• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Louis streelde met zijn vingers door mijn krullen, af en toe hoorde ik hem kreunen, wat me ook een boost gaf om steeds sneller te gaan. Ik cirkelde met mijn tong rond zijn erectie, beet er af en toe zachtjes in, en uiteindelijk had ik hem helemaal in mijn mond. Vanonder mijn wimpers keek ik Louis aan, hij lag er sexy bij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Nu verveel ik me dood -.- )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Ik ook, hoor XD ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Zal ik gewoon Mackenzie Liam laten verstoren? Of andersom XD )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Laat Mackenzie Liam maar storen ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Na een uur liggen rollen, stond ik op en besloot naar Liam te gaan. Om twee redenen; Ik wilde hem de waarheid vertellen over mijn ex en ik kon gewoonweg niet slapen. Ik zuchtte en slofte naar zijn kamer. Een minuutje later vond ik zijn kamer en deed die stilletjes open.
    ''Liam? Li-am?'' Ik liep naar zijn bed en prikte hem zachtjes in zijn wang.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Ze zitten in één kamer ]

    Liam James Payne

    'Huh, wie..?' bromde ik en ik deed mijn ogen open. 'Oh Mackenzie' gaapte ik en ik ging op de rand van mijn bed zitten. 'Wat is er?' vroeg ik bezorgd, terwijl ik op de rand van mijn bed klopte. 'Kom eens zitten. Heb je gehuild?' vroeg ik gelijk. Ik trok Mackenzie in een knuffel en liet haar na een minuutje weer los. 'Wat is er?' herhaalde ik nog een keer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oeps. Facepalm. -.- ]

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte. ''Je weet wel. Mijn ex, Eddie. Hij had mij niet gedumpt, ik hem niet. Hij is overleden aan een auto-ongeluk.'' snikte ik. ''En ik kon niet slapen.'' Ik glimlachte waterig en keek hem aan.
    Ik zuchtte. ''Mijn leven is een puinhoop aan het worden. Het is al een puinhoop.'' mompelde ik. Er kon niks meer normaal in mijn leven, zelf mijn carrière niet. Dit was niet wat ik wilde.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Mackenzie, toch. Je kan gewoon de waarheid tegen me vertellen, ik word heus niet boos, hoor! Ik zal het tegen niemand vertellen. Het spijt me zo voor je!' zuchtte ik terwijl ik haar in een knuffel nam. 'Huil maar lekker uit. Dat is goed voor je. Zal ik wat te drinken voor je pakken?' vroeg ik haar. Ik keek haar vragend aan en veegde wat tranen bij haar weg. 'Hier' zei ik. Ik pakte een schone zakdoek uit mijn koffer en gaf die aan haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en nam de zakdoek aan. Snel veegde ik mijn tranen en uitgelopen mascara weg. ''Ik wist dat je niet boos zou worden, alleen - ik was gewoon bang. Bang om het te confronteren.'' zuchtte ik. Het was niet zo lang geleden toen hij overleed.
    ''Het is moeilijk om het toe te laten.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik knikte en wreef over haar rug. Snel rende ik naar beneden, begroette iedereen even en liep naar de keuken. Daar zette ik thee en pakte alvast de glazen. Snel schonk ik de thee ik twee glazen en liep naar boven, waar ik een glas aan Mackenzie gaf. 'Hier, drink maar rustig' stelde ik haar gerust met een glimlach. 'Wat erg voor je. Ik wilde dat ik wat kon doen' mompelde ik met een schuldgevoel. 'Ik beloof je dat je altijd bij mij terecht kan. Ik wordt niet voor niets Daddy Direction genoemd' lachte ik zachtjes.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte dankbaar naar Liam en nipte een beetje van mij thee. ''Het is een lang verhaal, maar ik wil het best vertellen.'' mompelde ik. Zonder op zijn antwoord te wachten begon ik maar. ''We hadden zeg maar al twee jaar een relatie. We waren gelukkig samen, tot het eind een beetje.'' Ik nam een slokje van mijn thee en ging verder. ''Ik begon me meer te focussen op mijn carrière. Hij op zijn sociale leven. We kregen ruzie en toen is hij kwaad weggegaan van mijn huis. En toen ja, werd hij aangereden door een vrachtauto.'' mompelde ik. ''Nu kom ik zeker opdringerig over'' zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Nee hoor, jij kan er niks aan doen. Het geeft niet, Mackenzie. Niet alles loopt goed af. Nu wil ik niet harteloos zijn, maar het is wat het is. Geen een leven is perfect' mompelde ik. Ik glimlachte en nam zelf ook een slokje van mijn thee.

    [Sorry, kort]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Af en toe bijt Harry zacht in mijn erectie. Ik kreun wanneer hij dat doet. Hij maakte me gek van verlangen. Ik open mijn ogen als ik mijn hoogte punt voel naderen. 'Hazz.. I'm coming' Weet ik eruit te krijgen.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte nogmaals. 'Dank je. En ik weet dat geen één leven perfect is. Zelf het leven van een miljonair is niet perfect.'' zei ik. ''En dank je dat je er zo voor me bent.'' glimlachte ik.
    ''En wat ga je doen met Danielle en je leven?'' vroeg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.