• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]


    Your make-up is terrible

    Mijn topics c:


    26 - 02 - '16

    @Mitchell. Thanks! We zijn allebei inderdaad wat verlegen wat dat betreft. En wie weet, komt het er binnenkort wel van. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn topics ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je weet nooit waar dit goed voor is...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Patholoog schreef:
    @Mitchell. Thanks! We zijn allebei inderdaad wat verlegen wat dat betreft. En wie weet, komt het er binnenkort wel van. (:

    Daarom, don't worry :Y) En hetzelfde geldt voor seks, het komt vanzelf en dan leer je ook kennen wat je wel en niet wilt / waar je wel en niet van houdt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Daarom, don't worry :Y) En hetzelfde geldt voor seks, het komt vanzelf en dan leer je ook kennen wat je wel en niet wilt / waar je wel en niet van houdt.


    Dank je! Het helpt me best wel. Al is het maar om moed in te spreken of iets dergelijks, en ook al lijkt dit simpel, dit is best goed advies.
    Dank je. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dank je! Het helpt me best wel. Al is het maar om moed in te spreken of iets dergelijks, en ook al lijkt dit simpel, dit is best goed advies.
    Dank je. (:

    Alsjeblieft. Geloof me, je wilt niet weten hoe nerveus ik was toen ik Nikki voor het eerst zag of mijn eerste kus kreeg. Volgens mij viel ik bijna flauw :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Patholoog schreef:
    @Mitchell. Thanks! We zijn allebei inderdaad wat verlegen wat dat betreft. En wie weet, komt het er binnenkort wel van. (:

    Als het in de lucht hangt, komt het vanzelf. (:


    ars moriendi

    Ooo. Mijn eerste zoen. Wat was ik nerveus, haha.
    Ik stond te trillen op mijn benen, maar ik vond het heel erg fijn. ^^
    Het was op een festival en ik had een drummer ontmoet, lol. Mja, het hing de hele tijd in de lucht en toen gebeurde het opeens. Toen zaten we op een bankje op het voetbalveld. XD

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:51 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hadden jullie pijn tijdens de eerste keer?


    ars moriendi

    Ik haat degene die mij mijn eerste zoen gegeven heeft... Maar hij is waarschijnlijk wel de reden dat ik aan de praat ben geraakt met mijn huidige, dus misschien had het ook niet anders moeten lopen. c: Maar de eerste zoen met mijn vriend vond ik veel spannender, omdat ik zo dol op hem ben en dan wil je alles zo goed mogelijk doen. ;p

    Apocalyptic schreef:
    Hadden jullie pijn tijdens de eerste keer?

    Nope, viel reuze mee. Ook geen bloed enzo.


    You are beautiful, you are love.

    Lol, mijn eerste zoen was echt erg :'D Ik was 12.

    Apocalyptic schreef:
    Hadden jullie pijn tijdens de eerste keer?

    Die vraag is al gesteld in topic 1 ;p Eventjes rondkijken daar voor antwoorden :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    vraag:
    ok awkward
    ben ik de enige die soms nieuwschierig is hoe t is omeen ander meisje te beffen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ach, ik denk dat iedereen wel eens nieuwsgierig is om iets te doen bij zijn of haar sekse. Ik heb het tenminste ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.