• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Zo, ik voelde de bui al hangen. Ik had zin om plezier te maken. Geen idee wie ik nog niet had leren kennen en wie wel, gewoon de gekke Niall uithangen. Mijn gitaar sloeg ik op mijn rug, altijd handig. Met een zak chips in mijn handen besloot ik het huis rond te rennen. "All I Want For Christmasssss." gilde ik half zingend terwijl ik nog vrolijk rondjes rende. Natuurlijk wist ik dat het nog geen Kerstmis was, maar who cares? Kerst was gezellig, klaar. Snel haalde ik mijn gitaar van mijn rug, terwijl ik vrolijk door at van mijn chips. De zak chips had ik nu met één hand vast, terwijl ik ongemakkelijk mijn gitaar snel stemde en op het melodie van het liedje begon te tokkelen. "All I Want For Christmas issss..." Die zin maakte ik nooit af. Hyperheid for sure.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik ging zuchtend op een bankje zitten. ''Dit is pas ontspannen.'' prevelde ik. Ik sloot mijn ogen en zuchtte nogmaals. Het was heerlijk, je hele lichaam ontspande en je gedachtes op nul.
    ''Nu maar hopen dat niemand ons stoort.'' grinnikte ik.

    [Even snel. Ik ga alles overschrijven van het antwoordenboekje van Wiskunde voor de taken :x Ik heb die proefwerk toch al gehad..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik kan niet geloven dat hij dit doet, Harry leek altijd zo lief. Flirterig maar wel lief. Ik word rechtop gezet en hij trekt mijn shirt uit.  Ik kreun als hij mijn tepel een rondje laat draaien en kijk hem aan. 'waarom ben ik de enige die die bijna geen kleren meer aan heeft?' grijns ik uitdagend. 

    Harry Styles.
    Onschuldig haal ik mijn schouders op. 'Kan ik niets aandoen...' Ik liet mijn vingertoppen langzaam steeds verder omlaag glijden en uiteindelijk kwamen ze uit bij zijn boxerrand. Ik trok speels even aan de rand, en grijnsde naar Louis. Ik drukte een kusje net boven de rand, en maakte een weg naar boven, waar mijn lippen die van hem vonden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik kreun en bol mijn rug lichtjes. 'Hazza' kreun ik. 'take off your clothes' grom ik een beetje bevelend. Jezus hij wond me zo op. Ik klauw gefrustreerd in de lakens.

    Liam James Payne

    'Het zal wel niet. Niemand heeft wat gemerkt van deze sauna. Maar die ex van je, is een eikel' grijnsde ik. Ik keek Mackenzie aan en kreeg gelijk een glimlach op mijn gezicht. Je kon toch niet bedenken dat iemand zo'n meisje dumpt? Ik mompelde wat over dat hopelijk niemand de sauna zou opmerken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    'Nope,' grijnzend kijk ik hem aan. 'Dat mag jij doen, ik weet niet hoe dat moet...' Onschuldig kijk ik hem aan, ik grijns breed waarneer Louis zijn handen in de lakens vastklemd. Heerlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik kreun nog een keer en trek Harry over me heen. Vlug trek ik zijn shirt uit en kijk grijnzend naar zijn borstkas. 'You're so hot right now'  fluister ik en druk mijn lippen op zijn tepel en laat hem langzaam over zijn gehele borstkas glijden.

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Awh, dank je. Hij is inderdaad een eikel.'' grinnikte ik. ''Trouwens, die Danielle is ook niet goed wijs.'' glimlachte ik. Ik stond even op en ging naast hem zitten. ''We moeten ons niet meer zorgen maken over onze exen. Onze levens gaan gewoon door.'' zei ik. Ik grinnikte even en zuchtte.
    ''Ik kan hier wel eeuwen blijven zitten.'' zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Louis kreunt en trekt me dan over hem heen. Hij trekt m'n shirt uit. 'You're so hot right now' fluistert hij, waarna hij zijn lippen op mijn tepel drukt en langzaam over mijn gehele borstkas glijd. 'H-hm,' is het enige wat ik uit mijn mond krijg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik had nooit eerder zoiets gedaan met een jongen, maar om dit met Harry te doen voelde heel speciaal. Ik laat mijn vingers naar zijn broek rand  glijden en maak zijn broek los. Hem los maken mocht hij zelf doen.

    [Ik weet niks met Liam te reageren >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Laat Ruth een sms'je sturen over iets weetikveel ik weet ook niks meer]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Iemand voor Penelope?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik stuur zo mijn nieuwe dude in maar waar is dat lijstje met dingen die je over het personage moet weten?]