• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Harry Styles.

    Ik grinnik even en omhels de Ier terug. 'ja jij en dansen'ik grinik even en kijk hem aan.
    'neh zayn en dansen' ik schiet even in de lach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Guys, mij negeren heeft ook geen zin." Ik kijk naar Safeer en Zayn die nog altijd doen alsof ik lucht ben. "Ach, laat maar! Wie wil er dansen?" Vraag ik. "Kom mee, dan!" Ik ren naar de andere zaal toe en haal mijn mobiel tevoorschijn. Ik scroll door mijn afspeellijst terwijl de rest binnen kan komen. "Nog iemand die per sé dat ene liedje wil?" Glimlach ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik voelde niks meer in mijn handen, en keek naar Liam die Safeer weg had gezet. 'He' jammerde ik. Ik trok Safeer mee naar een kleine ruimte, wat voor ballet diende aangezien er spiegels hingen en balken aan de muur hingen. Ik zette mijn iPod op de speaker die er stond, zocht op Youtube een liedje op en speelde die af. Safeer had al begrepen dat het geen popliedje was. 'Mag ik deze dans van u? Het zou me een eer zijn' zei ik, terwijl ik mijn Britse accent expres liet horen. 'Natuurlijk' zei Safeer, net zo bekakt terug. Safeer zei dat zij me lijde, dus vertrouwde ik haar. Zo dansten we soepel en netjes door de zaal heen. Op het laatste lag Safeer in een arm van mij. Onze borstkassen gingen snel op en neer, door het ademen. Ik trok Safeer overeind en drukte mijn lippen op de haren. Nou net toen er iemand binnenkwam...


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wie komt binnen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Euhh... Liam?!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Oke o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    Ik loop achter Ness aan terwijl ik Harry en Niall aan hun armen meetrek. "Lou, kom je ook?" Waarschijnlijk gaat hij springen dus hoef ik hem niet mee te trekken. Ik laat ze pas los als we er zijn. "Nog iemand die per sé dat ene liedje wil?" Vraagt Ness. "Euhh... Clique van Kanye West?" Probeer ik. Ik laat me afleiden door stemmen en muziek hiernaast. Ik trek een sprintje naar de deur en gluur door een kier. Zayn en Safeer komen wel erg close. Als ze bijna komen gooi ik de deur open. "En... Hoe gaat het hier?!" Roep ik hard. Zayn kan en mag dit niet!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik en Safeer raakten verstrengeld in een tongzoen, totdat Liam de deur opengooide. Gelijk liet ik Safeer los, sprong achteruit en keek verschrikt naar Liam. Safeer schrok ook, en we wisten niet wat we moesten doen. 'Emh... We deden tenminste een dans? Nee? Oke...' Mompelde ik, helemaal rood. 'Wat ga je nu doen?' Vroeg ik geschrokken aan Liam, die nogsteeds in de deuropening stond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    "Emh... We deden tenminste een dans?" Probeert Zayn. Verward schud ik mijn hoofd. "Wat ga je nu doen?" Vraagt hij dan. Nu pas dringt het tot me door, ik heb de keuze. Laat ik ze een stel worden, of blok ik dat idee. "Liam? Waar ben je?" Hoor ik Ness zeggen. Snel sla ik de deur achter me dicht en leun er tegen aan zodat ze niet binnen kan komen. "Jullie zitten diep in de problemen." Zeg ik dan maar. Ik zucht en open de deur. "Ik kom al, veter strikken." Lieg ik, oh ja... Ik kan niet liegen. "Liam?" Zegt Ness terwijl ze naar mijn schoenen kijkt. "Ja." Ik kijk nu ook naar mijn 'schoenen'. "Je weet toch dat je geen schoenen aan hebt?" Vraagt ze dan. "Euh... Ja! Euhh... Grapje!" Snel ren ik langs haar heen en loop de zaal in. "Ik moet jullie iets vertellen, maar niet waar de meiden bij staan." Licht ik Louis, Niall en Harry toe. "Eh... Weten jullie waar mijn schoenen zijn?" Vraag ik daarna.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Snel rende ik Liam achterna en sprong op zijn rug. Ik hield mijn hand voor zijn mond en schudde mijn hoofd. 'Hij wilt niks vertellen! Alleen maar dat ie van niets weet!' Schreeuwde ik, niet wetend dat het nogal dom was om dat te doen. 'Oke, best. Maar Aileen mag dit NIET weten' siste ik toen ik van Liam afsprong en naar de grond keek. 'Jullie gaan me vast een hele preek geven waar ik niets aan heb' mompelde ik zuchtend.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 22:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    "Die preek bewaar ik voor later, het is niet de bedoeling dat hun drie ook in slaap vallen." Zeg ik met een strenge blik naar Zayn. "Je hebt het mooi voor elkaar gekregen." Mompel ik erachter aan. "Maar, dat van Zayn leg ik later wel uit. We moeten geen aandacht trekken." Mompel ik. "Doen jullie al!" Roept Ness waarna ze op mijn rug springt. "So, tell me! Oh, wacht! Ik weet het al, Zayn en Safeer hebben lopen bekken zeker." Grijnst ze. Ik knik langzaam. Hoe weet ze dit?!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ik speel uit mijn pov Aileen even. Dat mag jij ook, om Hayden zei dat dat goed was]

    Zayn Javadd Mali

    'Oh lekker dan, nu weten ze het!' Siste ik kwaad naar Ness. Safeer kwam soepel aangelopen en mompelde wat. Ik nam haar snel mee achter de gordijnen, waar wij de anderen konden zien. Zo, nu konden we ongestoord verder. Zacht en liefdevol drukte ik mijn lippen op de hare en tikte met mijn tong op haar lip, die ze binnenliet. Juist op dat moment kwam Aileen binnen. Oh komop, zeg! Aileen keek op met grote ogen. 'Wat is hier aan de hand?!' Schreeuwde ze vol woede. 'Ik..uhh...' Mompelde Safeer.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 23:13 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    Snel ren ik naar het geroep van Ailleen. "Rustig! Ik heb gevraagd of Zayn en Safeer dat kunnen doen. Het is voor een van mijn dansjes, we hebben lotjes getrokken en hun waren de gelukkigen die mochten lopen zoenen. Ze zijn het dansje nu aan het oefenen." Verzin ik allemaal ter plekke. Liam komt er nu ook bij staan. Snel duw ik heb weg. "Ga met de rest naar de kleedkamer en neem Lynn mee." Fluister ik in zijn oor. Dit is mijn kans het goed te maken! "Dus Ailleen, laten we hun met rust laten... Ze oefenen..." Mompel ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ik reageer morgen pas weer. Nightnight!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [Ik reageer morgen pas weer. Nightnight!]


    {owkee, slaaplekker!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'