• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik merk dat hij steeds zwaarder gaat ademen en omdat ik ergens nog wel gevoel heb zitten, omsloot ik mijn mond om de top van erectie. Langzaam draaide ik met mijn tong een paar keer eromheen, voordat ik hem steeds dieper nam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackezie Lou Arretez
    Wat? Wat had hij gedaan? Even had ik het "Ik weet dat Danielle niet gek is. Niemand is gek, zelfs onze exen niet." Ik zuchtte en keek hem aan. "Maar je moet verdergaan met je leven." Ik legde mijn hoofd op zijn schouder.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Iemand voor Olivia?(:]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Louis William Tomlinson

    Ik kreun van genot en grijp met mijn handen naar mijn haar. 'h-hazza' hijg ik en heb mijn ogen dicht geknepen.

    Harry Styles.
    Met een plopje liet ik Louis' erectie los, waarna ik hem aankeek. 'Ja, Lou? Wat is er?' Vroeg ik hem, met de nadruk op wat. Ik hield mijn hoofd schuin, wat zag hij er schattig uit zo, zo machteloos.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Gefrustreerd kijk ik hem aan en kreun. 'g-ga verder' zeur ik. Mijn borstkas gaat hard op en neer. Ik tril en hou mijn ogen gesloten

    Harry Styles.
    Ach, waarom ook niet? Ik was niet zo'n gemeen persoon dat diegene nu acher zou laten. Ik omsluit mijn lippen weer om Louis' erectie, draai mijn tong een paar keer om zijn top heen om hem vervolgens dieper te nemen. Met mijn vingertoppen streel ik heel langzaam zijn ballen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Makkelijker gezegd dan gedaan' gromde ik. Ik zuchtte en genoot van de warmte. 'Mis jij je vriendje dan niet? Ik bedoel, je hebt van hem gehouden, toch?' vroeg ik haar zacht. Misschien zat Mackenzie iets dwars, ik kon niet echt zien wat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackezie Lou Arretez
    Ik knikte. "Natuurlijk heb ik van hem gehouden. Net als jij met Danielle." Mompelde ik zacht.
    Ik zuchtte weer en keek Liam schuin aan. "Het is moeilijk om iemand te vergeten waar je van hield."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Wat kan ik doen om haar te vergeten? Dat is de vraag' mompelde ik. Ineens schoot er iets in mijn hoofd. Zacht begon ik de melodie te neuriën en zong zachtjes. 'If you're lost and alone. Or you're sinking like a stone. Carry on. May your past be the sound. Of your feet upon the ground. Carry on*' Het klonk goed. Een glimlach kwam op mijn gezicht. De sauna hielp echt.

    * Carry on - FUN


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Iemand voor Penelope? ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik glimlachte lichtjes en keek hem lachend aan. "Er is wel altijd een oplossing." Grijnsde ik. Mijn mondhoeken krulden weer omhoog en begon mee te neuriën.
    "Wat gaan we na dit doen? We kunnen hier niet eeuwig zitten. Helaas. We moeten een manier bedenken om echt alles te vergeten." Klaarde ik op. Ik beet op mijn lip.

    (Ben ook huiswerk ens aan het maken..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik hou van Danielle. Ik wil haar niet vergeten, maar het moet. 'De enige om het te vergeten is om iemand anders te ontmoeten' mompelde ik en ik keek naar de grond. 'Wedde dat dat niet lukt?' zei ik erachterna en ik gaapte. Ik was moe en nu werd het toch echt te heet. 'Bedankt voor het praten, Mackenzie. Ik waardeer dat echt. Geen een ander meisje of jongen is dat ooit gelukt' grinnik ik en ik gaf Mackenzie een knuffel. 'Nu ga ik maar is naar bed. Een beetje vroeg, maar ik ben doodmoe. Het was een rare dag vandaag' vertelde ik. Ik glimlachte nog een keer naar Mackenzie, liep de sauna uit naar binnen en liep naar de slaapkamer. Ik wilde niet weten wat Louis en Harry aan het doen waren, dus deed ik mijn joggingbroek gewoon aan en ging op mijn bed liggen, nog helemaal nat. Daar viel ik in één keer in slaap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik kreun dankbaar en kan alleen maar naar hem kijken. Turkije ik had eerder een blowjob gehad maar dit was anders. Ik streel door zijn krullen en geniet

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik zuchtte en ging de sauna weer uit. Snel pakte ik mijn handdoek en liep naar boven, naar mijn kamer. Eenmaal daar deed ik andere kleren weer aan plofte neer op mijn bed.
    Ik stond gewoon te liegen tegen Liam. Eddie had me helemaal niet gedumpt, ik hem niet. Hij was gewoon overleden door een stom auto-ongeluk. Tranen begonnen in mijn ogen te prikken. Ik hield zo verschrikkelijk veel van hem, al twee jaar samen.
    Ik begon steeds harder te huilen, Liam had gelijk - je kan je ex niet zo makkelijk uit je hoofd halen. Ik voelde me eenzaam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.