• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hello, ben er nu weer, nu, voor even... Maar wat heb ik allemaal gemist?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sex tussen Nala en Sam en een in praat slapende Sam (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Voeg daar ook aan toe dat Sam klaarkwam bij de gedachte aan Naomi :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja laten we dat deel vergeten, vind Ian vast niet leuk als hij daarachter komt :Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Daar komt Ian niet achter -gayhandje-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    [Sorry voor korte stukjes maar kan niet meer. Ben aan t werk nog steeds :3]

    Sam
    'Ja hoor schat, heel erg stoer. Je bent stoerder dan ik.'
    Ik druk weer een kus op haar lippen.
    'Hm, ik heb de behoefte om te douchen. Ik weet niet of je meegaat of niet, maar ik ga.'
    Ik druk nog een kus.


    Naaaallaaaa?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat moet je doen?
    Ga nu btw Flicka 3 kijken, ben aan het logeren]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik glimlachte blij en knikte dan.
    "Ik ga graag mee." zei ik zacht en kuste hem ook weer even zachtjes. Onze lippen bewogen op een rustig tempo tegen elkaar aan en ik hield mijn ogen gesloten, genietend van de zoen.

    }srry, praat met marco.. hihi{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hoe bedoel je wat moet je doen? :3

    En ik ga zo slapen, morgen om 6 uur op om weer te werken. *le sigh* maar het is wel heel gezellig c: alsof we een grote familie zijn ^^ ik werk bij de Rijswijkse Vuurwerkhal en we zijn bij hart van Nederland, rtl4, 1vandaag en tv west geweest :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ze zegt zachtjes dat ze graag mee gaat en de kus die daarop volgt is heel vol met liefde. Gewoon omdat die zo rustig is. Ik glimlach en verbreek na even de kus en streel kort over haar wang.
    Ik kom dan overeind en sta op, ik wil die rolstoel niet meer en ik denk wel dat ik het ga redden zonder.
    'Let's go.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Snel sprong ik ook van het bed. Hij had blijkbaar de rolstoel niet nodig. Ah, ik zou er maar niet naar vragen, hij wist zelf wel wat hij aan kon...
    Ik nam zijn hand vast en keek even glimlachend naar hem op, terwijl we begonnen te lopen.
    "Je hebt mooie ogen." flapte er vanzelf uit en ik wende mijn hoofd blozend een beetje af. Ok, eerst denken dan praten...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze springt ook van het bed en neemt mijn hand vast. Als we zijn begonnen met lopen zegt ze tegen me dat ik mooie ogen heb. Zelf vind ik mijn bruin-groene ogen niet zo speciaal.
    'Dank je,' zeg ik met een lichte grijns als ze bloost.
    Als we bij de badkamer aankomen laat ik haar hand los en begin ik gewoon met uitkleden en ik sta al snel naakt en ik zet de douche alvast lekker warm.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ga slapen, baaaaay <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Sam Jason Night
    Ze springt ook van het bed en neemt mijn hand vast. Als we zijn begonnen met lopen zegt ze tegen me dat ik mooie ogen heb. Zelf vind ik mijn bruin-groene ogen niet zo speciaal.
    'Dank je,' zeg ik met een lichte grijns als ze bloost.
    Als we bij de badkamer aankomen laat ik haar hand los en begin ik gewoon met uitkleden en ik sta al snel naakt en ik zet de douche alvast lekker warm.

    {slaapwel!!!!!!!}
    Nala
    Ik beet even op mijn lip, maar glimlachte toch. Eenmaal in de badkamer volgde ik zijn voorbeeld en kleedde me ook uit.
    Glimlachend ging ik bij hem staan en trok hem dan mee onder het warme water. Ik sloeg mijn armen om zijn middel en legde mijn hoofd tegen zijn borstkas.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Baaaay... Ik nog lang niet :P
    Maar ik bedoel wat doe je allemaal in die vuurwerkhal? Ik ken het niet, ghehehe]


    Stop acting normal. It gets bored.