• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    Liam James Payne

    Ik kwam mompelend de badkamer uit en kreeg een idee gelijk rende ik naar beneden en riep zo hard als ik kon. 'Wie heeft er zin om een film te kijken?!' riep ik en ik zetten een grote glimlach op. Ik floot vrolijk Oh love van Green day en keek om of iemand zin had om een film te kijken. We hadden hier zo'n vijftig stapels films liggen, dus kiezen werd niet gemakkelijk. Ze wilden vast geen Toy Story kijken omdat de jongens vooral dat al te vaak hadden gezien. Alhoewel het leuk zal zijn als we een Disney film gingen kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Doe maar alsof Mary erbij zit en praat tegen haar :3 ik moet eventjes weg.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    "Wie heeft er zin om een film te kijken?!" gilde er een stem, net toen ik uit de keuken kwam met een zak chips. Ja, ik moest iets eten. Nadat ik even had nagedacht, wist ik dat de stem van Liam kwam. Ik versnelde mijn pas naar de woonkamer en daar zat Liam al met een glimlach op zijn gezicht, wat mij ook liet glimlachen. Even weer de vrolijke, lieve Liam zien. Dat fleurde alles weer op. Snel sprong ik op de bank en kwam vlak naast Liam zitten. "Ik!" gilde ik tenslotte nog. Ik was altijd in voor een film. Zo te zien lagen er genoeg films om uit te kiezen. Yeah.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    Ik zette mijn bord en bestek terug op het aanrecht terwijl ik net de klep van de vaatwasser wou open maken toen Liam hard naar beneden kwam gerend. 'Wie heeft er zin om een film te kijken?!' riep hij terwijl hij de kamer in liep. Film kijken he? Klinkt nog niet eens zo heel slecht. Ik sloot onmiddelijk de klep weer warna ik enthousiast mijn hand de lucht in stak."Le moi wil film kijken!" ik grinnikte zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Wat heb ik gemist?]

    Liam James Payne

    'Wat zullen we gaan kijken?' vroeg ik. Ik liep naar de stapels dvd's en pakte er een paar uit, die ik op tafel legde. 'Kiezen jullie? Ik maak popcorn' zei ik. Ik had een paar Disney films, komedie films en horror films op de tafel gelegd. Ik pakte het doosje met popcorn uit het keukenkastje, pakte het zakje eruit en deed het in de oven. De tijd typte ik in en ik pakte ook een paar flessen drinken. Alles zette ik bij de tafel neer, pakte ook nog een paar zakken chips en legde de zakken neer. 'Oke, Niall, waag het niet om alles op te eten' waarschuwde ik hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    "Oke, Niall, waag het niet om alles op te eten" Ik grinnikte zachtjes om wat Liam zei terwijl ik de woonkamer inliep en naast Niall neer ploften. Mijn ogen vielen op de dvd's die op tafel lagen waarna ik Niall aankeek. "Je hebt hem gehoord, niet alles op vreten." ik grinnikte zachtjes waarna ik even door Niall zijn haar woelden, en een glas cola voor mezelf inschonk.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [ Iedereen leest over mijn posts heen en Penelope wordt compleet genegeerd :( ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall Horan

    Liam liep rechtstreeks weg, waarschijnlijk om eten te pakken. Food! Er lagen horror films en een paar Disney films. Toy Story had hij erbij gelegd, typisch Liam. Even keek ik opzij naar Olivia die er ook bij kwam. Mijn blik ging weer over de dvd's en ik besloot om Shrek eruit te pakken. "Deze gaan we kijken!" gilde ik en hield de dvd omhoog. Een horror film leek me nu nog niet zo'n goed idee eerlijk gezegd, wie weet kon het halve huis er niet eens tegen en dan hadden we allemaal gillende mensen vannacht. Even moest ik grijnzen om mijn eigen gedachten, toen Liam die verstoorde. "Oke, Niall, waag het niet om alles op te eten" waarschuwde Liam me, terwijl hij popcorn, chips en drinken neerzette. "Ik zal me best doen, ik kan niets beloven." grijnsde ik erbij. Ik wist nu al dat ik de helft al zou opvreten.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Nee hoor, schat. Misschien komt het doordat die van jou toen op de vorige bladzijde stond. Daar kan jij niks aan doen, diegene tegen wie jij het had moet zelf opletten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    "Deze gaan we kijken!" gilde Niall terwijl hij met de dvd die hij vast had in de lucht zwaaiden. Ik lachte zachtjes terwijl ik mezelf wat onderuit liet zakken, en de dvd uit zijn hand haalden. "Shrek, hm? Het is iniedergeval beter dan al de horrorfilms die er naast liggen" Ja, als het op horrorfilms aankwam was ik echt een ongelovelijke schijterd. Ik grinnikte en gaf Niall de dvd weer, waarna ik een zak chips van de tafel pakten en hem open maakten terwijl ik even in mijn onderlip beet. Die dingen kreeg ik altijd zo moeilijk open. Toen de zak eenmaal open was hield ik hem even onder Niall zijn neus, terwijl ik hem plagend aankeek en de zak weer terug trok waarna ik er zelf wat chips uithaalden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    Ik ging op de bank zitten, trapte mijn schoenen uit en mijn ogen gleden naar mijn iPhone, die ik diep in mijn handen had verborgen. Hopeloos bekeek ik alle contacten, hopend dat Niall het niet zag. Dan zou hij zeggen dat ik haar nu maar niet moest spreken en wachten tot zij iets van zich liet horen. Het was lief bedoeld, maar ik kon heus wel mijn eigen beslissingen bepalen. Af en toe keek ik naar het scherm. Zuchtend schonk ik even snel voor mezelf cola in, nam een slokje en richtte me snel weer op mijn telefoon.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall J. Horan

    Even werd de dvd uit mijn handen gepakt. "Shrek, hm? Het is iniedergeval beter dan al de horrorfilms die er naast liggen" zei Olivia. Even grinnikte ik, precies wat ik dacht. Liam was druk bezig met zijn telefoon, zonder het te zien wist ik al dat hij bezig was, of wilde zijn, met Danielle. Dat kon iedereen raden, arme jongen. Hij had het zo moeilijk. Er werd een zak chips onder mijn neus gehouden en ik rook de geur van de heerlijke chips op. Net toen ik er eentje wilde pakken, werd de chipszak weer onder mijn neus vandaan getrokken. "Nohhhh." pruillipde ik en zag dat Olivia de kwaadheid had aangebracht. Die krijgt ze nog terug.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 20:31 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    "Nohhhh." pruillipde Niall terwijl ik een chipje in mijn mond stopten. Even gleden mijn ogen naar Liam die druk bezig was met zijn telefoon. Ik mocht er dan niet veel van weten, maar ik wist precies waar hij mee bezig was. En ik had nogsteeds medelijde met hem. Ik grinnikte zachtjes waarna ik Niall aankeek en de zak voor me uithield terwijl ik mijn hoofd wat naar rechts kantelden. "Ik beloof om hem nu niet weg te trekken.Erenwoord" zei ik grinnikend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [ ik ga er wel vanuit dat Niall zich ook voorgesteld heeft, is dat goed?]

    Penelope Charlotte Stone.
    Nadat Niall zich voorgesteld had ging iedereen naar de woonkamer om een film te kijken, dus liep ik maar mee. Ik liet me op een stoel vallen en bekeek de dvd's die op tafel lagen, er lagen wat horror films bij, en daar kon ik echt niet tegen. Dagenlang zou ik dan niet kunnen slapen, dus ik was erg opgelucht toen Niall Shrek tussen de stapel uit trok. Chips werd rondgegeven en ik pakte een klein handje, chips ging er altijd wel in. Nadat ik er een doorgeslikt had likte ik even langs mijn lippen om het zout eraf te halen, waarna ik de kamer en de mensen die zich erin bevonden rondkeek.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel