• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik wilde net mijn andere schoen aantrekken toen de bel ging. Een zucht verliet mijn mond en vroeg me toch af of de andere wel een hadden gehoord van een sleutel. Ja, zoals bijna elke ochtend had ik een ochtendhumeur, maar dat waren ze volgens mij wel al gewend en konden er dan ook wel tegen. mijn schoen gooide ik eer op de grond en liep toen toch maar naar de deur toe om louis en Harry eens even eens uit te horen en een beetje chagrijnig te reageren. Hoe ik er zo zeker van was dat het die twee waren? Louis en Harry waren de enige die buiten in de sneeuw waren. Mijn hand omsloot de deurklink om de deur vervolgens met een zwaai open te gooien. 'Als jullie nog een keer de--' Ik viel direct stil en keek verbaasd naar de meiden die voor de deur stonden. 'Uhh..ja wat ik bedoel is natuurlijk hallo.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sienna Amelia Lakes.

    "Ook een goeie dag, Zayn." zei ik, om vervolgens te grinniken en naar beneden te kijken. "Normale mensen lopen trouwens op een paar schoenen, niet op een schoen en aan de andere voet een sok."
    Ja, ik hield van irriteren. Dat was gewoon leuk, ook al maakte ik er niet veel vrienden mee. Waar was Liam eigenlijk? Zeker nog in bed... slaapkop. Ik keek even naar mijn laarsjes waarmee ik op de hoge hakken niet makkelijk door de sneeuw ploeterde.
    "Zaynie... Kun je me even helpen? Romeo kan geen drie cadeaus tillen." vroeg ik met een pruillip om vervolgens naar mijn broer te wijzen die bijna omviel met de zware cadeaus... Wat? Ik moest toch moeite doen met cadeautjes?

    (Ik wil dramaaaaa.... D: Kunnen we niet iets verzinnen wat de boel een beetje opschudt? x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Jaaaaaaa goed plan en wat is je idee. Trouwens er zal toch wel drama ontstaan als Lou en Stephanie elkaar weer eens zien x'D)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [OMG One Direction-More than this bij eigen huis em tuin net aaaaaaaah]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Goedemorgen Sienna en sorry, maar dacht dat Lou en Hazza hun sleutels weer eens waren vergeten' zei ik, en volgende haar blik toen ze naar beneden keek om vervolgens weer bij mijn voeten uit te komen. 'Ja, klopt maar mensen bellen ook nooit als ik bezig ben om me eigen om te kleden, en jullie wel en kan jullie moeilijk in de kou laten staan aangezien de andere twee nog liggen te slapen.'
    Ik deed de deur nog verder open en maakte een gebaar dat ze binnen moesten komen, want echt warm is het niet en volgens mij was het ook niet de bedoeling om de hele tijd buiten te blijven staan.
    Vanuit mijn ooghoek zag ik dat Harry en Louis voor de zoveelste keer weer met een achtervolging bezig waren en niets leken te merken. Al snel richtte ik mijn blik op Sienna en volgde de richting die ze op wees om vervolgens met grote ogen naar Romeo te kijken als ik hem zie staan met al die drie cadeautjes. 'Natuurlijk help ik wel, geef me een moment' mompel ik en liep terug naar mijn kamer om daar mijn andere schoen aan te doen, om weer terug te lopen en Romeo te helpen met de cadeautjes.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik zie dan eigenlijk niet echt drama ontstaan... Aangezien Steph haar mond wel dichthoudt. ;p
    Ik dacht aan Seven Minutes in Heaven en dat bepaalde mensen dan iemand kiezen die al een vriendje/vriendinnetje heeft en die twee die in de kast dan hebben gezoend een stiekeme Friends with Benefits relatie krijgen. x'D Ik wilde iets grappigs en tegelijkertijd iets dramatisch. ;p Ik reageer nu. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ergens klinkt het wel leuk en iets wat ik best wel zie gebeuren voor wat drama (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik haalde mijn schouders grinnikend op. "Dan moet je opendoen, kijken wie het is en de deur weer dichtgooien als het die twee zijn. Moet je eens doen, dat is best leuk. En dat weet mijn broertje maar al te goed, toch schat?"
    Ik grijnsde om het gemopper van mijn broer en wachtte geduldig tot Zayn weer terugkwam om Romeo te helpen met de cadeaus terwijl ik zelf het kleine pakje in mijn handen meenam. Wat? Ik had mijn nagels net goed gevijld en dan ging het mis...
    "Dank je. Laat het niet vallen, dat kostte me toch zeker zeventig euro... En dan spreek ik nog niet over wat Romeo vast heeft." zei ik om hem vervolgens een waarschuwende blik toe te werpen.
    Ik hielp wel met alles op de grond zetten, wachtte netjes tot Romeo me mijn koffer had gebracht en gaf hem tevreden een knuffel. "Bedankt voor het brengen."
    Volgens mij wist hij niet hoe snel hij weg moest komen, want toen ik me omdraaide was hij alweer weg...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Cath, leuk idee, ik denk dat we ff moeten afwachten wat we doen]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik zal zo ff reageren hoor .:3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    Ik keek haar bedenkelijk aan. 'Volgens mij heb je mij wel eens vaker de deur voor die twee hun neus dicht zien gooien of niet? Want dat doe ik eigenlijk altijd wel in de hoop dat ze een keer leren om de sleutels mee te nemen. En ik heb medelijden met je broer dan.'
    Ik pakte een paar cadeaus over en snapte niet hoe Romeo het voor elkaar kreeg om met drie van die cadeaus rond te lopen. Oer mijn schouder keek ik naar Sienna en knikte toen. 'Wees maar niet bang, want ik laat echt niets vallen en wat heb je dan toch allemaal...En als je zo praat wil ik niet weten wat hij in zijn handen heeft' zei ik en keek haar zo onschuldig mogelijk aan. Ik zou niet durven om het te laten vallen, maar met dit gewicht kan het bijna niet anders.
    Ik liep zo voorzichtig mogelijk weer naar binnen en gelukkig hielp Sienna wel met alles op de grond te zetten.
    Even keek ik met medelijden naar haar broer, want wist hoe hij zich moest voelen....zelf had ik natuurlijk ook nog een paar zusjes. 'Het komt ooit nog wel een keer goed.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik haalde mijn schouders even op. "Moet hij maar niet om zeven uur in de morgen aanbellen." zei ik, om vervolgens onschuldig te glimlachen en Zayn een veelbetekenende blik toe te werpen. "Um... De onderste was honderd en die andere negentig. Dat wat ik vast had was volgens mij drieëntachtig euro vijfenzeventig en dan heb ik nog een kerstjurkje van tweehonderd euro gekocht..." zei ik om vervolgens te grijnzen. "En daar ging al het geld wat ik had gespaard, maar met een feestje mag ik dat wel eens."
    Ik keek weer even naar Zayn en toen naar mijn koffer. "Ik had ook nog iets voor jou, voor jullie allemaal eigenlijk."
    Sorry, ik had het geld nou eenmaal en je kende me niet goed als je me nog nooit in de stad zag lopen... Ik kon niks laten liggen!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    "Hee" zeg ik terug als de meiden bij me komen staan. Als de deur open gaat, gaat er een vleug van blijdschap over me heen.
    "Hai, Zayn goe-" ik stop met praten als hij langs me heen stormd om Sienna te helpen. Ik vind het echt een leuke meid, maar af en toe, kan je d'r wel schieten. Niet normaal hé.
    "Ook hoi Zayn" roep ik hem nog na als hij weg gaat. Ik loop naar binnen en leg mijn dvd die ik gad mee genomen, op de eerste de beste tafel. Vervolgens ga ik naar de keuken en leg de taart in de koelkast. De koelas, waar de taart inzat, gooi ik op het aanrechtblad. Ik ben hier niet thuis, maar ze zouden er toch niks van zeggen, hoop ik. Ik ga weer terug naar de gang naar de rest, en doe mijn jas uit.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Sorry voor de kortheid, iPad.... Sorry ik heb het in tt geschreven ipv vt... Sorry, de volgende wordt vt]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    Ik keek haar aan en knikte toen. 'Oké je hebt een punt, maar je moet echt niet verbaasd opkijken als hij de deur volgende keer ook niet opent doet of je met wat anders helpt' zei ik en haar onschuldig glimlach liet me weten dat ze het toch wel zo vertellen. 'Weet je, ik ga er nog geeneens meer op antwoorden, want je weet waarschijnlijk toch wel wat ik en zo niet dan heb je gewoon pech' zei ik met dezelfde grijns. 'Maar geloof wel dat er heel wat geld doorheen ging, en dat je dat met een feestje wel eens doet.'
    Ik keek Sienna weer aan en schudde mijn hoofd. 'Het zou eens niet zo zijn, en waarom verwacht ik wel zoiets van jou?' Na die woorden liep ik naar Elena en drukte een kus op haar lippen. 'Hello en sorry, maar...ach je weet het zelf wel' zei ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer