• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Het is niks, het is gewoon moeilijk als je je familie niet ziet door je werk' zuchtte ik en ik veegde de traan weg die over mijn wang rolde. 'Bedankt.Ik hou van je, Mackenzie' mompelde ik en ik glimlachte naar haar. 'Ik ben toch wel blij dat ik gekomen ben. Ach ja, ik kan niet overal zijn' Een zucht rolde over mijn lippen. 'Ehm, Mackenzie? Ik wil niks over je kookkunsten zeggen, maar je eten brandt aan' lachte ik.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 16:36 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Liam fronsend aan, maar had al snel door wat hij bedoelde. "Nee.. Shit shit shit!" Ik rende weer naar de keuken haalde de pan met de spaghetti van het vuur en zeefde het snel. Ik zuchtte weer opgelucht en pakte een andere pan voor de saus. snel pakte ik wat gehakt uit de koelkast en deed die erin. Het vuur deed ik laag en ging weer naar Liam toe. "Ben er weer." Glimlachte ik. Ik trok hem omhoog en legde mijn armen in zijn nek.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik grinnikte om Mackenzie en drukte kusjes op haar hoofd. 'Wat ben jij klein' lachte ik zacht. Zo stonden we dan, met Mackenzie's armen in mijn nek, ik mijn armen op haar rug en met mijn hoofd gebogen zodat mijn lippen op haar haren drukten. 'Ik moet toch echt toegeven, dat jij het mooiste meisje bent die ik in heel mijn leven heb gezien' fluisterde ik, waarbij mijn mondhoeken wat omhoog krulden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ik ga douchen, omkleden, opmaken en dan naar het feestje van mijn vriendin. Ben blij dat ik haar eindelijk weer eens kan zien. Om half tien kom ik weer. En oh ja, het is mijn vriendin als in liefde >_< ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek hem verontwaardigd aan. ''Ik ben niet klein. Gewoon.. Kleiner dan jouw.'' zei ik. Mijn mondhoeken krulden omhoog toen zijn lippen de mijne raakten. ''En jij bent de liefste jongen die ik ooit heb ontmoet. Dat moet ik sowieso toegeven.'' grijnsde ik.
    Ik ging op mijn tenen staan om zijn lippen te raken, een grote glimlach ontstond rond mijn lippen. Precies op dat moment ging de telefoon van Liam af.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Neuh. Half tien >_< Dat wordt de hele tijd niets doen xd. Succes en veel plezier! (: ]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 17:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Wie stoort ons nou weer?' mompelde ik en brommend nam ik de telefoon op. 'Met Liam' bromde ik. Het was Danielle. 'Wat moet je, Danielle?' siste ik. Mijn ogen werden groot toen ze het zei. Ik liet mijn telefoon uit mijn handen vallen. Hij ging niet kapot, gewoon een bonk was op de vloer te horen. Dit moest ik verwerken. Hoe was het inhemelsnaam gebeurd? Ik keek met grote ogen naar Mackenzie.

    [ En nu ga ik echt douchen o_o ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Dankje, en als ik uit de douche kom dan ben ik er denk ik nog een half uurtje ofzo. Ik heb medelijden met je XD ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Liam? Liam! Wat is er gebeurd?'' riep ik naar hem. Hij bleef op een of andere manier stokstijf staan. Ik werd bezorgd en begon aan hem te trekken en te prikken.
    ''Liam, vertel me alsjeblieft wat er is gebeurd en wat Danielle heeft gezegd?!'' riep ik naar hem.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Yaay! xd Dan ga ik maar mijn ouders lastigvallen over dingetjes die te maken hebben met One Direction (A) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Yaay! xd Dan ga ik maar mijn ouders lastigvallen over dingetjes die te maken hebben met One Direction (A) ]


    [HAHAHA, DOE IK OOK ALTIJD. ZE ZIJN LETTERLIJK GEK GEWORDEN!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [BOEM. Hahaha xd Als mijn vader gek wordt, loopt ie gewoon weg van me en mijn moeder die doet dan alsof ze naar me luister (A) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Mijn vader..' mompelde ik, terwijl ik even snel knipperde. 'Danielle heeft me gebeld omdat mijn moeder met hem mee is. Mijn vader heeft een hartstilstand gehad' kwam eruit mijn mond. Ik had eerlijk gezegd geen idee wat ik moest zeggen. Tot nu toe was er meer slecht nieuws dan goed nieuws. Wat moest ik doen? Ik kon hier niet uit. Zou het wel goedkomen? Gelijk pakte ik mijn telefoon weer en vroeg of Danielle er nog was. 'Hij ligt nu in het ziekenhuis. Het lijkt erop dat ie het redt, alleen dat weten we niet zeker. Maak je geen zorgen, Liam! Er is meer kans dat ie het overleeft dan dat ie het niet overleeft' stelde ze me gerust. 'Oke, dankjewel, Danielle' mompelde ik en ik hing op. 'Er is meer kans dat ie het overleeft' fluisterde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Doet mijn moeder ook, alleen mijn vader heb ik onderhand een half jaar niet meer gezien en dat hoeft ook niet ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Oh my God. Liam..'' zuchtte ik. Ik trok hem dichter tegen me aan en ik voelde tranen opwellen in mijn ogen. ''Ik wilde dat je naar hem toe kon komen.'' mompelde ik zacht. Als we hier nou eens uit konden.. Dan zou het véél beter zijn. En misschien ook nog familiebezoekjes? Dat zou toch nooit gebeuren. ''Kom, ik ben er voor je. Het is erg ja. Maar we zitten hier eenmaal letterlijk opgesloten.'' zuchtte ik. Ik sloeg mijn ogen neer. Dit moest echt verschrikkelijk zijn voor hem. ''Wat zei Danielle nog meer? Is er écht meer kans?'' mompelde ik voorzichtig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.