• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]


    Your make-up is terrible

    Huaso schreef:
    (...)
    ja, seg, ziet ge mij da al aan mijn zus vragen?!
    Ja, hallo!
    En Fam gaak et ook ni zeggen ze (zij zou da toch ni serieus nemen), twas eigenlijk zelfs ni de bedoeling da gij et zou zien, ma ja, twas wel te verwachten :P

    en mijn zus is miss zo open, ma ik daarom ni persé... da ligt gewoon ni zo in mijn karakter ;)


    Aangezien dit topic voor iedereen is, wil je niet in je dialect gaan typen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Aangezien dit topic voor iedereen is, wil je niet in je dialect gaan typen?

    sorry. Ik zei iets in de zin van:
    dat ga ik niet aan mijn zus vragen
    En ik ga het aan Famke ook niet zeggen, want zij zou dat niet serieus nemen. Eigenlijk was het ook niet de bedoeling dat Melissa hier het zou zien, maar dat was wel te verwachten.

    Mijn zus is wel heel open, maar ik niet echt. Het zit gewoon niet in mijn persoonlijkheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    mijn topics

    mismi schreef:
    mijn topics


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Natuurlijk ben je nerveus als je weet dat je voor het eerst gaat zoenen, dan ga je er veel te veel over nadenken. Moet je juist niet doen. :Y) Mijn 1e zoen was compleet onverwachts dus ik had niet last van die zenuwen. En als die jongen van Q is dan kan hij dit toch ook lezen allemaal? Is dat niet beetje awkward? (cat)


    -

    Genius schreef:
    Natuurlijk ben je nerveus als je weet dat je voor het eerst gaat zoenen, dan ga je er veel te veel over nadenken. Moet je juist niet doen. :Y) Mijn 1e zoen was compleet onverwachts dus ik had niet last van die zenuwen. En als die jongen van Q is dan kan hij dit toch ook lezen allemaal? Is dat niet beetje awkward? (cat)

    hij komt bijna nooit meer op Q en nooit in topics (hoogstens rpg's)
    dus, er is zowat 0.00001% kans dat hij dit ziet.
    Maar bedankt ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    ja, seg, ziet ge mij da al aan mijn zus vragen?!
    Ja, hallo!
    En Fam gaak et ook ni zeggen ze (zij zou da toch ni serieus nemen), twas eigenlijk zelfs ni de bedoeling da gij et zou zien, ma ja, twas wel te verwachten :P

    en mijn zus is miss zo open, ma ik daarom ni persé... da ligt gewoon ni zo in mijn karakter ;)


    Het zou mij niet verbazen moest je zus er zelf over beginnen in de auto op weg naar daar. ^^
    Ik kan zwijgen, dat heb ik al bewezen. ^^
    I know, al zeker niet in het mijne haha. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    Het zou mij niet verbazen moest je zus er zelf over beginnen in de auto op weg naar daar. ^^
    Ik kan zwijgen, dat heb ik al bewezen. ^^
    I know, al zeker niet in het mijne haha. :'D

    mij ook niet, maar dan nog ga ik niet aan haar zeggen hoe ik me erbij voel...
    hoe zenuwachtig en onzeker
    Normaal zou ik het zelfs niet tegen u zeggen, maar het is via computer en dan durf ik altijd meer...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Maagd voor het leven *O*
    Ik snap eigenlijk niet waarom ik hierop klikte eigenlijk ..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Genius schreef:
    Natuurlijk ben je nerveus als je weet dat je voor het eerst gaat zoenen, dan ga je er veel te veel over nadenken. Moet je juist niet doen. :Y) Mijn 1e zoen was compleet onverwachts dus ik had niet last van die zenuwen.


    Tell me about it, stud.

    Ik heb uit betrouwbare bron dat ik toch wel redelijk dominant ben ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Newell schreef:
    Maagd voor het leven *O*
    Ik snap eigenlijk niet waarom ik hierop klikte eigenlijk ..

    Tuurlijk niet. :'D
    Waarom zijn mensen er toch altijd zo heilig van overtuigd dat ze eeuwig maagd blijven? Dat gaat in veel gevallen toch niet gebeuren. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Tuurlijk niet. :'D
    Waarom zijn mensen er toch altijd zo heilig van overtuigd dat ze eeuwig maagd blijven? Dat gaat in veel gevallen toch niet gebeuren. :')


    Haha, inderdaad. Ik had op mijn 12de ook besloten dat ik voor eeuwig maagd zou blijven lol, maar dat hield niet zo lang stand.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad. Ik had op mijn 12de ook besloten dat ik voor eeuwig maagd zou blijven lol, maar dat hield niet zo lang stand.

    Wow, was jij nog maar twaalf/dertien toen jij werd ontmaagd? o.o


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Wow, was jij nog maar twaalf/dertien toen jij werd ontmaagd? o.o


    13 ja.


    Your make-up is terrible