• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grijnsde weer van oor tot oor en grinnikte. ''Payne, wat ben je van plan?'' grinnikte ik. Ik haalde mijn lippen van die van Liam af en keek hem lachend aan. Lachend schudde ik mijn hoofd. Ik drukte zachtjes mijn lippen weer op de zijne en opende gelijk mijn mond.
    Mijn tong gleed over zijn onderlip en wachtte ongeduldig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hmm, ik moet m'n zusje zo ver krijgen om te oefenen voor logopedie. Lekker dan, dat kan nog even duren. Maar goed, stuk voor piano is af]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Logopedie is toch voor spreken? Woehoe ;D Als het kon wilde ik het horen, maar dat is natuurlijk onmogelijk ): ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ @ Realist, Douglas kan naast Penelope gaan zitten en een gesprek met haar aangaan? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    'Hmm' antwoordde ik en mijn mond ging open. Mijn tong draaide rondjes om de hare en Ik tilde haar bij haar heupen op. Zacht zette ik haar tegen de muur aan en zette mijn handen tegen de muur, zodat ze niet meer weg kon. Ik drukte kusjes vanaf haar mond en ging zo in een lijn naar haar kin, haar nek en belandde bij haar schouder. Weer bij haar lippen aangekomen, drukte ik mijn lippen weer op die van haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn zusje praat door haar neus. Dat moet ze afleren, dus ga ik met haar elke week naar de logopedie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik sloot genietend mijn ogen toen hij overal kusjes drukte. ''Liam..'' fluisterde ik. Hij drukte zijn lippen weer op de mijne en mijn mond ging weer open. Mijn tong speelde weer een spelletje en ik beet zachtjes in zijn onderlip. Ik grijnsde en trok hem dichter tegen me aan.
    Ik wilde Liam nooit meer kwijt, hij bezorgde me een fantastisch gevoel op in me. Wat Eddie soms zelfs niet kon.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik zong vroeger een beetje door mijn neus :/ maar nu niet meer xd]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ajkksfposfkim Nathaniel komt Penelope lastigvallen :g Ik wou al iets posten maar ik wist niet wat. xd]
    Nathaniel Henry Beaufort
    Nog slaapdronken wandelde ik richting de badkamer. Ik stapte onder de douche, genoot van het warme water dat me iets wakkerder liet voelen, en poetste vervolgens mijn tanden. Ik kleedde me om in een blauwe v-hals en een donkere spijkerbroek, bracht mijn haar in model met een beetje gel en vond dat het er zo wel allemaal mee door kon. Uiterlijk boeide me normaal gezegd niet erg veel, maar als je voor een lange tijd op tv te zien zou zijn moest je toch wel presentabel voor de dag komen, vond ik. Nadat ik helemaal klaar was wandelde ik de badkamer weer uit en sjokte de trap af. Ik was nogal sloom in de ochtend en het zou waarschijnlijk nog wel even duren voordat ik klaarwakker zou worden. Mijn maag was intussen ook flink aan het rommelen en ik liep naar de keuken om een broodje voor mezelf te smeren. Ik begon me nu wel af te vragen waar iedereen was, ik had zelf nog niemand beneden gezien, of ik was gewoon blind. Ik bedacht me dat ze misschien buiten zaten en begaf me naar de achtertuin waar ik een meisje op een bank zag zitten. Ze was een boek aan het lezen en even twijfelde ik of ik haar zou moeten storen, maar ik besloot om het erop te wagen en plofte naast haar neer met mijn bord met eten nog altijd in mijn handen. ''Welk boek lees je?'' vroeg ik aarzelend nadat ik mezelf comfortabel had gemaakt.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 14:07 ]

    Liam James Payne

    Een genietende kreun verliet mijn mond toen ze in mijn lip beet. Zacht likte ik over haar lippen en een zacht gemompel verliet mijn mond toen er weer geklopt werd. Een dokter kwam binnen en nieuwsgierig keek ik naar hem, mijn handen van de muur afhalend. 'Er is nieuws' zei hij. Geïrriteerd keek ik naar hem omdat hij niet zei of het goed of slecht nieuws was. 'Hij komt er weer helemaal boven op. Dalijk brengen we hem weer binnen' vertelde hij. Dankbaar knikte ik en blij gaf ik Mackenzie een knuffel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ik ga zometeen even een uurtje ofzo schaatsen, we hebben een nieuwe schaatsbaan in het dorp (: Als het topic vol is dan mag Curlies een nieuw topic openen ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik rolde geïrriteerd mijn ogen toen er werd geklopt. Een grote grijns ontstond rond mijn lippen toen de dokter zei dat alles weer goed kwam. Liam knuffelde me en ik glimlachte weer. ''Ik zei je het toch.'' grinnikte ik blij. Ik legde mijn hoofd op Liam's borst en zuchtte.
    ''Worden we zo niet opgehaald trouwens?'' mompelde ik zacht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Okay^^ Ik moet zo even boodschappen doen.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hahah, is goed hoor! Realist is toch niet online volgens mij, dus Douglas kan haar ook niet storen (: ]

    Penelope Charlotte Stone.
    Geschrokken keek ik op toen ik een stem hoorde. Een jongen was naast me komen zitten, ik had hem volgens mij een keer eerder gezien, maar had de gelegenheid nog niet gehad mezelf aan hem voor te stellen. 'Welk boek lees je?' vroeg hij, waardoor ik automatisch naar de voorkant van mijn boek keek, hoewel ik de titel uit mijn hoofd wist. 'De Hongerspelen. Ik lees hem nu al voor de derde keer, maar het blijft een goed boek. Alle drie de delen trouwens,' zei ik, waanra ik opkeek en mijn ogen de zijne vonden. 'Heb jij de trilogie gelezen? Of houd je niet van lezen?' Ik stak mijn hand naar hem uit en glimlachte even. 'Ik ben Penelope trouwens,' zei ik, om het gesprek wat minder ongemakkelijk te maken. Ik praatte niet graag tegen mensen waar ik de naam niet van wist. Daarbij was ik geïnteresseerd in namen, ze fascineerden me. Ik wist niet waarom, maar het was zo.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel