• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Zayn Javadd Malik

    Ik lag met Safeer op de grond, we waren gevallen en ik lag boven op haar. Ineens hoorden we de stem van Ness. Allebei keken we omhoog en schoten we in de lach. 'Hallo' zei ik, doodserieus. 'Zayn, kan je van me afgaan?' mompelde Safeer. 'Tuurlijk' grinnikte ik en ik rolde van haar af. 'Zayn valt steeds. Is dat normaal?' vroeg Safeer en ik bloosde. 'Nee' mompelde ik zacht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    Nog steeds staan ze te kloten?! "Nee, het is niet normaal dat hij steeds valt! Het is ook niet normaal dat jij hier loop te kloten terwijl ik ze écht iets probeer te leren! Jullie staan hier fucking alleen maar te lachen terwijl míjn jongens zoveel mogelijk hun best doen!" Boos draai ik me op en loop weg. Ineens knal ik tegen Harry. "Zo, jij bent er dus ook nog?" Vraag ik aan hem, met ingehouden woede. "Jup, sorry! Moest wel even douchen..." Mompelt hij. "Goede timing, je loopt nu achter op Louis, Liam en Niall. Misschien kun je maar beter naar Zayn en Safeer gaan, die zijn toch niet bezig met dansen." Ik face-palm en loop weg. Ik heb ineens geen zin meer in de jongens. Ik zeg nog snel tegen Ailleen dat ik even weg ga en pak mijn tas. Ik loop de stad in en loop automatisch naar Starbucks. Ik haal mijn o-zo lekkere caramel frappuchino en ga zitten. Rustig begin ik te drinken. "Kan ik erbij komen zitten?" Vraagt iemand. "Tuurlijk." Zonder te kijken wie het is wijs ik naar de plek tegen over me.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Wie liep Ness achterna?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Safeer Lara McClark

    'Wat een woede' merkte ik op. Zayn haalde zijn schouders op en krabbelde ook op. 'Hé, het is een kennismaking, toch?' vroeg ik verbaasd. Harry kwam aangelopen en keek naar mij en Zayn. 'Nu al een nieuwe relatie, Zayn? Het is nauwelijks uit met Perrie en jij neemt een ander' lachte hij. Ik gaf Zayn een duwtje en hij keek Harry kwaad aan. 'Doe normaal, gek' mompelde Zayn. 'Dus ik ben niet goed genoeg?' fronste ik. 'Nee, jawel' begon Zayn. Mompelend ging ik zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Ik ga er vanuit dat niemand van jullie wil? Dan doe Ik Liam wel ;) }


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ness Allison Candler
    "Oh, hi Liam." Mompel ik. Ik ben vast door de jongens op nummero uno gezet in de top-stomste meisjes. Ik zucht even diep. "Het spijt me." Begin ik. "Ik had niet zo moet reageren, jullie haten me nu zeker?" Vraag ik. "Euhh..." Oké, je heb het goed verkloot Ness! "Eigenlijk, wel." Ik laat mijn schouders hangen. "Geen probleem, ik vraag wel of ik weg mag. Ik bedoel, of ik naar een andere groep mag..." Ik begin nu wel verdrietig te worden. "Het spijt me echt." Fluister ik. Waar slaat dit op?! Ik sta hier half te janken! Ik leg het geld op tafel en loop Starbucks uit. Ze haten me echt! De jongens waar ik over droom, de jongens waarvan ik dacht dat ze me heel leuk zouden vinden. Ze haten me! Ik loop een steegje in om na te denken. Ik laat me door mijn knieën zakken en leg mijn hoofd tegen de muur. Hoezo?! Ik gaf mijn mening, het was niet de bedoeling dat ze me zouden haten. Ik wou alleen dat Zayn echt zou leren dansen, dan zou hij ons vast bewonderen! Nu moeten ze hem maar met zijn vieren trainen, ik ben eigenlijk gewoon weggestuurd!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {teveel drama?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Lieve schat, 1. Liam is echt aardig dus die zou je gelijk weer goed laten voelen. 2. Zo zijn de jongens niet echt. 3. Wat Ness gedaan had is geen misdaad. Ze wordt beschouwt als een beetje chagrijnig]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {1.Ik was al van plan Liam achter haar aan te sturen maar moest weg:@ 2. Liam is nogal eerlijk dus dacht ik dat hij wel zo zou reageren 3. Ness heeft een heel laag zelfvertrouwen en denkt veel te veel over dat mensen haar niet mogen. Ik probeer het terug te draaien, oke?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Wat jij wilt, ik zeg wat ik vind]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    Zodra Ness weg loopt weet ik dat ik moet gaan leren liegen! Ik raap de omgevallen stoel van de grond en zet hem overeind. Ik neem haar achtergelaten, halfvole, beker met me mee. Al snel vind ik haar in een steegje met haar ogen gesloten. Ik ga naast haar zitten. "Zo bedoelde ik het ook weer niet," begin ik. "het is gewoon dat Zayn wel een beetje boos zal zijn... Niet heel erg, gewoon een heel klein beetje. Het is net uit met Perrie en hij zoekt steun bij meisjes." Probeer ik. Ze opent haar ogen en kijkt me aan. "Weet je het zeker?" Mompelt ze. "Nog nooit zo zeker geweest." Grijns ik. "Oké dan, zullen we terug gaan? Ik wil sorry zeggen tegen Safeer, Zayn en Harry." Vrolijk knik ik en we lopen samen terug. Als we er zijn krijg ik een dikke knuffel van Ness. "Bedankt Li." Zegt ze in mijn trui. "Het is al goed." Knik ik. We lopen de zaal in en meteen begint Ness. "Sorry allemaal! Vooral Safeer, Zayn en Harry! Ik weet niet wat ik had, kleine uitval." Verontschuldigt ze zich. Nu kijken of ze het accepteerden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [heey, Is Liam bezet of niet?? anders wil ik hem wel graag spelen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Neehoor (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [lol nu ga ik even heel slim zijn. bedoel je nee hij is bezet of nee hij is vrij=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nee, hij is vrij (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."