• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik glimlachte en keek Jade aan, blij dat ze niet boos op me was. Anderen hadden het me niet zo makkelijk vergeven dat ik had gelogen... Wat was ik toch blij met zo'n lief meisje als mijn vriendin!
    Ik knikte braaf op haar opmerking en drukte een kus op haar wang, waarna ik zachtjes grinnikte en weer voor me keek. Ze was niet kwaad... wat was ik nu blij!
    Ik drukte het gaspedaal in en begon rustig verder te rijden. Het zou niet meer zo lang duren... Misschien was ik wel het eerste daar. Des te makkelijker voor mij om een kamer uit te zoeken. Hoe handig toch? Voor Jade moest het wel de beste kamer zijn met een mooi uitzicht natuurlijk... Zij stond op de eerste plaats deze vakantie, zelfs Louis zou moeten wachten als Jade iets wilde. Zij had al zoveel problemen thuis, nu kon ze even een tijd genieten... Dat verdiende ze gewoon.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Mijn glimlach werd alleen maar breder en mijn verlegenheid was eigenlijk weer zo snel verdwenen als dat het was gekomen. 'Ja echt geweldig en dat zal je vanzelf wel zien dan' zei ik vrolijk. Toen ze me weer los liet keek ik haar aan en ergens was ik wel blij dat ze nog niet doorhad wie ik werkelijk was. Maar moet toegeven dat het ook moeilijk is om een deel van jezelf en je leven achter te houden.
    'Je weet dat je altijd alles mag vragen toch?' vroegg ik zacht.
    Ik grinnik zacht en probeer haar dan zo serieus mogelijk aan te kijken. 'Niet als een Little Blond Leprechaun? Nu ben ik benieuwd wat wel' zei ik toch lachend. 'Maar ben wel blij om dat te horen en jij ziet er ook anders uit dan verwacht...natuurlijk ook positief bedoeld'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik lachte en schudde mijn hoofd, "Ik ga dus echt niet zeggen hoe ik me je had voorgesteld" zei ik. Ik liet zijn woorden tot me binnendringen, alles huh ? Nee, stop Lilah, stop het ! Ik ging echt geen ongepaste dingen vragen. Ik beet op mijn lip en knikte, "Wel ja, je ziet alleen de goede dingen" zei ik zacht waarna ik even omhoog keek ik naar lucht.
    "Zullen we dan maar gaan ?". Ik had niet echt in gedachte om hier een hele dag te blijven staan eigenlijk, trouwens, ik moest dringend mijn blauwe plekken en littekens insmeren zodat ze weggingen.

    Jade Maysilee Bright
    hij knikte braaf en drukte een kus op mijncwang waarna hijwegreed. Ik voelde hoe mijn wangen zich rood kleurde en de plek brandde waar hij me een kusje gegeven had. Maar ik wou niet verliefd op hem worden. Een van de zovele zijn. Ik wou geen eendagsvlieg zijn in zijn hart die erna weg zou zijn dood zou zijn nee. Nee dat wou ik niet. Ik was benieuwt waarvwe heen gingen. Ik kijk een. Eetje hoe de landschappen veranderen en kijk soms stiekem naar harry gewoon om zijn gezichtsuitdrukking te zien. Ik luister naar de muziek en neurie zachtjes mee omdat ik dat altijd doe in de auto meestal zing ik hard, maar nu neurie ik gewoon geen idee waarom, mar ik had niet echt zin om te zingen ook omdat ik bang ben Dat ik vals zong voor Harry terwijl ik wist dat ik dat niet deed.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    Ik knikte bij het horen van haar woorden en lachte, 'Is het echt heel anders dan?' vroeg ik. Ik keek haar aan en besloot niet te vragen waar ze aan dacht. Ze zou het wel eens zeggen en zo niet dan niet...het is niet aan mij om dat te zeggen of erover door te gaan. 'Zover ik weet zijn er geen slechte dingen en als die er wel zijn ligt het niet aan jou' zei ik zacht en met een glimlach.
    Ik knikte nogmaals en pakte een koffer vast, 'Laten we dat maar doen, want de verassing is nog wel even rijden en een hele dag hier blijven staan is ook niet echt iets..'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik luisterde naar het rustige en ritmische geneurie van Jade, waardoor ik zelf ook zachtjes mee begon te zingen. Gewoon om haar niet te storen in haar trance. Ik zuchtte zachtjes en luisterde lekker verder terwijl ik de auto wat sneller liet gaan toen we een berg op moesten. Die berg was het laatste stukje en dan zouden we bij het zomerhuisje zijn. We gingen nog zo'n leuke tijd beleven met z'n allen en er zouden heel wat geweldige momenten ontstaan. Ik kon nu al zeggen dat ik er hartstikke veel zin in had. Als je naar links keek had je uitzicht op een strand. Toen we na een lang gekronkel over de smalle weg waren gereden parkeerde ik de auto aan de zijkant van de berg. Ik zette mijn zonnebril op en schudde mijn krullen even plagend op, waarna ik naar Jade keek.
    "Hier is het dan. Rechts van je zie je het huisje met zwembad en links zie je het strand. We hebben een prachtig uitzicht daarop vanuit het huisje." zei ik met een grijns, waarna ik uitstapte en snel naar Jade's kant liep op het portier voor haar open te houden.
    "En natuurlijk mag jij onze kamer uitzoeken." zei ik met een knipoog.
    Ik wist wel al dat alle kamers alleen maar tweepersoonsbedden hadden, maar dat deerde hopelijk niet.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik haalde mijn schouders op, "Een soort van wel eigenlijk, maar ik leg het je nog wel uit". Het was weldegelijk mijn schuld dat ik geslagen werd. Ik had de kans om te verhuizen en om ver weg te blijven uit hun buurt, maar ik deed het niet. En waarom niet ? Enkel en alleen omdat ik niet wou dat mijn ouders doodgingen. Ouders, puh, het waren nooit ouders geweest voor mij. Ik nam zelf ook nog een koffer en stapte naar de auto waar ik de koffers inlegde. Ik stapte in bij de bijrijderskant. Zodra Niall ook zat en de auto had gestart deed ik mijn gordel aan waardoor mijn gezicht even betrok. Slagen krijgen in je maag is niet handig, gewoon dat je dat maar weet. Ik liet mijn hoofd tegen het raam vallen en keek naar de lucht.
    "Is het normaal dat ik je vaag herken ? Ik weet niet van waar, maar ik herken je wel van ergens".

    Niall James Horan

    Ik keek haar aan en kon eigenlijk alleen maar knikken. 'Ik hoor het later wel en soms lijkt het zo, maar dat betekent niet dat het ook zo is.'Het was dan wel zo dat ik haar goed kende, maar dat betekende niet dat niet dat ik echt alles wist. Niet dat zij alles van mij wist, maar daar zou ook nog wel verandering inkomen.Vooral als de andere er straks ook zouden zijn en zeg nu zelf..het is onmogelijk om het geheim te houden. Ik liep met haar mee naar de auto en legde de laatste koffer er ook in. Daarna nam ikzelf plaats achter het stuur en keek Delilah even aan. 'Gaat het wel met je?' vroeg ik toen haar gezicht even betrok. 'Of heeft het te maken met wat je nog moet uitleggen?'
    Al snel na haar volgende beet ik op mijn lip en werden mijn ogen groot. 'Je kan dat je me vaag herkent, maar verder kan ik er nog niets over zeggen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jade Maysilee Bright
    Ik hoorde hoe hij zachtjes meezong wat me liet glimlachen. We reden een bergpadje af helemaal in the middle of nowhere met een prachtig strand. Wauw. Hij stopte Waarna ik naar het huisje keek zei ik huisje eerder een villa. "Hier is het dan. Rechts van je zie je het huisje met zwembad en links zie je het strand. We hebben een prachtig uitzicht daarop vanuit het huisje." Zegt hij met een grijns. Hij stapt uit en doet mijn portier open waarna ik eruit stap. 'Het is prachtig.' Zeg ik met een gelukzalige glimlach rond mijn lippen. 'En natuurlijk mag jij onze kamer uitzoeken.' Zegt hij met een knipoog. Ik glimlach en loop naar de achterbak om mijn tassen te pakken en die van hem aan te geven. Ik kijk naar het huis en loop er heen. Ik opende de deur die tot mijn verbazing openstond en liep omhoog. Ik keek in iedere kamer en liep uiteindelijk in een van de kleinste kamertjes maar met een balkon met uitzicht over de zee en de ondergaande zon. 'Als jij het niet erg vind wil ik hier slapen.' Zeg ik met een glimlach rond mijn gezicht mijn blik valt op het twee persoons bed waardoor mijn wangen meteen rood kleuren.


    I'm finally back, Finally after a Year break


    Delilah Destiny Simpson.

    "Yeah, i'm fine". Niet dus. Ik keek opzij en bestudeerde zijn gezicht van in profiel. "Oké, dan zal ik beginnen" besloot ik. Ik likte even over mijn lippen en keek naar buiten. Mijn blik gleed vanzelf weer naar Niall.
    "Mijn ouders zijn alcoholverslaafd, vanaf ik 1 kleine misstap zet slaan ze me in elkaar, hoeveel potjes zalf ik er het laatste jaar al heb doorgedraaid is niet echt gezond meer, maar ik hou vol. Ik heb de kans om daar weg te gaan, ik kan bij mijn broer gaan wonen maar ik wil niet dat mijn ouders zich in comadrinken en dan doodgaan, hoe stom het ook klinkt want eigenlijk verdienen ze niet beter". Ik legde mijn handen op mijn maag, het hielp meestal tegen de pijn als ik er zachtjes over wreef, "Gisteren hebben ze me in elkaar geslagen omdat, tja, ze er zin in hadden denk ik".

    Harry Edward Styles.

    Ik glimlachte tevreden toen ik merkte dat het naar Jade's zin was, maar ik had ook niet anders verwacht. Jade was geen verwend type, juist niet. Maar ze verdiende het wel eens om eens een tijd lang verwend te worden.
    Ik pakte mijn spullen en liep achter Jade aan. Het maakte me vrij weinig uit waar we zouden slapen. Zolang ik een bed had vond ik het al best... Toen Jade de kamer had uitgekozen knikte ik tevreden en zette mijn spullen neer.
    "Prima, goede keuze." zei ik glimlachend, waarna ik merkte dat haar wangen rood kleurde toen haar blik viel op het bed.
    "Oh, ja... We wisten niet zeker of dat een probleem zou worden. Je hoeft niet met mij in een bed te slapen als je dat niet wilt." zei ik zacht, waarna ik haar vragend aankeek.
    Ik wilde haar niet forceren tot iets wat ze niet fijn zou vinden. Ik begreep haar keuze dan ook volkomen als ze het niet wilde, aangezien er genoeg meisjes waren die het ongemakkelijk vonden om met een jongen een bed te delen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jade Carmen Bright
    "Oh, ja... We wisten niet zeker of dat een probleem zou worden. Je hoeft niet met mij in een bed te slapen als je dat niet wilt." Zegt hij terwijl hij mevragend aankeek. Harry was mijn beste vriend Nota bene tuurlijk vond ik het goed. 'Nee het maakt mij niet uit kom maar in het bed zolang ik maar alleen ben tijdens het omkleden.' Zeg ik grinnikend. Ik open mijn tas en vis mijn bikini eruit. 'Heb je dan zin om te zwemmen Harry?' Vraag ik hem met een wenkbrauwwiebel en kijk hem aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    'Lilah het gaat dus niet met je' zeg ik zacht en keek haar even aan. Daarna drukte ik het gaspedaal in en begon rustig aan de rit naar het zomerhuisje. Mijn richtingsgevoel was niet al te best dus het zou me verbazen als we zonder problemen en omweg daar aankomen. Ik luisterde naar het verhaal van Delilah en met moeite lukte het om mijn blik op de weg te houden en haar niet steeds aan te blijven kijken.
    'Dat is niet niets en vind het echt knap van je dat het zolang vol kan houden..ik doe het je echt niet na' zei ik zacht en keek haar toch even aan.
    'Om eerlijk te zijn klinkt het helemaal niet zo stom, want ik zou zelf ook doen wat je doet en ondanks alles blijven het toch je ouders..al zou je het niet zeggen' zei ik zacht en weet eigenlijk niet goed hoe te reageren. Ik legde kort een hand op haar handen en keek haar aan. 'Deze weken worden onvergetelijk en denk even niet aan al het andere' zei ik met een kleine glimlach. 'Maar ik snap gewoon niet dat ze iemand als jou kunnen slaan.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik trok expres een pruillip en grijnsde toen eventjes. "Jammer..."
    Ik knikte vrijwel meteen en pakte mijn zwembroek uit mijn tas om vervolgens mijn shirt over mijn hoofd te trekken en op het bed te leggen. Binnen een paar seconden had ik mijn schoenen ook uit en mijn broek vloog er even later achteraan. Omdat ik Jade maar niet bang wilde maken liep ik grinnikend naar de badkamer en verwisselde mijn boxers voor mijn zwembroek, waarna ik terugliep naar Jade en grijnzend op het bed ging zitten om te wachten.
    "Kleed je je hier om of ga je naar de badkamer?" vroeg ik zo onschuldig mogelijk. Ik trok mijn wenkbrauwen op en beet even op mijn lip, waarna ik mijn kleren snel en behendig opvouwden en netjes op het bed legde. Ja, ik was heel netjes... In het appartement dat ik met Louis deelde ruimde ik ook altijd alles op. Ik was gewoon vrij netjes...


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik haalde mijn schouder op en legde mijn hoofd tegen het raam aan. "Er is zoveel dat ik niet snap aan de mensheid" zei ik lachend. Ik sloot mijn ogen en genoot van de zon die op mijn huid scheen. Ik likte even over mijn lippen heen en zette de radio wat luider. Het liedje dat opkwam herkende ik niet direct, maar tja, je zou wel kunnen zeggen dat ik onder een rots leef af en toe.
    "Is het eigenlijk ver rijden naar de verrassing van je ?". Tja, ik had niet zoveel zin om na die uren op het vliegtuig ook nog eens uren in de auto te zitten, maar ik hield in mijn achterhoofd dat het met Niall was dat ik die tijd doorbracht en dat alles wel wat beter zou worden deze weken, het hielp echt hoor.