topside within the pad are somewhat sticky, allowing ones free foot a purpose to step not slip close to.Ideally, the pad shall be placed toward the rear binding so that you could step instantly onto typically the pad and ease your own foot into your proper location to join it to board.



    And also helping everyone dismount gracefully at a chairlift without dealing among the bushes, the stomp pad which useful for helping remove every accumulation from snow which will have pent up on your own snowboard " booties ".By while using the pad to be able to scrape any kind of snow and also ice fragments prior to strap on the foot, you make sure that not a single thing that will obstruct your capacity control a direction with the board

    Cheapest Uggs
    Ugg Fox Fur
    Ugg Fox Fur Boots
    Cheap Fox Fur Uggs
    Cheapest Uggs


    Ugg Fox Fur


    Ugg Fox Fur Boots


    Cheap Fox Fur Uggs


    Ugg Fox Fur Boots Sale


    .Most wheelchairs incorporate 6 added wheels but electrical power chairs possess a slight difference on the configuration.Traditional wheelchairs possess smaller wheels before, larger wheels during the back (that you are able to move together with arms) and some very smaller wheels with the rear to help you avoid mishaps the spot where the user fortuitously tips backward.



    This configuration is just not necessary at a power chair because the design reduces also of once again tipping.Electrical power chairs nevertheless have 6 added wheels, but the larger set are initially and there is certainly another sent with the very front in the device to help you get on a curb.



    The following is how this works:If you approach the curb, slow as you receive nearer

    Cheapest Uggs
    Ugg Fox Fur
    Ugg Fox Fur Boots
    Cheap Fox Fur Uggs
    [url=http://www.gouggboots.com/hot-sale-uCheapest Uggs


    Ugg Fox Fur


    Ugg Fox Fur Boots


    Cheap Fox Fur Uggs


    Ugg Fox Fur Boots Sale


    .Most wheelchairs incorporate 6 added wheels but electrical power chairs possess a slight difference on the configuration.Traditional wheelchairs possess smaller wheels before, larger wheels during the back (that you are able to move together with arms) and some very smaller wheels with the rear to help you avoid mishaps the spot where the user fortuitously tips backward.



    This configuration is just not necessary at a power chair because the design reduces also of once again tipping.Electrical power chairs nevertheless have 6 added wheels, but the larger set are initially and there is certainly another sent with the very front in the device to help you get on a curb.



    The following is how this works:If you approach the curb, slow as you receive nearer

    Olivia Greenwald

    Ik kon mijn lach niet meer in houden en begon als een gek te lachen om Niall die als een gek zichzelf voortbewoog door het water. Iets wat er vast heel raar uit zou hebben moeten gezien aangezien het niet echt makkelijk is om door het water te rennen, en al helemaal niet met iemand op je rug. Ik hield hem goed vast zodat ik niet zou vallen en plaatsten mijn kin op zijn schouder. "Bestaan onder-water-tornado's eiegnlijk wel?" vroeg ik grinnikend waarna ik hem even aankeek. "En zo niet, dan ben jij de eerste onder-water-tornado" ik lachte zachtjes waarna ik mezelf na een tijdje van zijn rug af liet glijden en hem aankeek. Ik lachte zachtjes om een plukje haar dat recht overeind stond op zijn hoofd, waarna ik mijn hand er naar toe bracht en het goed deed.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan

    "Bestaan onder-water-tornado's eiegnlijk wel?" vroeg ze grinnikend waarna ze mij even aankeek. Waarna ik voelde dat ze van mijn rug afgleed. Even dacht ik diep na en nu voelde ik dat er een hand door mijn haar gleed, die vervolgens mijn haar weer goed deed. "Ik vind van wel, ook al heb ik geen flauw idee." grijnsde ik. "Zou die er zo uitzien?" vroeg ik, terwijl ik met mijn handen de meest rare gebaren maakte en vervolgens water alle kanten opgooide, tot ik weer terug bij af was, met alleen mijn rare gebaren. Wedden ik word later mime-speler.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Liam James Payne

    Mijn boek legde ik neer. Wetend dat ik gelijk weer aan Danielle dacht als ik wakker werd. 'Harry? Het is uit met Danielle' mompelde ik nog en ik kreeg geen kans om nog wat te doen of te zeggen omdat alles zwart voor mijn ogen werd en ik in slaap viel. Mijn hoofd belande tegen de bank aan en voor de rest was alles slap. Ik vond het verschrikkelijk voor iedereen hier. Hier had ik de pijn, en hun moesten maar meevoelen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    "Ik vind van wel, ook al heb ik geen flauw idee." ik grinnikte zachtjes terwijl ik hem aankeek. "Nou ja, als jij het vind dan bestaan ze vast wel." ik grinnikte zachtjes, maar vroeg me ergens toch wel af of zulke dingen in het echt zouden bestaan, en of het het zelfde effect zou hebben zoals een tornado op het land zou doen. "Zou die er zo uitzien?" Niall begon allerlei spastische bewegingen te maken met zijn handen en armen, waardoor het meeste water terecht kwam op de kant, en ik een golf van water over me heen kreeg. Ik wreef het even uit mijn ogen en haalde vervolgens een hand door mijn haar waarna ik hem aankeek. "Misschien, of zou het er het zelfde uitzien als een normale tornado? Dus zo" nu was het mijn beurd om raar te doen doormiddel van rondjes draaien en water weg te spatten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan

    Op mijn gezicht ontstond een nieuwe grijns toen ik haar een normale tornado in het water zag doen. Ze maakte rondjes en water weg te spatten, hetzelfde wat ik eigenlijk deed. Zag ik er ook zo onnozel uit? "Wie weet, we komen er alleen nooit achter." wenkbrauwwiebelde ik. Wat was ik toch slecht daar in. Ik liet me achterover vallen op het water en keek naar de lucht, die er nu half oranje, half geel met een tikkeltje rood, uitzag. Wat betekende dat het begon te schemeren en dat we aan het einde van de middag beland waren. Zo te zien waren mijn handen aan het verrimpelen, of dat waren ze al en ik voelde me oud. "Heb jij ook zo'n honger?" probeerde ik te achterhalen of ik écht de enige was met een enorme eetlust. Eens een vreetzak, altijd een vreetzak.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh