• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jade Maysilee Bright
    Hij doet zij shirt uit en ik moest zeggen dat hij een mooi sixpackje heeft. Hij deed zijn schoenen uit en dan zijn broek waardoor ik me omdraai. Ik hoor hem weglopen terwijl ik mijn Turquase Bikini en zie Harry eruit komen met een zwembroek aan en komt naast me zitten. Ik liep naar de badkamer en deed hem aan waarna ik mijn beanie uit deed mijn haren losschudde en ik keek naar mezelf. Je zag een blauwe plek op mijn dijbeen en bovenarm. Die op mijn buik was een beetje weggevaagd. Ik liep naarbuitn en sloot de deur achter me. Ik keek Harry aan. 'Zullen we gaan zwemmen.' Vroeg ik aan hem terwijl ik over mijn lichaam wreef en hem het liefst zo veel mogelijk de blauwe plekken bedekte aangezien ik me er voor schaamde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles.

    Ik knikte op Jade haar vraag, maar mijn ogen belandden op de blauwe plek op haar dijbeen. Ik trok mijn wenkbrauwen op en liep naar haar toe, waarna ik haar even aankeek.
    "Wie heeft dat gedaan?" vroeg ik zacht, wijzend op de blauwe plek. Ik keek Jade doordringend aan en voelde woede in me opborrelen.
    Ik wendde mijn blik even af en beet op mijn lip, waarna ik zachtjes zuchtte en mijn hoofd schudde. Als Jade het kwijt wilde kon ze het altijd zeggen. Ik wist dat ze geslagen werd, maar het deed me toch pijn om haar zo te zien. Ik tilde haar uiteindelijk op mijn rug en pakte haar benen vast zodat ze niet kon vallen. Zo liep ik rustig de trappen af naar buiten, naar het zwembad. Ik twijfelde even of ik gewoon met haar in het water kon springen of dat ik haar neer moest zetten, maar uiteindelijk sprong ik gewoon erin en grijnsde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jade Maysilee Bright
    "Wie heeft dat gedaan?" Zegt Harry als hij voor me staat. Ik wist wat hij bedoelde mijn blauwe plek. Ik keek hem aan, maar hij wende zijn blik af. 'Mijn vader.' Mompelde ik. Terwijl ik mijn armen laat hangen en mijn andere blauwe plekken tevoorschijn komen. Ik had er onwijs veel, maar alleen op mijn schouder en dijbeen was hij groot. Die op mijn buik deed pijn maar zag je niet meer. Ik had nog wel meer wat kleinere. Ik pak zijn hand vast. 'Kom we gaan zwemmen ik wil niet de sfeer verpesten.' Zeg ik terwijl ik snel een handdoek pak voor ons beide en hem de kamer uit trek om naar beneden te lopen naar het zwembad. Ik schaamde me voor mijn lichaam ik kleedde me op school ook vaak om in de wc voor gym.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    Ik richtte mijn blik op de weg en hoopte echt dat het de goede weg was. Waarom kan ik nu niet een goed richtingsgevoel hebben en gewoon zonder een probleem de weg vinden. 'Daar sluit ik me bij aan, maar sommige dingen hoef ik echt niet te weten' zeg ik lachend. Ik zette mijn zonnebril weer op en luisterde naar de radio. mijn ogen werden groot bij het horen van het liedje en beet op mijn lip. Niet alleen van de zenuwen, maar ook bang om mee te zingen en dan mezelf te verraden.
    'Als mijn richtingsgevoel deze keer wel klopt zijn we er binnen een half uurtje en anders kan het nog wel even duren' antwoordde ik met een glimlach. Ik had om eerlijk te zijn best wel zin in en was eigenlijk ook wel blij als we bij de afgesproken plek aankwamen. 'Maar wat verwacht je van deze vakantie?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik keek even opzij en beet op mijn lip. "Wat verwacht ik ..." mompelde ik nog eens na. Ik likte over mijn lippen en dacht na. Wat verwachtte ik hier nou eigenlijk van ? Een vakantie zonder elke dag in mijn eigen huis te moeten binnensluipen in de hoop dat je ouders pas uren na jou thuiskomen zodat je minder kans had om geslagen te worden ? Nee, dat klonk wel erg. Nou ja, dat was het ook, maar dat hoefde niemand te weten. Ik haalde mijn schouders op en sloot mijn ogen.
    "Gewoon" begon ik, "Een vakantie waar ik kan vergeten wat er thuis aan de hand is, een vakantie waarin ik me niet elke dag zorgen moet maken of ik weer eens gebeld ga worden door het ziekenhuis waardoor ik school moet verlaten en mensen daarom weten dat er iets is dat niet klopt bij mij thuis waardoor ik elke dag weer kans heb op een gesprek met mijn klastitularis". Klonk minder erg toch ? Ik glimlachte lichtjes, "Ik wil gewoon nog eens lol kunnen hebben zonder dat ik moet denken aan mijn ouders, het is alsof ik op hen moet letten in plaats van andersom".

    Harry Edward Styles.

    Eenmaal bij het zwembad aangekomen liet ik mezelf rustig zakken om aan de kant te gaan zitten. Ik zuchtte even en beet op mijn lip. Ik kon er niets aan doen, maar toch moest ik even op het onderwerp terugkomen.
    "Jade... Waarom ga je niet naar iemand toe voor hulp? Je kan niet alsmaar klappen opvangen." zei ik, waarna ik mezelf in het water liet zakken en aan de rand bleef hangen om zo naar Jade te kunnen kijken. Ik rilde even bij het koude water, maar ik negeerde het. Ik bleef Jade verwachtingsvol aankijken en slikte eventjes, waarna ik onder water dook en weer meteen terug naar boven zwom. Gewoon om alvast aan de temperatuur te wennen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik keek zelf ook even opzij en knikte. 'Als je al wat weet..' zei ik zacht en richtte toen mijn blik weer op de weg. Ik zuchtte opgelucht toen ik de weg herkende en dit betekende dat we heel dicht bij het huisje waren. Gelukkig zat het deze keer een keertje mee en hoefde we er geen drie uur extra bij op te tellen net als de vorige keer. Ja we waren hier al een keer eerder naartoe geweest om te kijken en iedereen had spijt dat ze mij hadden laten rijden.
    Ik luisterde naar wat ze vertelde en glimlachte lichtjes. 'Ik beloof je dat dit een vakantie word dat je even alles kan vergeten en alleen aan de leuke dingen hoef en kan denken. Het is niet echt leuk om elke dag weer dat allemaal mee te moeten maken' zei ik. 'Deze vakantie ga jij gewoon lol hebben zonder aan alles te denken en daar ga ik voor zorgen.'

    ( deze is een beetje kort maar moet eerst eten (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jade Maysilee Bright
    Harry laat zich in het water zakken en ik leg de handdoeken op de stoelen. Ik laat mezelf ook in het water zakken en mijn lichaam krijgt meteen kippenvel van het koude water, maar ik geniet ervan omdat het relaxen is. "Jade... Waarom ga je niet naar iemand toe voor hulp? Je kan niet alsmaar klappen opvangen." Zegt hard dan om terug te komen op het onderwerp. Ik ga eerst onderwater. Water iets waar ik eigenlijk bang voor was geworden omdat mijn vader me is bijna liet stikken, maar ik kon zwemmen dus ik overleefde het wel. Harry kwam ook boven water. 'Niemand geloofd me. Zelfs mijn eigen moeder niet. Mijn vader is zo schijnheilig dat ze denken dat ik het mezelf aandoe. Ik heb de politie is laten komen, maar ze geloofde me niet. Daarna werd ik bond en blauw geslagen dus dat doe ik niet meer.' Zeg ik zacht terwijl ik begin te rillen. Deels van de kou en deels van die gedachte. Ik kon weken niet naar school. Het was verschrikkelijk en wil het nooit meer voelen nooit meer. Toen voelde ik me zo machtenloos en zo gebroken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles.

    Ik werd stil van Jade's verhaal en knikte enkel, waarna ik merkte dat ze rilde. Ik zwom naar haar toe en sloeg mijn armen voorzichtig om haar middel.
    "Heb je het koud?" vroeg ik zacht, terwijl ik mijn blik even snel over haar lichaam liet glijden. Ik moest zeggen dat Jade er zonder die blauwe plekken zeker weten nog mooier uit zou hebben gezien. Ze was al prachtig en vooral sexy in bikini... Ik grinnikte bij de gedachten en keek weer op.
    Ik was zo blij met mijn schrijfvriendin! En het was geweldig om nu een hele tijd met haar door te brengen. Hier, in dit zomerhuisje met mijn vrienden en hun schrijfvriendinnen. Ik was trouwens ook benieuwd naar de andere meisjes. Wat? Hoe meer vis in de zee hoe beter toch? En kijken mocht altijd...
    Ik schudde mijn hoofd uit deze gedachten en liet mijn blik weer op Jade rustten. Ik liet mijn handen afzakken tot aan haar heupen, maar meer deed ik nog niet. Het was leuker om te plagen en te jagen op je prooi als simpelweg een val zetten en het makkelijk te maken. Ik hield van spelletjes en plagen... Dit was veel leuker dan meteen direct blijven.
    Of ik verliefd was? Nee, -nog- niet. Maar flirten mocht toch altijd...?


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik ging rechter zitten in mijn stoel en opende het raam. Ik legde mijn armen op de deur en legde mijn hoofd in mijn armen zodat ik naar buiten keek. De wind blaasde mijn haren helemaal door de war, maar het deerde me niet. Het was echt warm hier, iets wat ik persoonlijk geweldig vond. De auto parkeerde en ik stapte uit waarna ik de omgeving rondkeek. Zodra Niall was uitgestapt liep ik naar hem toe en sloeg mijn armen om hem heen waarna ik hem knuffelde.
    "Dankje" mompelde ik zachtjes waarna ik hem losliet en naar hem glimlachte. Ik beet op mijn lip, "Oké, ik ben te nieuwsgierig, ik wil eerst rondkijken" zei ik lachend waarna ik zijn hand vastnam en hem wegnam van de auto. Het was best grappig. Niall was al redelijk klein voor een jongen te zijn, maar ik was nog kleiner dan hem.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik kon niets anders zeggen dat ik zenuwachtig was. Serena had duidelijk laten weten da ze me vertrouwen en er van uitging dat ik dus niet loog, maar dat deed ik wel. Al hoopte ik dat ze het zou begrijpen als ze wist wie ik was.
    Ik wiebelde wat heen er weer op en neer terwijl ik mijn sigaret uittrapte en ongeduldig op de aankomst van Serena wachten. Ze zou het laten weten als er vertraging zou zijn of hè niet zou lukken met het vliegticket en ik had niets van haar binnen gehad waardoor ik er vanuit ging dat alles goed was gegaan.


    [weermee komt Rozalie naar Louis dan? Want dan kan ik hem daar heen laten gaan ;o]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    Na de landing -waar ik verschrikkelijk gefrustreerd door was- haalde ik mijn koffer netjes op en zuchtte even. Ik had niks tegen vliegen, maar van die landingen kreeg ik me toch een hoofdpijn! Gelukkig had ik nog een ticket kunnen krijgen en had ik alles kunnen regelen. Een hele moeite, maar voor Zayn deed ik dat met gemak. Met mijn koffer zeulde ik naar de aanvangshal en zocht ik naar een type wat Zayn had beschreven en wat ik uiteindelijk ook vond. Alleen viel mijn mond open van verbazing toen ik zag wie mijn schrijfvriend dus blijkbaar moest zijn. Als ik het goed had tenminste... Ik klapte mijn mond weer dicht, liep naar de jongen toe en keek hem aan.
    "Hola amigo." zei ik met een typisch Spaans accent, waarna ik glimlachte.
    Als dit waar was dan had hij me heel wat uit te leggen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( verras me maar en zal zo met iedereen reageren(: moet even verhuisdozen naar beneden brengen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jade Maysilee Bright
    Hij zei niets toen ik het vertelt had en knikte enkel. Hij zwom naar me toe en sloeg zijn arme om me heen. Zijn lichaams warmte liet me huiveren waardoor ik tegen hem aan kroop. 'Heb je het koud?' Vraagt hij aan mij ik knik zachtjes. Hij liet zijn handen afglijden naar beneden tot mijn heupen daar liet hij ze liggen. Ik glimlachte en voelde hoe ik warmer werd. Ik kijk Harry aan. 'Bedankt.' Zeg ik terwijl ik een kusje op zijn wang druk. Ik glimlach naar hem en duik dan onderwater zodat hij me los moet laten. En kom even later weer boven water aan. De andere kant van het zwembad boven kom.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Jawaad Malik
    Mijn ogen gleden langs alle mensen die naar buiten kwamen lopen en al snel kreeg ik een meisje in het vizier die recht naar me toe kwam lopen. "Hola amigo." Glimlachte ze. Aan haar accent te horen kwam ze zeker weten uit Spanje waardoor ik wist dat het Serena wel moest zijn en dat het niet een of andere fan was. "Goodmorning my dear." Zei ik op mijn beurt en keek haar lachend aan. "Ben je klaar om de beste tijd uit je leven tegemoet te gaan?" Vroeg ik grijnzend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''