• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jade Maysilee More
    Iedereen ging weg. Iedereen was weg. Jasmine niall louis harry Liam. Alleen Zayn was er nog, maar die lag te slapen. Ik plak een briefje op zijn hand. Ik kon wel schrijven. Ik kon de inkt voelen onder mijn vingertoppen. Zayn iedereen is even weg omdat we wat moeten halen. Bepaalde personen. Maak je maar geen zorgen we komen allemaal heel terug. Xx Jade Staat erop waardoor ik mijn speld pak. Zo was ik toch nog "Perfect" ik wist dat hij geel goudachtig was die van mij en ik was nog nooit gesnapt dus het kon geen kwaad. Ik pak de huissleutel van het kastje Jasmine en Harry hadden er ook en en sluit de deur achter me. Ik moest ze vinden. Ik orienteer me en hou een ander speltje vast. Ik had een reserve voor als iemand wegliep of de mijne kwijd was. Ik kon zeggen dat mijn vriend hem vergeten was. Want er liepen er nu dus 3 zonder speltjes buiten. Een groot probleem duw. Ik klak mijn tong en orienteer me. Mijn voetstappen maakte ook genoeg geluid voor een echo dus ik begon te lopen. Ik had hulp nodig. Wij hadden hulp nodig. Wat als de jongens gepakt waren. 'Mevrouw waar is u speltje.' Vraagt een jongen dan. Ik kijk op naarvde stem. Een gewone soldaat. Geen hoge rank. 'Hier meneer.' Zeg ik tegen de jongen terwijl ik naar mijn jasje wijs. Ik hoor hem knikken. 'Goed loopt u maar door.' Zegt de man. Relaxed loop ik door, maar als ik een stuk verder ben kan ik pas opgelucht adem halen. Ik moest of harry en jasmine vinden of de jongens.


    I'm finally back, Finally after a Year break


    Take me to wonderland

    [ahah sorry ik ga het zo weer wel dat ie rustig wordt.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nouja, ik zou gewoon even aan het feit dneken dat jullie letterliujke de dood tegemoed gaan in de kar. en ik denk niet dat het dan toepasselijk is om een feestje te bouwen.. just saying. ik gaa eten.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Laten we dat zingen vergeten, aangezien ik Niall gewoon liet zingen omdat ik niet wist wat typen eerder. :p]


    Take me to wonderland

    [Het lijkt net een karaokebar te worden daar xD... Zonder de bar dan xD]

    Louis William Tomlinson.

    Vrolijk stond ik op en begon te dansen. Ik voelde me helemaal gelukkig op dit moment. Toen Niall klaar was met zingen ging ik weer zitten omdat een soldaat op me richtte met zijn geweer. 'Tsss spelbreker' klaag ik. We waren een beetje te los gegaan geloof ik. 'Waarom moeten we nou weer rustig zitten, mogen we dan niet even genieten van misschien onze laatste uren op aarde?' vroeg ik me hard op af.


    Let's play a love game.

    [Ik zou ook gewoon vrolijk gaan zingen daar hoor, wat moet je anders doen xD. En zo vergeet je ook even alles om je heen (A)]


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    Ik zuchte even door de soldaat maar ik ging snel zitten.
    Ik trok Niall op mijn schoot en sloeg mijn armen stevig om me heen.
    Grinnikend om Lou keek ik rond.
    "Lou ze begrijpen je manier van denken niet helemaal hier, maar bij hun is het levensmotto YOLO iets te letterlijk genomen" mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    CrazyLove2x schreef:
    Catarina Elizabeth Valentine.

    'En jij?' vraagt Adalicia. Ik haalde mijn schouders op. 'Samir zijn bevelen op gevolgd. Over Samir gesproken ik moet zo meteen denk ik weer aan de slag. Ik geloof dat hij naar het kamp ging en ik denk dat ik hem dan weer moet helpen' zei ik blij. 'Wil je anders mee gaan?' vroeg ik voorzichtig. Ik wist dat Adalicia het kamp haatte en het ook stom vond dat er imperfect mensen werden vermoord, maar dat was de enige manier om een perfecte wereld te krijgen waarin iedereen gelukkig zou zijn.


    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik knik. 'Dat moet gezellig zijn geweest.' mompel ik dan sarcastisch. Ik knik dan, fijn, het kamp en ze leek er ook nog zo vrolijk bij. Als ze dan voorzichtig vraagt of ik mee wil zucht ik even en haal mijn schouders op. 'Ik heb ook geen zin om weer alleen thuis te blijven zitten, dus eens kijken of daar wat te beleven valt en misschien is paps daar.' mompel ik dan en haal mijn schouders op. Je weet nooit waar mijn vader zich bevindt hij is elke keer wel in een ander kamp aan het werk of bezig met vergaderen of wat anders, ik weet het allemaal niet, maar ik moet soms wel met hem mee als hij belangrijke zaken heeft, mijn woordje doen, over dat dit hele plan over een perfecte wereld perfect is en blablabla. Ik knik dan nog eens naar Cat dat ik wel meega en bijt dan op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall James Horan

    Ik word door Liam weer op zijn schoot getrokken, zijn armen stevig om me heen. Ik leunde naar achter zodat mijn rug zijn borstkas raakte en ik mijn hoofd in zijn nek kon leggen.
    "Lou ze begrijpen je manier van denken niet helemaal hier, maar bij hun is het levensmotto YOLO iets te letterlijk genomen" momepelde Liam.
    "We gaan nog lang leven," zei ik stil. "Ze zijn nog niet van ons vanaf,"

    [Eten :p]


    Take me to wonderland

    [dan ga ik mooi gelijk snel douche]
    Liam Payne
    ik glimlach "ik hou van je heb ik dat al wel eens gezegd"lachend druk ik mijn mond op de zijn en kruip
    snel met mijn hand onder zijn shirt en streel zijn magere buik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lamebrain schreef:
    Harry Edward Styles
    verafschuwd keek ik naar het doden meisje op de grond en stapten er net zoals Jasmine snel overheen. Ik snapten niet hoe ze die mensen zo op straat konden laten liggen. ''Waar zijn die mafkezen.'' als we ze hadden gevonden wilden ik wel een helle goede reden, waarom ze naar buiten waren gegaan. ''Ik zie ze ook niet.'' gaf ik toe en bekeek iedereen die op straat liep. ik trok jasmine een ander steegje in.


    (Godsamme, ik kan geen uurtje een spelletje spelen of er wordt me hier wat geklooid... ;p)

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik begon die steegjes spuugzat te worden. We vonden niemand en we zagen ook bijna niets nu het zo langzamerhand donker begon te worden...
    "Idioten." mompelde ik, waarna ik op mijn lip bijtend verder liep met Harry aan mijn linkerzijde. Ik zuchtte en trok Harry van steeg naar steeg, straat naar straat en weg naar weg... Maar geen spoor van de jongens.
    "Klojo's... Als ik ze in mijn handen krijg zouden ze willen dat een soldaat ze had meegenomen." siste ik, terwijl ik rillend van de kou verder zocht en uiteindelijk een kar zag.
    "Wacht eens... Harry? Zijn dat ze niet?" vroeg ik, wijzend naar een of andere houten kar. "Wat doet Louis daar?"

    (Bitchfight met mezelf dadelijk! x'D Samir vs Jasmine. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Catarina Elizabeth Valentine.

    'Dat moet dan gezellig zijn geweest' mompelt Adalicia. 'Nou nee eigenlijk niet, hij was nooit tevreden' zeg ik. Na een tijdje had ik pas doot dat ze het sarcastisch bedoelde. 'Ik heb ook geen zin om weer alleen thuis te blijven zitten, dus eens kijken of daar wat te beleven valt en misschien is paps daar.' zegt Adalicia. Ik knik even begrijpend. 'Dus je gaat mee?' vraag ik enthousiast. Adalicia knikt even en ik knuffel haar even en begin dan te lopen. Ik was maar een keer in het kamp geweest en iedere soldaat vindt het daar helemaal geweldig.


    Let's play a love game.

    [En ik zie dan echt al voor me dat Harry en Jasmine dan ook worden meegenomen naar het kamp.. XD Oke, dat zou faal zijn.. ;D Maar dan is Adalicia er altijd nog om ze te redden! Whaha! :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Samir Alan Sanguis.

    Ik staarde naar de drie jongens die zichzelf ietsjes te veel vermaakten... Stelletje idioten. Vooral monsieur streep ging ietsjes te hard tekeer.
    "Verdomme, het is hier geen speeltuin." siste ik, waarna ik monsieur streep aan zijn haren op de houten ondergrond van de kar gooide en mijn voeten op zijn rug zette. Zo, steunpaal een gevonden.
    "Ga daar maar zingen, idioot." mompelde ik, waarna ik mijn blik liet vallen op de twee homo's hier...
    "Kap met vrijen, klojo's! Ga desnoods naar het bordeel als je een pleziertje wilt hebben!" schreeuwde ik, waarna ik uit woede een waarschuwingsschot in de lucht loste en naar Johnson schreeuwde dat hij die paarden moest laten doorlopen. Gelukkig reageerde hij meteen... Er gingen vandaag nog een hoop doden vallen als het aan mij lag.


    Reading a good book is like taking a journey.