• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Realist schreef:
    [Ik stuur zo mijn nieuwe dude in maar waar is dat lijstje met dingen die je over het personage moet weten?]


    [Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [ Ik reageer zo ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Louis' vingers gleden langs mijn broek rand en hij maakte mijn broek los. Ik maak een klein verontwaardigd geluidje als hij 'm niet uittrekt, niet dat ik het zelf wel ga doen, hij wilde mijn zonder kleren zien, ik kon er nog wel even in blijven. Zachtjes drukte ik mijn lippen weer tegen die van hem, likte met mijn tong over zijn onderlip om hem vervolgens uitdagend aan te kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: jongen?
    Naam: Douglas Booth
    Leeftijd (16-24): 20
    Nationaliteit: Engels
    Karakter:Douglas is een verlegen maar lieve jongen. Hij zou nooit iemand kwetsen en volgt het liefst zijn hart. Hij is niet alleen acteur maar ook zanger. In zijn debut film LOL schreef maar zong hij dan ook het soundtrack nummer Heart on fire. Hij speelt gitaar en piano en schrijft liedjes. Actreren is nog steeds zijn grote hobby maar muziek is waar zijn passie ligt. Douglas is single en is niet echt opzoek naar een relatie. Als er een meisje langskomt dan is dat gewoon erg veel geluk.
    Uiterlijk:


    Extra:

    Louis William Tomlinson

    Ik grijns als hij me uitdagend aankijkt. Ik breng mijn handen terug naar zijn broek en help hem die uit te trekken. 'Zie je dit is veel eerlijker.' Glimlach ik en trek hem weer op me. Als mijn kruis dat van hem raakt kan ik het niet helpen te kreunen en druk mijn lippen vurig op de zijne.

    Harry Styles.
    Ik volg al Louis' zijn handelingen en kijk uiteindelijk weer naar zijn prachtige gezicht. 'Zie je dit is veel eerlijker.' Glimlacht hij, waarna hij me weer op hem trekt. Een kleine kreun verlaat zijn mond als zijn kruis dat van mij aanraakt. Ik bijt op mijn lip, voodat ik Louis' lippen weer tegen die van mij aanvoel. Ik bijt op zijn onderlip en schuur met mijn onderlichaam tegen dat van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Danielle is niet gek!' Zei ik onmiddellijk. 'Ik bedoel, ze heeft heus een reden, hoor' mompelde ik erachteraan. Ik keek Mackenzie even aan, en boog automatisch naar voor. Daar drukte ik een kusje op haar lippen. Gelijk trok ik me terug en werd rood. Had ik dat nou echt gedaan? En ik had Danielle nog wel verdedigd! Hallelujah, het is officieel. Ik snapte geen bal meer van mezelf. 'Het spijt me, Mackenzie' fluisterde ik zacht, terwijl ik mijn hoofd snel wegkantelde. Wat doe je wel niet, Liam James Payne?!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik sla mijn armen om Harry heen en wrijf over zijn rug, schouders en armen. Gewoon omdat ik hem nu eindelijk zo kan aanraken. Ik eindig met mijn vingers in zijn krullen. Uitdagend bijt ik op zijn onderlip die ik speels een beetje naar achter trek.

    Penelope Charlotte Stone.
    Niet erg aandachtig keek ik naar de televisie. Echt aandacht had ik niet voor de film, ik had hem immers al honderden keren gezien. Ik had mijn knieën opgetrokken en legde mijn kin erop. Ik had met niemand in het huis een echt gesprek gehad, behalve met Liam. Tenzij je de flirt actie van Harry meetelde. Ik voelde me behoorlijk alleen op het moment, ik was altijd al zo slecht geweest in vrienden maken, ik was veel te veel in mezelf.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Harry Styles.
    Louis slaat zijn armen om me heen, wrijft over mijn rug schouders, armen en zijn vingers eindigen in mijn krullen. Ik glimlach lief naar hem. Ik was zo blij dat we nu eindelijk "samen" konden zijn. Er was nog niets officieels, maar misschien kwam dat er wel. Uitdagend beet hij op mijn onderlip, die hij vervolgens een beetje naar achtertrok. Ik liet hem zijn gang gaan en liet mijn handen steeds verder afzakken richting zijn opkomende erectie, plagend streelde ik er even overheen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik kreun zodra zijn vingers mijn erectie raken. 'Hazza' kreun ik zacht en hijgerig. 'Please' hijg ik in zijn oor en bij kort op zijn oorlel. Ik kon dit niet veel langer vol houden

    Harry Styles.
    Ik glimlachte even kort na Louis zijn smeekbedes, maar ik ging hem even plagen, dat is altijd leuk om te doen als je seks hebt met iemand, ja, daar had ik wel wat ervaringen mee... Louis bijt zachtjes in mijn oorlel en een kleine kreun verlaat mijn mond, gewoon zodat hij zich nog wat extra gaat opwinden. Mijn vingertoppen laat ik nog een keer over zijn erectie glijden, en begin dan kusjes te drukken in zijn nek, op zijn tepels, bij zijn buik, om de navel en vlak boven zijn boxerrand beland ook nog een kusje. Vervolgens kijk ik hem ondeugend aan, druk een kusje op zijn erectie, die nog steeds in zijn boxer zit...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik kan mijn gekreun niet beheersen. 'Hazza' is het enige dat ik kan fluisteren. Als zijn lippen op de bobbel in mijn broek belanden hap ik verbaast, blij verbaast naar adem

    Harry Styles.
    Zo heerlijk om mensen te pesten. Vooral wanneer ze je naam gaan gebruiken, dat gaf me dan altijd meer kracht om door te gaan. Ik keek even naar Louis en vond dat hij er best wel zielig bij lag. Ik grinnikte even, haakte mijn vingers onder zijn boxerrand en trok zijn boxer in een keer omlaag. Zijn erectie sprong fier omhoog en zachtjes drukte ik een kusje op zijn eikel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik kan niet geloven dat hij dit diep. Ik voel hoe hij mijn boxer naar beneden trekt en kusjes rond en op mijn eikel drukt. Mijn adem Hamont word zwaarder en ik kan me niet inhouden. Ik wilde hem