• Eh, hai, moet dit hier? :'D *twijfelt*
    Zouden jullie alsjeblieft willen stemmen? Twee seconden van je tijd. Dankjewel!
    [url] http://getthelondonlook.538.nl/deelnemers/?p=370[/url]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 13:58 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gestemd. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb gestemd op je sweety <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Boeiend, als zij een duckface wil doen mag ze het zelf weten. Ik vond het wel meevallen.
    Ze vraagt iets, en als je het niet wilt, of iets te zeggen hebt wat toch niets toevoegd, houdt dan je mond.
    O.T. ik heb gestemd:Y)


    Miep

    Butcher schreef:
    Boeiend, als zij een duckface wil doen mag ze het zelf weten. Ik vond het wel meevallen.
    Ze vraagt iets, en als je het niet wilt, of iets te zeggen hebt wat toch niets toevoegd, houdt dan je mond.
    O.T. ik heb gestemd:Y)

    Ze vraagt om iets, inderdaad. En daar mag je op reageren en dat doen mensen ook, dus ik zie hier niet het probleem dat jij omschrijft. :Y) Wat mensen zeggen voegt iets toe, omdat het over de vraag gaat, met redens waarom ze het niet doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ze vraagt om iets, inderdaad. En daar mag je op reageren en dat doen mensen ook, dus ik zie hier niet het probleem dat jij omschrijft. :Y) Wat mensen zeggen voegt iets toe, omdat het over de vraag gaat, met redens waarom ze het niet doen.
    En ik stem dus niet op die duckface omdat ik meisjes zag staan die gen duckface trokken.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 16:20 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oromis schreef:
    (...)
    Ze vraagt om iets, inderdaad. En daar mag je op reageren en dat doen mensen ook, dus ik zie hier niet het probleem dat jij omschrijft. :Y) Wat mensen zeggen voegt iets toe, omdat het over de vraag gaat, met redens waarom ze het niet doen.


    Ik vond het een beetje zielig (:
    sommige mensen op Q. vragen om een k**reactie, maar ik vond hem hier niet helemaal terecht, maar dat is mijn mening.
    Sorry als ik een beetje bot overkom. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 16:19 ]


    Miep

    People, chill. :'D
    Als jullie vinden dat het zo'n over-the-top duckface is, prima. :') Van mij mag je best die mening hebben.

    Dankjewel voor iedereen die heeft gestemd! <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Slade schreef:
    Gestemd. (:


    •*• Lululu •*•

    SICKENING schreef:
    Duckface, dus nee.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Thanks. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sorry, ik heb gestemd op ene Demi achteraan


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heathrow schreef:
    Sorry, ik heb gestemd op ene Demi achteraan

    Geeft niks! c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je staat zesde nu 8) en ik heb weer op je gestemd ^^ lang leve elke dag kunnen stemmen!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Je staat zesde nu 8) en ik heb weer op je gestemd ^^ lang leve elke dag kunnen stemmen!


    i put the fun in funeral

    Aww, dankjullie! Nog 120 te gaan :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''