• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Glimlachend rende ik naar de badkamer, deed mijn inmiddels al droge zwembroek aan inplaats van de joggingbroek en bleef netjes op de gang wachten totdat Mackenzie zich had omgekleed. Ondertussen floot ik vrolijk Some Nights van Fun. Ik had het naar mijn zin hier, alhoewel ik het jammer vond dat ik niet bij mijn moeder kon zijn. Zij had van tevoren gezegd dat als er ook maar een klein dingetje gebeurde, ik gelijk naar huis moest komen. Overbezorgde gek. Ja, ik was typisch een kind van m'n moeder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackezie Lou Arretez
    Ik kleedde me snel om in mijn bikini en pakte een handdoek uit mijn koffer. Die moest ik ook nog uitpakken.
    Ik deed de deur weer open en liep glimlachend naar Liam. "Kom kom kom!" Grinnikte ik.

    (Nu ga ik slapen.. Doei!)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik pakte Mackenzie's arm vast en holde met haar de trap af, zwaaide even naar degenen die de film zaten te kijken, gooide de schuifdeur open en rende naar het kleine huisje. Het was al donker en je kon de sterren en de maan goed zien. Voordat we in de sauna konden, moest ie eerst nog heet worden. Ik zette hem aan en trok Mackenzie even mee op de grond, zodat we lagen. 'Sorry' prevelde ik snel, gevolgd door een scheve glimlach. Ik keek omhoofd, waar de sterren straalden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Trusten!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics. Iemand voor Olivia? :3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Louis William Tomlinson

    Harry duwt me om en kust me. Ik kan alleen maar terug kussen en hem dichter naar me toe trekken. 'hazza' kreun ik zacht

    Mackezie Lou Arretez
    Ik schudde lachend mijn hoofd. "Raar mens." Ik prikte hem in zijn neus. De hemel was helder, zo kon je de sterren beter zien.
    Ik zuchtte. "Ze zijn zo mooi.."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Ik heb Louis volledig in zijn macht, heerlijk, veel kan hij namelijk niet doen. Ik laat mijn lippen los van die van hem, en streel met mijn vingertoppen over zijn borstkas heen, richting zijn riem. Ik doe net alsof ik het ding niet open krijg en pruts er een paar extra seconde mee, uiteindelijk is die los en trek ik zijn broek in een ruk naar beneden. Met een ondeugende twinkeling in mijn ogen keek ik Louis aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Hé, ben ik zo erg?' mompelde ik lachend. Met een glimlach keek ik weer naar boven. 'Alsof ze geen problemen hebben. En daar maar vredig aan de hemel staan' zuchtte ik. Ik trok Mackenzie wat dichter tegen me aan en een zucht rolde over mijn lippen. 'Weet je.. Ik begin het positief te bekijken. Wat heb ik eraan als ik ga kniezen om Danielle? Dan kan ik net zo goed verder gaan met m'n leven' merkte ik op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik kan alleen maar naar Harry kijken terwijl hij aan mijn riem prutst. Ik kijk hem met grote ogen aan. Met een ruk trekt hij mijn broek naar beneden en ik kreun zachtjes. Hij heeft glanzende ogen van opwinding en ik kijk hem uitdagend aan. 'you're terrible for me Hazza'

    Harry Styles.
    Ik grijns vrolijk naar hem. 'Oh ja?' Mijn vingertoppen laat ik even over zijn erectie glijden, voordat ik mijn handen aan de zoom van zijn t-shirt zet, ik maak dat hij recht komt te zitten en trek zijn t-shirt in een ruk over zijn hoofd heen. Ik lik over mijn lippen terwijl ik zijn lichaam bekijk. 'Je bent zo sexy...' Kreunde ik zachtjes, waarna ik met mijn vingertoppen vanonder zijn buik omhoog trippelde, en bij zijn tepels stopte ik, om die vervolgens met mijn duim en wijsvinger vast te pakken en zachtjes rond te draaien.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Eerste tip ; Je moet nooit, maar dan ook nooit - kniezen voor je ex. Je moet eerder verdergaan met je leven. Dan heb je nog iets nuttigs. Ik zal en moet die klootzak vergeten. Mijn carrière is belangrijker op dit moment.'' zei ik oprecht.
    Een klein zuchtje verliet mijn mond. ''Sommige mooie dingen kunnen in één klap eindigen en mooie dingen kunnen in één klap beginnen. Het is zo verwarrend.'' zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik had dus een paar dagen flink examens, praat Niall bij? :3]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Liam James Payne

    'Achja' mompelde ik en ik stond op. Snel trok ik Mackenzie omhoog en nam haar mee de sauna in. Daar ging ik op het bankje zitten en ontspande me. 'Dit is heerlijk' glimlachte ik. Mijn gedachten waren even weg, en ik keek afwachtend naar Mackenzie. Zelf vond ik de sauna altijd fijn, zo kon ik me ontspannen zonder dat iemand me stoorde of dat er herrie was.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 17:12 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Iemand voor Penelope? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel