• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    DreamWishes schreef:
    [En ik zie dan echt al voor me dat Harry en Jasmine dan ook worden meegenomen naar het kamp.. XD Oke, dat zou faal zijn.. ;D Maar dan is Adalicia er altijd nog om ze te redden! Whaha! :P]


    (Is het niet leuker als Adalicia uiteindelijk door haar bloedeigen vader gevangen wordt genomen?! Dat lijkt me best spannend... ;p En Samir wil daar vast wel bij helpen. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'En ik houd van jullie an heb ik dat ook nog maar eens gezegd' zucht ik. Ik zag dat Liams hand onder Nialls shirt verdween. 'Ho wat gaan jullie doen?' vraag ik lachend. 'Kunnen jullie niet beter wachten tot we bij het kamp zijn en daar dan een donkere kamer zoeken?' vroeg ik. Ik keek even rond en zag dat de soldaten niet erg blij naar ons keken. Ik wist bijna zeker dat dit mijn laatste dag zou zijn. En stel ik zou morgen niet redden dan ging ik nog wel even spoken bij de soldaten, en vooral bij moordman. Tenminste als dat kon als je dood was. Ik had geen idee hoe dat zou zijn, ik had het namelijk nog nooit geprobeerd. 'Verdomme, het is hier geen speeltuin' siste een stem. Ik werd opeens aan mijn haren op de grond geduwd. 'Au' klaag ik. Opeens voelde ik een ontzettend zwaar gewicht op mijn rug. 'Ga daar maar zingen, idioot' mompelde moordman. Eigenlijk had ik nu heel erg de neiging om weer fuck you te gaan zingen, maar ik kreeg te weinig adem binnen daarvoor. Alle lucht die ik nu kon in ademen had ik al hard nodig om in leven te blijven. Ik had het gevoel dat ik bijna stikte. Ik hoorde een knal in de lucht en ik kromp in elkaar. 'Sorry' piepte ik in de hoop dat hij van mij af ging.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 18:50 ]


    Let's play a love game.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Is het niet leuker als Adalicia uiteindelijk door haar bloedeigen vader gevangen wordt genomen?! Dat lijkt me best spannend... ;p En Samir wil daar vast wel bij helpen. :3)


    [Dat is eigenlijk best een goed idee nu je het zeg. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [@CrazyLove2x ik dnek niet eens dat zingen dan in je opkomt als dit je echt zou overkomen, laat staan dansen....]

    Harry Edward Styles
    "Wacht eens... Harry? Zijn dat ze niet?" meteen keek ik in de richting waar Jasmine heen wees en stopten ik met lopen. ''Wat doet Louis daar?'' vroeg ze en ik gebaarde dat ze stil moest zijn en trok haar terug het hoekje op. ''Zag je die bewaker niet? ze zijn gevangen genomen.'' siste ik. MIschien was dat maar beter oko want als ik ze nu in handen had gehad, had ik meteen hun nek opgedraaid. Ik keek even om het hoekje naar de kar en draaide me daarna weer om naar Jamsine. ''En nu?'' vroeg ik aarzelend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik grinnik even en na een tijdjemoet ze dan eindelijk doorhebben dat ik het sarcastisch bedoelde, tsja, ze is nou eenmaal niet de snugerste, maar dat neem k haar niet kwalijk. Ik knik dan nog eens als ze vraagt of ik zeker mee ga en voor ik het weet voel ik haar armen even om me heen en ik grijns even en dan lopen we door naar het kamp toe en ik slik toch even. Ik was er al vaker geweest, bij de opening, controle met mijn vader en nog wel meer dus ik kon het kamp wel uit mijn hoofd, maar het blijft geen fijne plek voor me. Ik zucht even geluidloos en kijk dan naar Cat.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lamebrain schreef:
    [@CrazyLove2x ik dnek niet eens dat zingen dan in je opkomt als dit je echt zou overkomen, laat staan dansen....]


    [Dansen zou ik ook niet gaan doen, maar ik bedoel dan ook niet keihard zingen ofzo maar gewoon fluisteren. Maar gelukkig zullen we het (hopelijk) nooit weten wat er dan zou gebeuren.:)]


    Let's play a love game.

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik trok een schuldbewust gezicht en beet op mijn lip. "Sorry... Ik dacht niet na."
    Ja, wat? Ik wilde de jongens zo snel mogelijk van straat halen en lette dus niet op alles om me heen. Ik keek Harry eventjes met een zucht aan.
    "Oké... Ik ga iets heel idioots zeggen... Als ik de bewakers nou eens afleidt kun jij de jongens van de kar halen." zei ik, waarna ik zichtbaar slikte en Harry eventjes aankeek. "We hebben niet veel opties..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    ik keek Jasmine even ongelovig aan. en wilden roepen dat ik ze hellemaal niet ging redden en ze er in konden stikken. ik had mijn eigen leven al genoeg voor ze op het spel gezet en dit was hun eigen stomme schuld. dachten ze nu echt dat ik me nu letterlijk voor de haaien ging gooien om alweer hun leven te redden. Ik wist dat het egowistisch van me was, maar hadden ze maar na moeten denken. ik deet op mijn lip en sloot even mijn ogen. ''Óke, maar dit is de laatste keer dat ik die sukkels ret.'' sisten ik uiteindelijk.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik schonk de soldaat een arrogante blik en kromp even in elkaar.
    Met mijn hand streelde ik over Niall zijn buik en snoof met mijn neus de geur van Niall zijn haren op/.
    Ze roken naar een lekkere shampoo.
    Ik hoorde wat de soldaat zei, nou dan meosten ze me de tijd geven om het rustig aan tge doen, dat zou zo niet lukken.
    "jij zorgt ervoor dat we meoten opschieten" mompel ik zacht en kijk bezorgd naar Lou


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Eigenlijk falen we. Volgens mij zijn we nog geen dag verder in het RPG en de helft is al gevangen genomen.(cat)]

    Niall james Horan

    Ik voelde hoe Liams hand onder mijn shirt ging en over mijn buik wreef. Snel nam ik zijn arm beet en trok zijn hand zachtjes van onder zijn hand. "Ik denk niet dat dat zo'n goed idee is," fluisterde ik in Liams oor.
    "Kap met vrijen, klojo's! Ga desnoods naar het bordeel als je een pleziertje wilt hebben!" hoorde ik de soldaat kwaad roepen. Ik kromp ineen bij zijn luide stem. Stevig hield ik Liams middel vast. Als je ons niet had gevangen genomen, dan hadden we daar nu naartoe kunnen gaan, dacht ik. Echt niet dat ik dat luidop ging zeggen. Het is beter om niks stoms te doen of ik lig zo meteen van de kar in de goot.


    Take me to wonderland

    Catarina Elizabeth Valentine.

    'Waar was het ook alweer precies?' vroeg ik aan Adalicia. Zij was er al vaker geweest geloof ik dus zal ze dat ook wel weten. Ik keek even rond of ik iets van het kamp kon ontdekken, maar ik zag niets wat ik kon herkennen. Ik wachtte maar af op Adalicia haar antwoord. Ik dacht wel dat we heel erg kort in de d=beurt waren maar ja.


    Let's play a love game.

    [Iemand voor Jade. Ze is best wel totaly loner op dit moment. XD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Zayn is vrij.(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Liam Payne
    Ik zucht even maar knik. Als Ni het zo wou zou ik me aanpassen.
    Maar hij had zo'n lekker goddelijk lichaam......
    ik knuffelde hem en kijk even naar de soldaat.
    "mag ik misschien weten waar we precies moeten gaan werken?" vraag ik beleefd aan hem.
    Als ik beleefd was had hij geen reden om iets te doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Memoria schreef:
    [Zayn is vrij.(:]

    [Anders komt Zayn ook naar buiten? Jade had een kaartje bij hem neergelegt dat jedereen weg is. Zayn kan ook naar buiten gaan om mee te helpen et zoeken? Jade heeft nog wel zo een perfectie speltje. Ze staat in de straat van het huis van Jasmine :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break