• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik keek naar hem op en zag zijn glimlachje. Oh, ja, hoor, dit vond hij vast wel leuk...
    "Nou, dan ben ik blij dat je dat vindt." grijnsde ik. Ik merkte niet echt dat zijn andere hand richting mijn kont ging.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Mijn hand gaat verder naar beneden en omvatten dan een bil. Mijn andere hand ligt nog steeds op haar borst. Man. Ik ben echt oversext. Zelfs in mijn slaap ben ik er nog mee bezig, ach ja. Ik ben nou eenmaal een jongen.
    'E-erg leuk,' mompel ik amper verstaanbaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Een klein geschrokken geluidje kwam over mijn lippen, toen zijn andere hand plots een bil omvatte.
    Ik schudde zacht grinnikend mijn hoofd.
    "Reken maar dat ik je hiermee nog ga plagen, ja." mompelde ik zacht grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik hoor een geluidje en word daardoor ietsjes meer wakker. Alsnog ben ik me nergens van bewust en ben al snel weer in mijn status van coma.
    'Plagen?' Zeg ik vragend, 'wat?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ik leg het je wel uit, wanneer je wakker genoeg bent om het te begrijpen." grijnsde ik.
    Dit was misschien een te lange en ingewikkelde zin voor zijn slapende brein, maar ah. Komt wel goed...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }Jaaaiimees! ;){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jaaaaa sorry,
    Moest mijn kamer doen etc.

    Reageer zo ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Nala
    "Ik leg het je wel uit, wanneer je wakker genoeg bent om het te begrijpen." grijnsde ik.
    Dit was misschien een te lange en ingewikkelde zin voor zijn slapende brein, maar ah. Komt wel goed...


    Sam Jason Night
    'Hm, wat?' Mompel ik nog als laatste en val dan weer echt in slaap. Mijn handen liggen stil en mijn mond beweegt niet meer. Gewoon slapen, niet meer dan dat. Geen gepraat ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Hij leek weer diep in slaap te vallen en ik legde glimlachend mijn hoofd terug tegen zijn schouder. Zijn handen lagen stil, wel degelijk nog steeds op mijn borst en bil en hij zweeg. Hij zou als hij wakker werd misschien zelf wel al merken hoe hij me vast had.
    Ik staarde een beetje dromerig voor me uit, terwijl ik wachtte tot hij echt wakker zou worden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Tijdens mijn slaap trek ik mijn handen weer terug naar mezelf toe en van Nala haar konten borst af. Mijn mond staat een klein beetje open, iets verschrikkelijks irritant.

    Blub. Tussentijd.

    Na een tijd word ik wakker en knipper slaperig met mijn ogen en mijn gedachten starten zich weer op.
    'Hoi,' mompel ik slaperig en hees tegen Nala als ik haar zie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grinnikte, toen ik zag dat hij met zijn mond een beetje open sliep. Ik had dat soms ook en vond dat enorm irritant, maar bij hem was het wel schattig.
    Na een tijd werd hij wakker en zei een slaperige en hese hoi.
    "Hallo." glimlachte ik. "Leuk gedroomd?" vroeg ik toen grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik kijk haar aan als ze vraagt of ik lekker gedroomd heb, ik vertrouw de grijns niet.
    'Wat is er?' Vraag ik dan met vernauwde ogen.
    Ik hoest een keer om de heesheid in mijn stem hopelijk wat minder te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    "Niets..." grinnikte ik en ging weer met mijn hoofd tegen zijn schouder aan liggen. Ik had nog steeds last van zijn hese stem, maar probeerde me nu gewoon op iets anders te concentreren.
    "Je praatte gewoon in je slaap." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik ben gelijk gealarmeerd als ze zegt dat ik praatte in mijn slaap. Ik kijk haar aan.
    'Wat heb ik gezegd?' Vraag ik aan haar, ik hoop maar dat ik geen erge dingen heb gezegd.
    Dan bedenk ik me iets, ik ben niet de enige die gepraat heeft in mijn slaap. Daar kan ik haar zo mee terug pakken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Dat ik sexy, knap, lief en geil ben..." grijnsde ik.
    "En je dacht dat mijn borsten bergen waren en je zat ook aan mijn kont." grinnikte ik, terwijl ik hem weer aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”