• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Morrrrning c: ik heb vandaag maar drie uur les ^^

    FIJNE SINTERKLAAAAS C:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Stoer! En zal ik je eens iets vertellen?
    IK MAAR TWEE, HAHAHAHAHAHA
    En jaaa! Jij oooook! *O*]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Grrr. Ik heb het eerste muziek. Daarna wiskunde en dan heb ik een uur waar ik zelf mag bepalen wat ik doe en ik elk lokaal in de hele school mag zitten ^.^ ik weet niet of je bekend bent met Dalton scholen? :3

    Heujjjj dank je ^^ ik ga het vieren bij mijn broer, zijn vrouw en mijn nichtje ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben de eerste twee uur vrij, daarna een begeleidingsuur wiskunde waar ik nooit wat doe en daarna een collegeuur economie. Ik weet niet of je weet wat Montessori betekend?
    Dalton is toch een beetje van die zelfstandige shit?
    Ik heb Sinterklaas al gevierd, ik kreeg de CD #3 van The Script (:
    En nu ga ik reageren met Bentley, zal ik er weer een stukje 16+ van maken? HAHAHA]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [THE SCRIPT ASDFGHJKL! Ik baal zo erg dat ik niet naar hun concert kan in Januari x.x

    En ja ik ken dat onderwijs wel c: en jup Dalton is heeuulll zelfstandig ^^]


    [En ik weet niet of ik moet vrezen voor je als het een 16+ stukje is :Y)]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 7:23 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Voorzichtig maar teder haalde ik de bandjes van haar schouders.
    Één hand gleed naar haar rug waar ik de sluiting met een soepele beweging opende.
    Ik liet de bh haar borsten nog wel bedekken, ik wist niet of ze wel wilde dat ik dit deed.
    Ik keek haar aan en kuste haar lippen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Zijn handen halen de bandjes van mijn schouders en ik kijk naar Bentley. Volgens mij weet hij wel precies hoe hij alles moet doen. Ik besef me dat ik eigenlijk niets weet van hem op dit gebied. Ik weet sowieso niet zo veel van hem nu ik erover nadenk...
    Ach ja, daar kan ik me later om gaan bekommeren.
    Zijn hand glijdt dan naar mijn rug en ook nu komt het weer in me op dat hij het heel gemakkelijk doet.
    Oké, dat zegt wel iets. Maar het maakt me eigenlijk niets uit zolang ik nu maar de enige ben.
    Bentley's handelingen zijn fijn, en het is niet dat ik dit soort dingen niet eerder heb gedaan.
    Dan kust hij me en ik kus hem met een glimlach terug. Ja, met Bentley maak ik denk ik wel de juiste keuze.
    En daarom haal ik ook tijdens de kus mijn bh weg.
    Oké, situatie. Ik lig hier dus op een ziekenhuis bed te spijbelen van school voor een jongen, die tevens mijn buurjongen is, en die ik nauwelijks ken en hij heeft een gebroken been.
    Yeah right.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 7:38 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Eeyyy, ze moet haar bh zelf weghalen, hahahahah lol.
    Nu ga ik weer even anderhalf uur slapen, aangezien ik toch eerste twee uur vrij ben *O*]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [O. Nou.. Oké >_<

    Ik pas het wel even aan >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nog maar 1 uur te gaan en dan zingen bij het koor en VRIJ *O*]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lol, ik ben nog niet eens op weg naar school]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow
    16+


    Toen ze haar bh weg trok, kon ik het niet laten om mijn blik over haar borsten te laten glijden. Ik liet mijn handen haar borsten masseren.
    'Je bent echt prachtig', fluisterde ik in haar oor en ik meende wat ik zei.
    Ik drukte een kusje op haar tepel en beet er zachtjes in.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ben vrijjjjjj c: moet allen nog even naar huis ^^ dus ik reageer als ik thuis ben :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    16+ uit solidariteit zet ik het erbij :')
    Noralie Anderson

    Even ben ik een moment onzeker, maar dat verdwijnt als ik zijn blik naar beneden voel glijden en hij niet lacht of raar kijkt.
    Zijn handen omvatten mijn borsten en ik bijt op mijn lip. Het voelt goed, geweldig. Eigenlijk zijn er geen woorden voor. Ondanks dat ik dit soort dingen al eerder heb gevoeld is het niet iets waar ik gewend aan kan raken.
    Hij fluistert in mijn oor dat ik echt prachtig ben. Ik bloos licht.
    'Dank j-' begin ik dan maar mijn adem stokt in mijn keel als hij eerst een kusje op mijn tepel drukt en er daarna in bijt.
    Ik kreun zachtjes en mijn tepels worden hard. Ik kijk naar Bentley en wacht even af. Maar al snel dan druk ik gewoon kusjes in zijn nek en mijn handen strelen zijn rug.
    Ik kan zelf ook wel wat initiatief nemen toch? Ik ga dan een beetje plagerig met mijn nagels over zijn rug. Ik vind zelf dat dat ook wel kan en mag.
    Ik bijt dan weer zachtjes in zijn nek, daarstraks vond hij dat ook fijn. Denk ik tenminste.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 12:49 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet nog een uurtje, pff
    En doordat ik een beetje laat de klas in kwam, zit ik vooraan, dus kan niet stiekem internetten ):]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf