• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan

    Een verbrande geur me terug liet keren naar de werkelijkheid en keek op van mijn laptop. 'Mijn eten' zei ik met een pruillip. Het was echt voor het eerst dat ik mijn eten was vergeten. Niall James Horan en eten vergeten? Dat is gewoon geen goede combinatie en moet je dus ook niet in een zin gebruiken. Een zucht verliet mijn mond en vervolgens haalde ik toch maar de kastjes overhoop voor een zak chips. Daarna ging ik weer aan de tafel zitten om de ontvangen mail te lezen.

    Hee Lilah,

    Ik ben echt heel erg blij om te horen dat het je is gelukt en dus hier naartoe komt. Het is alleen minder fijn om te horen dat je er minder goed vanaf bent gekomen met het verhaal dat je aan je ouders hebt verteld. Wat is er gebeurd? Het liefst zou ik je op dit moment een knuffel willen geven alleen dat gaat zo moeilijk, maar beloof dat je die nog tegoed hebt. Het komt allemaal goed en dit worden de weken die je niet snel zult vergeten. Is goed en kan niet wachten tot je er bent. Natuurlijk kom ik je op het vliegveld ophalen. Hmm..net zo slecht als het mijne alleen ken ik Londen nu wel een beetje. Trouwens ik denk dat je me makkelijk kunt herkennen als ik zeg dat mijn bijnaam Little Blond Leprechaun is.

    xx Niall


    Ik klikte op verzenden en keek toen naar buiten. Langzaam maar zeker raakte ik weer in gedachten verzonken. Eindelijk zou ik haar na al die tijd zien.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Delilah Destiny Simpson.

    Alles was geregeld. Ik had mijn tickets online besteld en ook gekregen via mail waardoor ik straks nog zou kunnen vertrekken. Mijn vriendin gaf me een alibi, want ja ik had dat nodig met mijn ouders, en ik had mijn koffers gepakt. Alles wat ik nodig had voor de komende weken zat erin. Ik besloot mijn Macbook ook mee te nemen waardoor ik zag dat ik een mailtje had.

    Achja, jeweetwel, de gewone dingen. Ze werden boos en ik heb gekregen wat ik volgend hen nodig had. die knuffel heb ik nog van je te goed hoor (: Hopelijk zijn ze zo goed als je zegt dat ze zijn, haha. Hm, is goed ! Mijn kan je herkennen aan, uh, tja ... Ik heb bruine haren en blauwe ogen. Ik zie er waarschijnlijk verschrikkelijk uit na mijn vlucht van Amerika naar Londen ... Ben je veel mee huh ? Weet ik toch ;p Ik zal je wel herkennen, don't worry, maar nu moet ik weg, ik heb een vliegtuig te halen !

    xx Lilah


    Ik nam al mijn koffers en droeg ze de trap af. Mijn ouders waren zich nu toch aan het bezatten, dus ik kon zoveel lawaai maken als ik wou. Ik stak alles in de koffer van de auto van mijn vriendin en stapte daarna zelf aan. "Eindelijk vrijheid".

    ( Als eerste gaat het reageren bij mij soms niet zo snel door mijn laptop die weer eens problemen heeft (:
    Maar als idee op het wachten na de mails kwam CxStylinson met het volgende
    Om de een of andere reden is de paparazzi erachter gekomen wat de jongens van plan zijn en moeten ze eerder vertrekken. De jongens die de afspraak al hebben gemaakt mailen het meisje terug dat ze onmiddellijk hun spullen moeten pakken en naar hun eerste vertrekpunt te gaan, waar de jongens ze kunnen ophalen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Net toen ik de mail van Jade binnenkreeg hoorde ik mijn mobiel trillen, dus ik pakte hem op en fronste.
    "Je spreekt met Harry.'
    "Harry! Dit is Paul. Je moet nu onmiddellijk de anderen sms'en dat jullie de meisjes zo snel mogelijk moeten ophalen. Een of andere journalist is erachter gekomen waar jullie naartoe gaan en je hebt grote kans dat er fans aanwezig zijn om de meisjes lastig te vallen."
    Ik slikte even. "O-Oké, dank je."
    Paul hing op en als een idioot tikte ik een sms naar de jongens om te zeggen dat ze hun penvriendin wel nu moesten gaan oppikken. Ik had het geluk dat Jade in Engeland woonde, maar Zayn moest naar Spanje. Gelukkig waren we beroemd en konden we wel ergens snel een ticket of zo regelen.
    Ik pakte mijn laptop en tikte snel een mailtje naar Jade.

    Lieve Jade,

    De plannen zijn gewijzigd! Probeer thuis weg te komen en ga naar het busstation. Ik haal je daar op. Geen vragen stellen nu, ga gewoon! Als je niet weg kunt komen zie ik je mailtje wel verschijnen op mijn mobiel en kun je jouw adres geven zodat ik je daar kom oppikken. Vertrouw me alsjeblieft, dit is belangrijk.

    Knuffels, Harry.


    Ik griste mijn mobiel mee, greep de spullen die ik gelukkig al had ingepakt met me mee en sprintte naar mijn auto toe, waarna ik alles erin laadde en naar het afgesproken punt begon te rijden. Ik wilde niet dat Jade iets overkwam, je wist niet tot wat fans in staat konden zijn...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Kwaa gooide ik mijn de telefoon neer. Ik was echt klaar met die paparazzi. Ze waren er achter gekomen van onze vakantie trip met de meiden waar we mee schreven, wat betekende dat me meteen moesten vertrekken wilde we niet constant media op de stoep hebben staan. En ik moest nu dus ook nog eens bedenken hoe ik dat aan serena uit ging leggen zonder te veraden dat ik een van de bandleden van One Direction was.

    Lieve Serena,

    Er is iets fout gegaan met de boeking van het huisje en nu is het dus eigenlijk de bedoeling dat me nu meteen op de trein stapt om hier naartoe te komen. Ik hoop niet dat het een groot probleem is en dat ik vandaag dus al kan zien.

    Liefs, Zayn


    Louis William Tomlinson
    Ik had nog totaal geen tijd gehad om Rozalie te mailen en nu kreeg ik ook nog te horen dat ze vandaag moest komen inplaats van over twee dagen.

    Lieve Rozalie,

    Ik weet dat we pas over twee dagen hebben afgesproken, maar ik wil van je vragen of het mogelijk is vandaag al te komen? Er zijn namelijk nog wat complicaties en dat zou het er een stuk makkelijk er maken. Laat snel iets van je horen.

    Kus, Louis


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    Toen ik weer naar boven liep na het eten merkte ik dat ik een berichtje van Zayn had, aangezien mijn mailbox nog openstond. Ik las het door en slikte even.

    Lieve Zayn,

    Oké dan. Ik vertrouw erop dat je de waarheid spreekt. Ik zal zo snel mogelijk mijn spullen pakken en mezelf klaarmaken voor de reis, ook al is dat niet zo makkelijk om vanuit Spanje naar Engeland te gaan zonder een geldige vliegticket voor vandaag... Ik zal mijn best voor je doen en ik hou je op de hoogte.

    Liefs, Serena.


    Ik slaakte een zucht en begon mijn spullen bij elkaar te zoeken om die vervolgens in een groot, rood koffer te gooien. Ik had best veel mee zoals altijd, maar ik wist niet precies hoelang we zouden blijven. Ik trok snel mijn zwarte hakken aan en begon het koffer naar beneden te slepen, waardoor ik een vragende blik van mijn moeder kreeg.
    "Ik moet nu naar het vliegveld. Zayn zei net dat er iets is mis gegaan bij de boeking..." mompelde ik, waarna ik even aan mijn zwarte topje plukte en mijn moeder me aarzelend aankeek.
    "Weet je zeker dat die Zayn wel te vertrouwen is?"
    "Sí." zei ik, waarna ik met mijn ogen rolde en de sleutels van de auto greep. Ik negeerde de kreten van mijn moeder en liep naar de auto, waarna ik het koffer inlaadde en achter het stuur kroop. Nu maar hopen dat Zayn er was om me op te vangen en dat ik een ticket kon krijgen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Weten de meisjes eigenlijk dat het de jongens zijn van One Direction? Just asking :)]
    Jade Maysilee Bright
    Ik las het mailtje. Hoe eerder hoe beter zou ik zeggen. Ik pakte alles in. Mijn laptop oplader mobiel oplader iPod en oplader. Kleding schoenen assesoires zoals een mutsje. Ik pakte de twee sporttassen en liep naar mijn raam en stapte eruit. Voor ik het vergat pakte ik mijn portomonee en pinpas die ik in mijn handtas deed. Ik liep de brandtrap af aangezien we in een appartement woonde. Als ik beneden ben ren ik snel weg en ga ik naar de bus toe die net vertrekt naar waar ik heen wil had ik even geluk anders moest ik een uur wachten. Ik ga zitten en leg mijn tassen naast me neer. Ik pak mijn iPhone en begin te typen naar Harry.
    Lieve Harry,
    Gelukkig had ik mijn tas al gepakt, maar ik zit nu al op de bus opwet naar jouw. Ik zie je daar wel. Helaas ben ik zo nieuwschierig dus waarom deze plotselinge verandering? Ik ben trouwens wel blij aangezien ik nu eindelijk wegkon uit die hel. Ik zie je zo
    Kusjes Jade


    Ik verzend het en doe mijn telefoon in mijn zak terwijl ik goed in de gaten hou waar ik ben.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [nee, dat staat duidelijk in de inleiding.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Nee, dat is juist de kern van het verhaal. ^^)

    Harry Edward Styles.

    Ik hoorde mijn mobiel onder het rijden en pakte hem. Kon mij de niet bellen onder het autorijden wat boeien... Ik las de mail snel en glimlachte, maar ik moest nu wel een goede reden verzinnen waarom die verandering doorkwam...

    Lieve Jade,
    Ik zit nu in de auto dus deze mail is kort. Hou het er maar op dat ik me heb verkeken in mijn agenda en we vandaag al bij de speciale verrassing moesten zijn. Ik zie je binnen een uur, tot snel!

    Knuffels, Harry.


    Ik verzond de mail en keek weer snel voor me, waarna ik twijfelend nog ietsjes harder op de gaspedaal drukte. God, die journalisten werden mijn dood nog eens... Maar gelukkig voor hen kon ik goed autorijden. Ik reed naar de locatie waar ik moest zijn aangezien dit busstation vrij kort bij mijn huis lag en wachtte geduldig op Jade in de auto. Ik zou wel uitstappen om haar te helpen met haar spullen als ze hier was.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 1:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Sorry. Ben soms vrij dom bezig vooral als ik hongerig ben of het weekend is in dit geval beide :P]
    jade Maysilee Ruby
    Ik las zijn Mailtje en knikte. Het zou er vast raar uitzien een meisje dat knikt naar haar telefoon. Het duurde niet lang tot ik er zou zijn dus ik luisterde maar wat muziek. Ik neuriede mee op het liedje en tipte met mijn voet op de grond. Sommige keken me raar aan maar ik bemoeide mecerniey mee. Het was iemands mening en dat accepteerde ik.
    Lieve Harry,
    Nu ben ik benieuwt naar die speciale verassing maar ik zal netjes wachten. Ik ben al bijna bij de locatie. Het is wel spannend om je voor de eerste keer te zien. Ben best wel nerveus. Tot zo!!
    Kusjes Jade.


    Stuur ik hem. Ik stond te trillen op mijn benen als de bus stopt en een oud vrouwtje binnenkomt. Ze kan nauwelijks staan en loopt naar een plekje toe waar een jongeman op gaat zitten hoe asociaal. 'Mag ik daar misschien zitten jongeman.' Vraagt ze met een krakkemikkige stem. De man kijkt haar aan en zegt koelbloedig 'Nee.' De vrouw kijkt triest enchoudczich aan een paal vast. Ik leg mijn tassen op de grond en kijk naar de vrouw. 'Komt u hier anders maar zitten mevrouw.' Zeg ik vriendelijk. Ze glimlacht roestig en komt naar me toe waarna ze gaat zitten. 'Dankje. En waar gaat deze prachtige jongedame naartoe?' Vraagt ze zoet. 'Ik ga naar een vriend van me toe. Een aantal busstations verder.' Beantwoord ik haar vraag vriendelijk. Ze kijkt me vrolijk aan. 'Dat vriendje van je mag heel blij zijn met zo een lief en mooi meisje zoals jij.' Zegt ze met een glimlach. Ik glimlach terug. 'Maar we zijn gewoon vrienden hoor.' Zeg ik om me teverweren. Ze kijkt me uit. 'Dat waren ik en mijn man ook voor 5 jaar, maar we zijn nu al 55 jaar getrouwd.' Zegt ze wijs. Ik kijk haar aan en praat gezellig met haar mee als ik bij mijn halte ben. Ik bedank de vrouw en stap uit zoals ik al zei had ik mijn blauw Turquase met paars en witte schoenen aan en een rode broek. Een beanie over mijn hoofd, maar waar mijn haar onder vandaan kwam. Ik keek rond en zag een auto staan. Er zat een gedaante in, maar ik kon hem niet goed zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    Kon er nog meer misgaan? Dat is zo'n vraag dat op dit soort momenten door je hoofd bleef spoken. net als de vraag waarom dit ons nu altijd weer moest overkomen. Ik hoorde een bekend geluid en dat bekende dat ik ook nog een mail van Delilah had.

    De gewone dingen? Volgens mij zijn de dingen die je volgens hen nodig had niet de dingen die echt horen of wel? Natuurlijk en je krijgt hem gelijk als je hier bent. Vertrouw maar op mijn woorden en zo niet dan zal het je alsnog verbazen (: Ik denk dat ik je wel herken en zo niet dan klopt het niet helemaal. Maar van die woorden geloof ik helemaal niets, want je zult er vast niet verschrikkelijk uitzien. Ik maak me niet druk en als je een vliegtuig te halen hebt..betekent dat dat je vandaag nog hier kan zijn?

    xx Niall


    Als dat echt zo zou zijn was het een stuk makkelijker dan gedacht. Het is niet dat je nu ineens kan zeggen dat een of andere journalist is erachter gekomen dat we op vakantie gaan en er een grote kans dat er fans aanwezig zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik was net het vliegtuig opgestapt. Het was echt een wonder hoe snel alles ging. De mensen hier waren volgens mij gewoon te lui om goed te werken waardoor iedereen zomaar naar binnen kon. Goed voor mij want dan was ik hier rapper weg. Ik checkte nog vlug mijn mails en zag dat ik er eentje had van Niall.

    Well, ik ga nu vertrekken met het vliegtuig, dus waarschijnlijk wel ja (: En tja, ik toon het je wel als ik eenmaal daar ben ;p Ik moet nu echt weg, geen internet meer want we gaan opstijgen. Tenzij ik internet heb in de lucht, maar ik betwijfel het ...

    Lilah xx


    Ik stak mijn iPhone weg en klikte mijn gordel vast. Was het eigenlijk lang vliegen van hier naar Londen ? Ik dacht het niet ... Of misschien toch wel ? Ach, ik wist het ook helemaal niet.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 1:36 ]

    Harry Edward Styles.

    Na een tijdje wachten zie ik opeens een meisje voor me staan. Nou ja, voor het glas in mijn auto... Ik bekeek haar vluchtig en mijn mond viel open van verbazing. Dat was Jade?! Ik had me haar anders voorgesteld, maar ze zag er op de eerste blik nog mooier uit dan ik zou kunnen denken. Ik gooide mijn portier open, stapte uit en liep rustig op het meisje af, waarna ik glimlachte en haar aankeek.
    "Ik hoop dat ik minstens zo goed uitzie als in je gedachten." zei ik met een grijns, waarna ik even op mijn lip beet. Het moest Jade wel zijn, aangezien ze zichzelf zo had beschreven als dit meisje voor mijn neus. Ik kon het niet laten en gaf haar een knuffel, waarbij ik haar optilde en een speels rondje draaide om haar vervolgens weer netjes op haar benen te zetten.
    "Zal ik je helpen met je spullen?" vroeg ik met een knipoog.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jade Maysilee Bright
    De jongen in de auto stapt uit en zijn krullen bewegen mee. Ik keek in zijn smaragd groene ogen en herkende hem. Nou wie zou ze eigenlijk niet herkennen. Was hij Harry Styles? Volgens mij wel aangezien ik xFactor altijd wel heb gevolgt. Ze waren van twee jaar geleden. "Ik hoop dat ik minstens zo goed uitzie als in je gedachten." Zegt hij met een grijns rond zijn lippen. Ik glimlach vriendelijk terug, maar ben vrij sprakenloos aangezien dit net zo goed zo'n programma kon zijn maar dat was het niet. Ik voelde een knuffel om mijn tengere lichaam en hij draaide me een rondje. Ik sloeg mijn armen om hem heen en plaatste mijn hoofd in zijn nek waarna ik zijn geur opsnuif. Hij rook echt lekker. Hij draaide me rondjes en ik zag de oude vrouw in de bus kijken waarna ze me een knipoog gaf. Ik moest er zachtjes van grinniken en Harry zette me weer neer. "Zal ik je helpen met je spullen?" vroeg hij dan meteen knipoog ik voelde hoe ik blosjes op mijn wangen kreeg. 'Ja graag.' Zeg ik terwijl ik zelf ook een tas pak om naar de auto te lopen. Ik haatte die blosjes. Zo leek het net of ik geen controle had.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rozalie Alena Rákóczi

    Vrolijk zong ik mee met een of ander liedje, maar stopte al snel toen een maar al te bekend geluid boven de muziek uitkwam. Snel zette ik de muziek ook uit en las het mailtje door.

    Lieve Louis,

    Ik toch moeilijk nee tegen je zeggen. Daarbij als het nu ook nog eens de complicaties kan oplossen en het een stuk gemakkelijker maakt....
    Dus het antwoord is dat het mogelijk is en ik mijn best doe om te zorgen dat je me vandaag nog zal zien.

    Kus, Rozalie


    Ik beet op mijn lip en keek toen toch maar kamer rond om vervolgens mijn spullen bij elkaar te zoeken. Na iets minder dan een half uur was mijn koffer ingepakt, maar ergens had ik het idee dat ik het een en andere miste. Niet heel erg vreemd gezien ik er met mijn gedachten niet meer helemaal bij was. Met een beetje moeite kreeg ik de koffer de trap af en was eigenlijk blij dat er op dit moment niemand thuis was. Mijn ouders zouden me echt nooit laten gaan en zouden altijd wel wat verzinnen dat zorgde dat we hier niet weg konden. Net op het moment dat ik mijn schoenen en jas aan had en dacht dat er niets meer fout kon gaan, hoorde ik dat de deur werd opgedraaid.

    (Ik moet gaan want mijn ouders hebben door dat mijn laptop nog aanstaat. Reageer morgenochtend of nou ja straks met Nailler)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer