• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    Harry Styles.
    Ik slaak een klein opgelucht zuchtje. 'Sorry,' grinnikte ik zachtjes. 'Ik heb me een beetje aangesteld, denk ik, ik had beter eerst naar jou kunnen luisteren...' Ik sloeg mijn armen ook om Louis heen en drukte een kusje tegen zijn wang aan. 'Bedankt, het voelt zo goed nu ik het je eindelijk verteld heb...' En dat je me niet haat, dacht ik er nog achteraan, maar dat hoefde Louis niet te weten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Bedankt, het voelt zo goed nu ik het je eindelijk verteld heb...' Ik glimlach. 'Ik ben blij dat je het me verteld hebt.' Fluister ik en laat hem rustig los. Nog een keer aai ik door zijn krullen. 'Zullen we nu maar echt iets leuks gaan doen?' Stel ik lachend voor.

    Harry Styles.
    'Ja, dat is het ook.' Ik glimlach naar Louis, hij aait nog een keer door mijn krullen heen. 'Zullen we nu maar echt iets leuks gaan doen?' Stelt hij dan voor. Ik knik uitbundig. 'Ja, maar dan gaan we geen horror film kijken...' Nee, deze keer kon ik zonder ook wel gewoon tegen hem aan gaan liggen. 'Maar ik wil eerst even...' Ik pak met beide handen Louis' gezicht vast en druk vervolgens heel zachtjes mijn lippen tegen die van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Maar ik wil eerst even...' Ik kijk hem afwachtend aan. Wanneer zijn lippen de mijne raken sluit ik direct mijn ogen. Ik kus hem voorzichtig terug. De vlinders razen door mijn buik. Okay, I like him... For sure. Ik leg een hand op zijn onderrug en trek hem dichter naar me toe. Als ik hem los laat kijk ik hem diep in de ogen en glimlach verlegen.

    Harry Styles.
    Voorzichtig en een beetje afwachtend kust Louis me terug. Maar al snel veranderd dat waarneer ik zijn hand op mijn onderrug voel en hij me dichter naar zich toe trekt. Ik plaats mijn handen op zijn heupen en precies op dat moment verbreekt Louis onze kus. Ik trek een pruillipje en kijk hem aan, Louis glimlacht verlegen naar me. 'Awh, Lou, je bent schattig als je verlegen bent...' Mompel ik zachtjes, waarna ik een klein kusje op zijn lippen druk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ze worden gefilmd, hoor o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sexy. Dan kunnen ze ook geen hete seks hebben, jammer hoor. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Omfg , als ze worden gefilmd^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Misschien waren ze dat evetjes vergeten ;3]

    Louis William Tomlinson

    'Awh, Lou, je bent schattig als je verlegen bent...' Ik word nog roder. Licht drukt hij nog een kusje op mijn lippen. Ik haal mijn hand door mijn haar en zie dan de camera in de gang... Godver helemaal vergeten..

    [Jap. Laten we maar doen dat ze het zijn vergeten. :3]
    Harry Styles.
    Louis word nog roder dan hij al is en ik grinnik zachtjes. Hij haalt zijn hand door zijn haar, wat mij even op mijn lip laat bijten, altijd al zo'n sexy iets gevonden als Louis dat deed. 'Wat is er, Lou?' Bezorgd kijk ik hem aan, hij lijkt ineens zo afwezig. Zou hij zich er dan toch niet goed over voelen? Ach, Harry, stel je niet zo aan. Hij heeft je net bijna een liefdesverklaring gegeven. Ik zucht zachtjes en richt mijn blik weer op Louis.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Wat is er, Lou?' Ik slik en knik naar de camera. 'We stonden wel perfect voor de camera.' Mompel ik met een halve lach. Dit zou heel veel roddels en misschien zelfs problemen kunnen veroorzaken.. Niet alleen tussen ons, maar ook bij de fans en natuurlijk in de band.

    Harry Styles.
    'Oh god... Wat dom, hoe heb ik dat kunnen vergeten...' Ik voelde me gelijk weer een stuk minder blij, bijna heel de wereld had mij, Harry Styles, zien huilen. Hoe fantastisch is dit? Ja, precies, geweldig. 'Erm, wat doen we nu?' Een heel klein beetje onzeker keek ik Louis aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Erm, wat doen we nu?' Ik haal mijn schouders op. 'Hopen op weinig kijkers?' Mompel ik en trek hem met me mee zo ver mogelijk van de camera vandaan. 'Kut.. Wat nu?'

    Harry Styles.
    'Ik weet het niet Lou...' Dit was allemaal mijn schuld, als ik gewoon niet met mijn stomme kop tegen Louis had gezegd dat ik verliefd op hem ben was dit niet gebeurd, maar dan had ik ook nooit geweten dat hij mij leuk vond... Ik zuchtte zachtjes. 'We kunnen ons onder de dekens verstoppen?' Met een twinkeling in mijn ogen keek ik hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'We kunnen ons onder de dekens verstoppen?' Ik grinnik. 'Smooth Hazza.' Grijns ik. 'But seriously, what now?'Ik kijk naar de deur waar de camera hangt en zucht. 'we kunnen het nu net zo goed tegen de andere zeggen.'


    [Ik maak er nog een rol bij, iemand een voorkeur? ;3]