• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik glimlachte breed. "Natuurlijk. Zwemmen dan?" Glimlachte ik. Liam's telefoon ging weer af en ik nam hem op. Ik wist toch allang dat het Danielle was. "Haay. Je spreekt met Mackenzie." Grijnsde ik. "Nah. Liam is hier niet. Probeer het later weer een keer. Ookal gaat hij niet opnemen.." Zuchtte ik. Ik drukte haar weg en drukt een kus op zijn lippen.
    "Sorry. Dat moest even." Pruilde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik schoot in de lach om Mackenzie en stond op. 'Je bent geweldig' lachte ik en ik tilde haar op, waarbij ik haar naar boven droeg en streng neerzette. 'Omkleden, jij' grinnikte ik en zelf haalde ik van de slaapkamer een andere zwembroek. Snel trok ik die in de badkamer aan. Natuurlijk niet de deur opslot, omdat het toch maar twee minuten duurde. Daarna stond ik alweer voor de deur van de slaapkamer, op Mackenzie te wachten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik grinnikte en kleedde me snel om naar mijn bikini. Snel liep ik naar buiten rende. "Kom!" Ik trok Liam mee naar buiten en stopte bij het zwembad.
    Onmiddellijk sprong ik erin en ging kopje onder. Ik kwam weer tevoorschijn aan de andere kant. "Hallo? Payne! Jij bent sloom.." Grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik grinnikte om Mackenzie en rende haar achterna. Toen ze zei dat ik sloom was, stond ik ineens achter haar en pakte haar bij haar heupen vast. 'Ik ben niet sloom. Ik doe aan teleportatie' grijnsde ik en ik ging langzaam onder water, waarbij ik Mackenzie meetrok en naar haar grijnsde. Ik drukte een onderwater-kusje op haar mond en beelde wat uit wat op "Ik hou van je" leek. Dit was leuk, met Mackenzie zwemmen en nog veel meer dingen met haar doen. Ik had het leuker dan als met Danielle en ik had geluk. We zaten hier nog wel zo'n half jaar vast, meer tijd dus.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik schudde lachend mijn hoofd en legde mijn armen in zijn nek. Mijn hoofd kantelde ik een beetje en zuchtte. "Je bent fantastisch, weet je?" Zuchtte ik. Ik boog wat voorover en drukte zachtjes mijn lippen op die van Liam. Ik trok hem dichter bij me aan.
    Zoenen in het zwembad, geniaal.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Automatisch opende ik mijn mond en gleed mijn tong binnen bij Mackenzie. Mijn tong draaide zacht rondjes om de hare heen. Ik legde mijn handen weer om haar heupen en stond stevig. 'Ik weet het' murmelde ik lachend tegen haar lippen aan. Daarna ging ik weer verder en sloot mijn ogen. Het zou echt een grappig gezicht zijn als nu een van de jongens ineens naar buiten kwam, of ons door het raam zag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik sloot genietend mijn ogen. Mijn tong speelde een spelletje met zijn tong. Het moment zorgde ervoor dat er kriebels in mijn buik ontstonden. Zo intiem had ik nog nooit gezoend, zelfs niet met Eddie. Het was gewoon fantastisch. "Dit voelt zo goed." Prevelde ik tegen zijn lippen aan. "Zouden hier camera's zijn?" Grinnikte ik.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 15:03 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik weet het, en ik heb echt geen idee. Maar als dat wel zo is, maakt het niks uit' glimlachte ik. Ik tilde Mackenzie weer op en lachte. 'Het Liam-monster is teruggekeerd! Dit keer houdt niks hem tegen!' lachte ik en ik begon als een idioot door het zwembad te rennen met Mackenzie in mijn armen. Uiteindelijk kwam ik lachend tot stilstand en ik zette Mackenzie op de rand van het zwembad. Ik drukte een kusje op haar neus en glimlachte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    "Nawh. Maar waarom is het monster dan zo schattig?" Grinnikte ik. Ik trok Liam weer naar beneden zodat ik normaal naar hem kon kijken. "En nu?" Zuchtte ik. "Dit is niks voor mijn verveelheid." Lachte ik eventjes.
    We zijn allebei over onze exen heen, dat is een goed begin. "Zou het ook niet grappig zijn als Danielle naar ons keek? Zoenend." Lachte ik luid.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Dat zou werkelijk fantastisch zijn' lachte ik. 'Oh hou op met dat schattig! De enige wie hier schattig is, ben jij' grinnikte ik. 'Hm, ik heb een idee. Duik nog een keer en daarna maken we de andere ook eens wakker' grijnsde ik en ik dook. Daarna sloop ik, drijfnat, naar binnen en liep naar boven waar ik iedereen in de slaapkamer, iedereen boven trouwens, een knuffel gaf zodat ze ook allemaal helemaal doorweekt waren en ik grijnsde. 'Nu zijn jullie tenminste echt wakker' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde lachend mijn hoofd bij het zien van Liam die iedereen wakker maakte. "Raar, raar mens dat jij bent." Grinnikte ik. Ik pakte snel mijn handdoek en windde het om me heen. Snel liep ik weer naar de keuken en dacht na wat ik ging koken. Spaghetti of macaroni? Ik beet op mijn lip, maar koos toch uiteindelijk voor de spaghetti.
    Ik pakte een pakje spaghetti en goot alles in de pan. Nu maar eventjes wachten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Hé, dat is gemeen' lachte ik naar Mackenzie en ook ik droogde me af. Daarna liep ik Mackenzie achterna en keek benden op mijn mobiel. Drie gemiste oproepen. Karen, Danielle, Danielle. Ik drukte op Karen en belde haar terug. Snel zette ik de tv uit en glimlachte bij het horen van haar stem. 'Liam! Wat fijn dat je even belt!' zei ze vrolijk. 'Ik zag je voicemail, dus ik denk: Ik bel maar terug' lachte ik. Gelijk begon ze een heel verhaal te vertellen en ik moest lachen. 'Ik heb je gemist, Liam' klonk ze ineens. 'Ik jou ook, mam' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek vertederd naar Liam die sprak met zijn moeder. Snel duwde ik de spaghetti goed de pan in en ging naast Liam zitten. Ik trok hem dichter tegen me aan. "Dat is zo schattig." Fluisterde ik zachtjes. Ik wist bijna zeker dat zijn moeder op dit moment keek.
    Het was echt zo schattig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik wierp even een glimlach naar Mackenzie toe en luisterde weer naar mijn moeder. 'Nog een half jaar. Pf... Weet je zeker dat je wilt blijven? Ik bedoel-, ik wil je niet weg hebben, alleen het is zo lang' mompelde Karen, en ik wist dat ze nu tranen had. 'Niet huilen, alstjeblieft' smeekte ik zacht. Ik kon er niet tegen als Karen moest huilen, dan voelde ik me gewoon zo rot. Totaal niet ongemakkelijk, niet gelukkig, gewoon rot. 'Ik stel me aan, he? Het is maar een half jaar. Welke moeder moet nou huilen als ze haar zoon aan de telefoon heeft?' lachte ze. Een grinnik verliet mijn mond. 'Dat is heel normaal. Dat doen alle moeders' sprak ik haar toe. 'Zorg goed voor Mackenzie, Liam. Ze verdiend het' hoorde ik Karen zeggen. 'Zal ik doen, mam' knikte ik plechtig. 'Doei, ik hou van je' glimlachte ik. Ze zei gedag en hing ook op. Ik trok Mackenzie tegen me aan en beet op mijn lip om een traan tegen te houden. 'Mijn moeder heb ik al zeker een paar maanden niet gezien. En nu nog eens zes maanden. Het heeft zo z'n voordelen en nadelen' vertelde ik.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 16:10 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Liam bezorgd aan en beet zelf hard op mijn lip. "Liam, niet huilen. Anders moet ik ook huilen." Mompelde ik zacht. "Het is moeilijk om afstand te houden met iemand waar je van houd. Maar je moet het proberen." Sprak ik Liam toe. Ik drukte een klein kusje op zijn lippen. "Je moet nooit vergeten dat je vrienden en ik er voor je zijn." Ik glimlachte waterig en trok hem weer tegen me aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.