• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Nala kleedt zich ook uit en stapt dan voor mij onder de douche en trekt me mee. Ze legt haar armen om mijn middel en haar hoofd tegen mijn borstkas en ik moet er om glimlachen. Ik sla mijn armen ook om haar heen en houd haar dicht bij me terwijl ik geniet van haar lichaam tegen dat van mij en de warme stralen die op ons terecht komen.

    [En ik ga zo weer in de auto op weg naar werk. Ik sta achter de kinderbalie en ik verkoop kindervuurwerk c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik begon zachtjes Scream van Usher te neuriën. Het was een liedje waar ik vroeger wel eens naar luisterde als mijn vader eens niet thuis was en niks kon verbieden.
    "I see you over there, so hypnotic
    Thinking 'bout what I do to that body
    I get you like ooh baby baby, ooh baby baby
    Ah-ooh baby baby, ooh baby baby

    Got no drink in my hand, but I'm wasted
    Getting drunk of the thought of you naked
    I get you like ooh baby baby, ooh baby baby
    Ah-ooh baby baby, ooh baby baby

    And I ain't trying to fight it, to fight it
    But you're so magnetic, magnetic
    Got one life, just live it, just live it
    Now relax, sing it on your back
    " begon ik zachtjes te zingen, met nog steeds mijn hoofd tegen zijn borst aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik was eigenlijk alweer vergeten dat Nala naast goed dansen ook goed kan zingen en piano spelen. Ik luister naar haar stem en streel zachtjes haar naakte rug. Ik lach zachtjes om de tekst, het is gewoon zo.. toepasselijk.
    'Je zingt echt mooi,' zeg ik zachtjes als ze klaar is. 'Je hebt echt talent voor zoveel dingen. Piano spelen, zingen, dansen.' Zoenen, sexy zijn, seks.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik haalde mijn schouders op en keek omhoog naar hem. "Dat heb ik van mama."
    Ik liet mijn handen om zijn hals glijden en hield mijn hoofd en klein beetje schuin, terwijl ik hem aankeek. Het was of ik, iedere keer dat ik naar zijn gezicht keek, iedere details in mijn geheugen probeerde te printen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze kijkt omhoog naar me en heeft haar schouders opgehaald. Ze zegt dat ze het van 'mama' heeft. Haar moeder is dood, dat vind ik echt rot voor Nala. Ik weet alleen niet hoe ze is overleden.
    'Hm, even de zweep pakken,' zeg ik en ik laat haar los en rijk ernaar en pak die en glimlach naar haar.
    'Wil jij eerst?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahahaha, ik denk dat je zeep bedoelt Jaimes XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Jaimes schreef:
    Sam
    Ze kijkt omhoog naar me en heeft haar schouders opgehaald. Ze zegt dat ze het van 'mama' heeft. Haar moeder is dood, dat vind ik echt rot voor Nala. Ik weet alleen niet hoe ze is overleden.
    'Hm, even de zweep pakken,' zeg ik en ik laat haar los en rijk ernaar en pak die en glimlach naar haar.
    'Wil jij eerst?'

    }hahahahahhahahahahahahahahah, platgaan xD{
    Nala
    "Oh fijn, gaan we nu dat doen? MS is wel meteen een grote stap verder, hoor." zei ik lachend.
    "Ja, ik wil wel eerst." grijnsde ik erna en stak mijn hand uit naar de zeep, die hij in zijn handen had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ben moe en aan het werken ja >_<]

    Sam Jason Night
    'Hm, wat, sm?' Vraag ik dan, lichtelijk in de war. Dan besef ik me dat ik zweep zei in plaats van zeep. 'O eh. Bedwelmd door jouw aanwezigheid,' zeg ik grinnikend.
    Ze grijnst en pakt de zeep van me aan, ik laat haar los zodat ze gewoon goed haarzelf kan inzepen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik schudde grinnikend mijn hoofd. "Wat heb jij een oversekst brein." grinnikte ik en ging even op mijn tippen staan om over zijn kruin te wrijven.
    Zijn haar was toch in de war door het douchen, dus hij vond het vast niet erg.
    Glimlachend begon ik mezelf in te zepen en gaf de zeep dan aan hem door. Ik ging terug onder de stralen staan om mezelf af te spoelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Jij doet me gewoon verlangen naar meer,' zeg ik grijnzend. Ze wrijft over mijn kruin en ik moet me inhouden om haar hand niet weg te slaan. Toch doe ik alsnog een hairflip als ze klaar is. Ze begint zichzelf in te zepen en ik kijk gewoon toe hoe ze het doet. Ik kan mezelf inhouden om opgewonden te worden, gelukkig.
    'Dank je,' zeg ik als ze de zeep doorgeeft en ik begin mezelf te wassen


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijnsde en nam ondertussen al de shampoo. Ik stapte weer vanonder het water, zodat ik het gewoon rustig in mijn haar in kon masseren.
    Ik sloot mijn ogen, toen de heerlijke zoete geur mijn neus binnendrong.
    Ik hmmde zachtjes en blij, met een glimlach om mijn lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha, toch was het wel een leuke faal Jaimes ^^

    Hoe was je werkdag vandaag?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ik ben vrij c:

    En ja, het faalde. Maar ik ben echt heel erg moe en lig nu al half te slapen ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nu pas vrij? Woow..

    Achja, ik faal zo vaak XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    }Nieuwe topic{


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “To live will be an awfully big adventure.”