• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sienna Amelia Lakes.

    "Doet hij sowieso, want ik ga anders klagen bij mijn ouders." zei ik. Mijn ouders waren namelijk erg op me gesteld... Gewoon omdat ik veel succeshad in de maatschappij en niet over me heen liet lopen. Ik was nou eenmaal geen lieverdje, klaar. En als iemand een probleem met me had kon diegene dat zeggen, maar dan moest je niet vreemd opkijken als die persoon even later aan het huilen is in een hoekje...
    "Omdat je me kent, Zaynie." zei ik grijnzend waarna hij naar Elena loopt. Daar had ik niks op tegen, het bleef zijn vriendinnetje... Wat zou ik eens doen? Louis was buiten, misschien kon ik naar hem toe...
    "Ben dadelijk terug!" riep ik naar de twee, waarna ik weer naar buiten liep en naar Louis en Harry begon te zoeken.
    (Zou je met Lou op Sienna dan kunnen reageren? :3 Dan hebben Elena en Zayn even privacy. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Vrolijk keek ik achterom en zag dat ik nog een aardig voorsprong op Harry had. Daardoor stak ik en mijn tong naar hem uit en pakte snel nog een hand met sneeuw. Het verbaasde me eigenlijk dat ik nog niet was uitgegleden, want daar had ik me eigen wel voor aangezien. Snel keek ik weer naar voren en zag Sienna een stuk verderop lopen. Ik rende iets sneller en eenmaal achter haar liet ik het sneeuw op de grond vallen en sloeg mijn armen om haar heen. 'Bescherm me alsjeblieft' piep ik en keek even grijnzend naar Harry. Nu kon hij me mooi niets meer maken. 'Huh wacht even Sienna?' vroeg ik verbaasd toen het kwartje eindelijk was gevallen. 'Wat leuk om je weer te zien.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    Toen Zayn naar me toe liep gaf ik hem een knuffel en sloot mijn ogen toen hij me een kus op mijn mond gaf. Ik was helemaal niet boos op hem, bij lange na niet. Ik vond het gewoon leuk om te treiteren, kwam dat acteren toch nog van pas.
    "Excuses aanvaard, hoor, ik snap het". Zei ik toen ik heb een kus op zijn mond drukte.
    "Ik heb trouwens mijn film mee genomen. Hij ligt op de tafel. Lou zijn ene cadeau ligt in de koelkast" zei ik terwijl ik het laatste fluisterde. Mocht Louis het horen. Die oren van die jongen lagen altd op de wind ofzo. Doordat ik mijn jas uit deed, voelde ik een koude windvlaag en ging gezellig tegen Zayn aan staan.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik ga ff naar mijn laptop movenstukje s worden dan beter en langer]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik keek verrast op toen ik Louis zijn armen ineens om me heen voelde om vervolgens naar Harry te kijken die met sneeuw in zijn handen naar ons stond te kijken. Aha, op die manier.
    "Als ik geen sneeuw over me heen krijg, dan wel." zei ik grijnzend om vervolgens nog een blik op Harry te werpen en me weer naar Louis te draaien. "Volgens mij heet ik zo, ja. Van hetzelfde."
    Ik gaf Louis nog een knuffel en trippelde even op mijn voeten door de kou. "Gefeliciteerd trouwens." zei ik glimlachend. "Vertel eens, nog steeds in een relatie met Harry? Of heb ik iets gemist?" vroeg ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik grinnikte zacht door haar verraste blik, maar bleef haar toch vasthouden. Mooi niet dat ik nog een keer sneeuw over me heen wilde krijgen, want voor het geval hij het niet wist...het was heel erg koud en ik hield niet van kou of natte kleding.
    'Nee, dat durft hij niet omdat jij het bent en weet hoe je reactie zal zijn en is het wel zo...dan pak ik hem wel terug voor je' zei ik grijnzend en keek haar weer aan. 'Ja, weet ik maar het kwatje dat je hier bent moest even vallen. Maar fijn o te horen dat het van hetzelfde is.'
    Ik sloeg mijn armen om haar heen toen ze me een knuffel gaf en lachte zacht. 'Koud?' vroeg ik. 'Maar wel bedankt.'
    Na haar volgende vraag keek ik weer even naar Harry en terug waarna ik met een vrolijke twinkeling in mijn ogen knikte. 'Nog steeds in een relatie en dezelfde droom...waarschijnlijk zal dat niet meer veranderen ook of dat hoop ik tenminste. Dus dat betekent dat je niet veel gemist heb in dat onderwerp.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga Niall ff tot leven wekken]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik vergat Stephanie even! :\ Die zit nog in de auto. x'D)

    Sienna Amelia Lakes.

    "Volgens mij is mijn reactie schreeuwen, vloeken, naar binnen rennen om te redden wat er te redden valt en vervolgens Harry in de kerstboom te hangen." zei ik lachend. "Of in te pakken. Het ligt eraan wat jij me aanraadt."
    Ik knikte vrijwel meteen op zijn vraag en was blij dat Louis me even warm hield door de omhelzing. "Ja, heel koud..."
    Het mooiste van alles vond ik toch om te zien hoe Louis leek te stralen als ik het over hun relatie had. Hoe schattig... Ik zou het ze ook voor geen goud willen afnemen. Misschien voor diamant... Nee, Sienna! Dat doe je ook niet. "Hm, het klinkt in ieder geval hartstikke schattig. Heb je al leuke cadeautjes gekregen trouwens?"
    Wat? Ik hield van het cadeau onderwerp... Dat betekende dat je leuke dingen kreeg en dan kon ik mijn mening daar weer over geven.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik werd wakker van wat geluiden van buiten of zo. Gelach, een meisjes stem, en meer gelach. Oh ja, de meiden zouden komen. Voor Zayn zou het een verrassing moeten blijven. Dat was echt moeilijk. Hij had gewoon verwacht dat we het met zijn vijven zouden vieren en misschien wat familie. Voor hem zou dat dus ook een verrassing worden, ook voor Lou natuurlijk.
    Ik stond nog een beetje slaapdronken op, en liep naar de gang waar mensen leken te zijn. Ik keek om het hoekje en zag Stephanie staan.
    "Bam, got ya!" schreeuwde ik toen ik haar van achteren beet pakte. Ik had haar gemist, eigenlijk alle meiden. Dat zou nog eens een leuke dag worden niet waar?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xAmore schreef:
    (Ik vergat Stephanie even! :\ Die zit nog in de auto. x'D)

    Sienna Amelia Lakes.

    "Volgens mij is mijn reactie schreeuwen, vloeken, naar binnen rennen om te redden wat er te redden valt en vervolgens Harry in de kerstboom te hangen." zei ik lachend. "Of in te pakken. Het ligt eraan wat jij me aanraadt."
    Ik knikte vrijwel meteen op zijn vraag en was blij dat Louis me even warm hield door de omhelzing. "Ja, heel koud..."
    Het mooiste van alles vond ik toch om te zien hoe Louis leek te stralen als ik het over hun relatie had. Hoe schattig... Ik zou het ze ook voor geen goud willen afnemen. Misschien voor diamant... Nee, Sienna! Dat doe je ook niet. "Hm, het klinkt in ieder geval hartstikke schattig. Heb je al leuke cadeautjes gekregen trouwens?"
    Wat? Ik hield van het cadeau onderwerp... Dat betekende dat je leuke dingen kreeg en dan kon ik mijn mening daar weer over geven.



    [Boehjeh.... ik dacht dat ze ook in de gang was.... Ik heb daar op gereageerd...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Laat maar zitten dan. x'D Ze staat lekker in de gang. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (Laat maar zitten dan. x'D Ze staat lekker in de gang. ;p)


    [Hahaha, nu heeft ze Nialler gezelschap haha xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik slaakte een gil toen ik ineens twee armen om mijn middel voelde sluiten. Maar toen ik doorhad dat het Niall was slaakte ik een zucht en draaide ik me in zijn armen rond om vervolgens mijn armen om zijn nek te slaan en hem een knuffel te geven.
    "Niall! Ik heb je gemist, zeg." zei ik om vervolgens te glimlachen.
    Of ik iets voor Louis had gekocht? Ja, dat gunde ik hem nog wel... Ik was niet de beroerdste. Maar Niall had ik toch het meeste gemist... We hadden nog wel contact gehad, maar dat was niet hetzelfde.
    "Hoe gaat het met je?" vroeg ik uiteindelijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall

    Ik lachte toen ze een gilletje slaakte.
    "Ik jou ook! Heel veel zelfs!" zei ik. Ik merkte dat er iets met haar was, dat merk je vaak gewoon. Nu dus ook. Ik pakte haar pols en trok haar mee de woonkamer in. Sienna was buiten met die andere twee relschoppers geloof ik. Liam, ja die sliep nog, leek me. Zayn en Elena, ja, dat was overduidelijk. Dus dan had ik Steph even voor me zelf. Oké, als ik dat zou zeggen zou dat echt heel erg perv klinken.
    Ik zette mezelf neer op de bank en Steph kwam er gelukkig bij omdat ik aan haar pols trok, vrij logisch dus.
    "Met mij gaat het goed hoor, maar met jou? Je hebt nog steeds wraakgevoelens voor Lou zeker? Als dat wel zo is, ben je echt het liefste meisje op aarde.' zei ik kijkend naar het cadeau voor Lou.
    "Hij ging vreemd met nota bene Harry, en dan kom je nog zo! Ik heb echt bewondering voor je Steph' zei ik toen ik haar tegen me aan trok en een arm om haar heen sloeg.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Dan zat ik dus met mijn gedachten goed, want dat is precies wat ik ook dacht, alleen met ophangen in de kerstboom ben ik het niet helemaal eens...maar ja denk niet dat ik je tegen kan houden' zei ik lachend. 'Maar dan raad ik je om hem in te pakken, en dat zei ik vanochtend ook al tegen hem.'
    Ik grinnikte zacht en het antwoord eigenlijk al lang duidelijk dus omhelsde haar nog een keer. 'Dan word het eens tijd om naar binnen te gaan.'
    Ik was blij dat het na al die jaren eigenlijk nog steeds hetzelfde ging tussen Harry en mij en kon me eigenlijk ook niets anders voorstellen, want zoals al vaker gezegd zou ik niet weten wat ik zonder hem moet. 'Hmm..komt omdat hij schattig is, maar wel bedankt. Op dit moment heb ik, volgens Harry zelf een leuk kleinigheidje al gekregen en hij is op jou na eigenlijk de enige die ik heb gezien. '


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer