• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik sprong gelijk op door het gepiep. Dit kon niets goeds betekenen. Dat moment wanneer het apparaat piepte, ging Eddie dood. Ik wilde Liam niet in dezelfde situatie, ik slikte even. Door al het geren van de verpleegsters en doktoren moest ik steeds heen en weer springen om ze erbij te laten kunnen.
    "Maak je geen zorgen. Alles komt goed. Ik zweer je het." mompelde ik zacht. Ik keek Liam weer aan en kuste hem op zijn voorhoofd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Penelope Charlotte Stone.
    Mackenzie stelde zich aan me voor en glimlachend schudde ik haar hand. 'Leuk je te ontmoeten, ik ben Penelope.' Toen zij en Liam zich naar boven bevonden en daarna naar buiten om te zwemmen, ruimde ik mijn spullen op en liep stil naar boven, om wat spullen bij elkaar greep en naar de badkamer ging. Daar kleedde ik me om in mijn bikini en een simpel wit katoenen jurkje, met wat kant aan de bovenkant. Mijn witte slippers trok eronder en ik borstelde mijn haar, waarna het in slag op mijn rug viel. Ik poetste mijn tanden en bracht wat make-up aan op mijn gezicht. Daarna liep ik terug naar de slaapkamer en zag iedereen doorweekt, Liam had ze wakker gemaakt met een knuffel. Zacht begon ik te lachen. 'Goedemorgen iedereen,' zei ik, voor ik mijn spullen terug stopte in mijn koffer en mijn boek onder mijn kussen vandaan greep en daarna weer naar beneden liep. Daar zag ik Liam en Mackenzie net de deur uitlopen, beiden zagen ze er niet erg vrolijk uit. Het waren niet mijn zaken, dus ik besloot er niet achteraan te gaan en ze te laten. Ik liep naar de achtertuin, waar de ochtendzon al vrolijk scheen. Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen de zon erop scheen, waarna ik op een bank ging zitten die ook in de achtertuin stond. Meteen schopte ik mijn slippers weer uit en ging gemakkelijk zitten, waarna ik mijn zwarte Rayban opzette en mijn boek opensloeg op de goede bladzijde.

    [Iedereen mag Penelope storen hoor (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    'Ik.. Ik begrijp het niet. Net ging alles nog zo goed' fronste ik. Het ging toch goed? Ik wist het allemaal niet meer. 'Wat nou als het niet goed komt? Wat nou als ik mijn vader kwijt raak?' Zei ik, nogal bot. 'Niet alles komt goed. Er zijn ook dingen die nauwelijks iets goeds kunnen betekenen' mompelde ik. Ineens hoorde ik geklop en iemand kwam de kamer binnen. 'Nicola!' Zei ik en ik sprong op. Mijn zus gaf ik een knuffel. 'Waar is ie?' Vroeg ze. Nicola had gehuild, wij allemaal. 'Hij is meegenomen en ze zijn hem aan het controleren' vertelde ik zacht. Nicola knikte en mompelde wat. 'Ruth komt waarschijnlijk morgen pas' zei ze. Toen ze Mackenzie zag gaf ze Mackenzie een knuffel. 'Ik ben Nicola Payne' stelde ze zich voor.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 1:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson 

    Ik zit aan de ontbijt tafel en eet afwezig mijn müsli. Ik gaap. Moe, ik was vreselijk moe. Ik haal een hand door mijn bruine haar en luister naar de geluiden in het huis.

    [hoe kan Douglas reageren?]

    Mackenzie Lou Arretez

    "Mackenzie Payne. Wat? Nee! Ik bedoelde Mackenzie Arretez. Ik hoor al de hele dag 'Payne' dus ik denk dat het daardoor komt.." Zei ik. Ik glimlachte even en keek naar Nicola. Ze leken allemaal op elkaar, stuk voor stuk.
    Ik zuchtte en ging op een stoel zitten. Het liefst ging ik gewoon slapen, maar dat kon nu even niet. Misschien als we terug zijn in het huis. Ik had al vast en zeker wallen onder mijn ogen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Goeiemorgennn! Ik had het vorige stukje op mijn mobiel geschreven en toen viel ik weer in slaap ;x ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Een grinnik verliet mijn mond toen Mackenzie zei dat ze Mackenzie Payne heette. Nicola zag ookal dat Mackenzie moe was. 'Ga maar slapen' zeiden ik en Nicola tegelijk. Verbaasd keek ik naar Nicola. 'Wat?' zei ze, met een grijns. Zelf moest ik ook gapen, in totaal twee en een half uur geslapen. 'Wil je anders naar huis, Mackenzie? Ik kan Lou wel bellen' vroeg ik aan haar. Ondertussen was Nicola bij Karen gaan zitten en geduldig wachtte ze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Haha, maakt niet uit. Ik val heel vaak in slaap als ik wat typ. Een keertje was ik bij de piano in slaap gevallen. Werd ik volgende morgen wakker met afdrukken op m'n kop >_<. Maar goedemorgen!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Humh.. Dat is echt slim.. XD ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ja, hé? Maar wel een inspiratie voor een nieuw stuk te schrijven. Nee, ik zing er niet bij. Dan komt de buurt klagen >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde mijn hoofd. ''Ik blijf hier en ik ga niet slapen.. Ik ga wel wat koffie halen.'' mompelde ik en liep naar een koffiezetapparaat ergens in het ziekenhuis. Ik wachtte geduldig tot mijn cappuccino er was en slofte weer terug naar de kamer. ''Ben er weer. Willen jullie ook wat?'' Ik zette een glimlach op en werd al een beetje wakker door de koffie. Het was niet zo sterk als zwarte koffie, maar het kon ermee door voor mij.
    Ik zuchtte, ik was wel moe ja - maar ik wilde Liam niet in de steek laten. Als er opeens werd gebeld voor mij in dat huis met slecht nieuws voor Liam, wilde ik erbij zijn. No matter what.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Naawh, je moet gewoon zingen^^ ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [LOL, dan breken alle ramen. Ik zweer het, ik doe nou niet dat ik vals zing en eigenlijk heel goed kan zingen, om ik heb al duizend keer moeten aanhoren dat ik niet kan zingen XDDDD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Aaawh.. Moet je niet dan voor muziek op school zingen? Ik namelijk wel >_< ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Nee, bedankt' zeiden ik en Nicola, weer tegelijk. 'Ik word bang van je, Nic' zei ik ernstig. 'En ik van jou. Het was nog maar net een dag uit met Danielle en je hebt alweer een nieuwe vriendin. Niet gemeen bedoeld, Mackenzie. Je bent echt een hele leuke meid, veel leuker zelfs dan Danielle' glimlachte Nicola. Ik wende mijn blik af van Nicola. Ze wist niet half wat ik voor Mackenzie voelde. 'Liam, jij moet ook maar eens slapen' mompelde Nicola. 'Ik maak je wel wakker wanneer we iets van hem horen' zei ze erachteraan. 'Nee' stribbelde ik tegen. 'Moet ik dat slaap gas dinges gaan halen?' dreigde ze. 'Dat durf je niet' gromde ik. Maar ze was al weg. Een geërgerde kreun verliet mijn mond. 'Welkom in de familie, waar je bedreigd wordt als je niet gaat slapen' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."