• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }beter (H) :){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Srry voor mn late reacties steeds..

    En nu? Vaker afspreken? ;P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    }proberen
    mijn ouders zien het nog niet echt zitten... ze vinden me te jong...{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Again ode aan internet ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ik wil ook verliefd zijn <33 hahaha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha, ligt eraan op wie xD
    Maar ik ga pitten, ben kapot.
    Xx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Goedemorgen. Nog zo vroeg x____x

    Even korte reactie en dan klaarmaken om te werken >_>

    Ben de hele dag voor de rest niet online. Pas na 10 uur avond weer :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Nala
    Zijn lach klonk me als muziek in mijn oren en ik hield van zijn grijns. Hij glimlachte gewoon zo lief.
    Ik beet op mijn lip en hield mijn hoofd een klein beetje schuin, terwijl ik over zijn wang streelde. Een glimlach verspreidde zich om zijn lippen bij zijn knipoog.
    "Inderdaad. Het leven is niet eerlijk. Want ik heb jou en niemand anders heeft iemand zo geweldig."


    Sam
    Nala streelt over mijn wang en houdt haar hoofd een tikkeltje schuin. Alsof ze het extra goed wil opnemen in haar gedachten. Ze zegt dan iets wat echt vet lief is en ik sla mijn armen weer om haar middel en trek haar op me.
    'Echt, ik heb jou nergens aan verdiend,' zeg ik dan en druk een kus op haar lippen. 'Je bent zo lief, complimenteus, knap, schattig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijnsde -niet echt om een bepaalde reden, ik kon gewoon niet anders met hem in de buurt- en haalde mijn wenkbrauwen op.
    "Ik ben niet schattig." mompelde ik en drukte ook een kusje op zijn lippen. "Of je bent natuurlijk tegen een spiegel aan het praten of zo?"
    Ik keek gespeeld zoekend om me heen. "Waar is dat rotding?" zei ik, zoekend naar de 'spiegel'.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Jaimes, wat moet je doen bij je werk dan? Wat voor een werk?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    Ze grijnst en mompelt dan dat ze niet schattig is. Ik grinnik.
    'Jawel, dat ben je wel. Heel schattig.'
    Ze drukt een kus op mijn lippen en ik zucht een keer zachtjes.
    'En nee, ik kijk niet in een spiegel. Ik ben niet schattig hoor. Jongens willen graag stoer zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ik ben niet schattig! Ik ben ook stoer!" riep ik grijnzend. "Zie hier mijn spierballen." zei ik lachend, terwijl ik wat rechter ging zitten en mijn spieren opspande.
    "En... euhm... Ik ben... tussen Joshua en Marcell in gaan staan toen. Dat was heel stoer." probeerde ik zo snel mogelijk op iets te komen.
    "En dat is stoer, omdat ik altijd zo moet kijken om ze aan te kijken." grijnsde ik en staarde naar het plafond om het voor te tonen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorry voor korte stukjes maar kan niet meer. Ben aan t werk nog steeds :3]

    Sam
    'Ja hoor schat, heel erg stoer. Je bent stoerder dan ik.'
    Ik druk weer een kus op haar lippen.
    'Hm, ik heb de behoefte om te douchen. Ik weet niet of je meegaat of niet, maar ik ga.'
    Ik druk nog een kus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat dooeeeee je dan voor n werk?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Rijswijkse vuurwerkhal c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.