• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nee, de docente weet dat de helft van de klas niet kan zingen. Gelukkig maar. Maar ik ben al muzikaal genoeg met alle instrumenten die ik speel xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik rolde met mijn ogen bij de zin wat Nicola zei. Nou, als je van iemand houdt - maakt het niets meer uit. ''Ik zou maar beter slapen als ik jouw was. Maar het is wat jij wilt.'' Ik haalde mijn schouders op en zuchtte. ''Ze weet toch, dat als ik niet van je hield, ik niet hier was?'' mompelde ik zacht. Ik wilde Nicola niet kwetsen of iets dergelijks. Nicola kwam weer terug met iets in haar handen. Ik keek haar schuin aan, wat wilde ze in hemelsnaam met Liam doen?
    ''Ik houd van Liam.'' mompelde ik zacht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik wel >_< Iets van 3x per jaar, het is best wel leuk haha en je krijgt er een cijfer voor :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Nicola maakte een "awhh" geluidje en legde de fles weg. 'Weet ik toch, alleen ik ben beschermend voor mijn schattige, kleine broertje' zei ze en ze aaide over mijn hoofd. 'Hou op! Mens, ik snap niet wat meisjes met "schattig hebben" ' grinnikte ik. 'Omdat het zo is' grinnikte Nicola en ze ging tegenover mij en Mackenzie zitten. 'Sorry, Mackenzie. Ik bedoel het echt niet gemeen, hoor. Maar ik ben eigenlijk net m'n moeder' vertelde ze. 'Altijd wat zeggen dat anders aankomt, maar wat goed bedoeld is' vulde ik aan. 'Maar ze zal het nog wel zien' mompelde ik gapend, naar Mackenzie. Ik hoorde weer geklop en zei het al voordat ze binnen was. 'Ook hallo, Ruth. Oh nee. Ik word nog gek met die twee zussen' lachte ik en Ruth kwam binnen. 'Een klein en irritant broertje hebben is ook niet bepaald het leukste' grijnsde Ruth. Het liefste zou ik nu wensen dat die twee weg waren. Ze konden echt heel aardig zijn. Maar ze bleven maar doorpraten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en zuchtte. ''Mijn oude vriendje is overleden aan een auto-ongeluk. Ik voelde me eenzaam en verdrietig.'' mompelde ik. ''En ook al ben ik bang voor ziekenhuizen door dat dus, blijf ik hier.'' zuchtte ik. Ziekenhuizen waren een angst voor me geworden, alleen door dat geval van Eddie. ''Ik ben gelukkig met Liam. Ja, ik ken hem maar een dag. Maar ik houd nu al van hem en ik hoop hij van mij.''
    Een kleine traan verliet mijn ooghoek door een flashback van een paar maanden geleden. Eddie werd verklaard als overleden. Ik wilde niet dat Liam dat ging meemaken. ''Sorry.'' Ik had nog geen eens de zus van Liam opgemerkt in de deuropening.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ben ik weer, ik ging smeken om naar The Hobbit te gaan, maar mijn pa wil dus niet >_< ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ben niet van zulke films. Ben al blij dat ik voor een tweede keer naar Skyfall mag]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Skyfall is echt geweldig^^ Ben daardoor ook verslaafd aan NCIS en CSI geraakt.. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik ook van jou' fluisterde ik naar Mackenzie en ik keek haar met een glimlach aan. 'Je hoeft niet te vertellen over Eddie. Je maakt al genoeg mee, ik wil niet dat jij de rot voelt. Dan neem ik nog liever alle pijn op me' prevelde ik. Ik drukte een kusje op Mackenzie's hoofd en sloeg mijn armen om haar heen. Ondertussen zaten Nicola en Ruth al tegen elkaar te klagen over dat ze geen een normaal meiden tijdschrift open konden doen zonder mijn gezicht te zien. 'Het geeft echt helemaal niet. Je moet Eddie niet vergeten, Mackenzie. Hij maakte jou gelukkig en ik wil dat van hem overnemen' vertelde ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik weet het! Echt heel erg. Maar zo houd ik van James Bond, maar ook zulke films als Johnny English. Serieuze en komedie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik kreeg weer een glimlach op mijn gezicht door Liam. ''Dank je.'' fluisterde ik zacht. ''Je maakt me al gelukkig. Meer hoef je niet te doen.'' Grijnsde ik. Ik zuchtte weer en genoot van Liam's gezelschap. Zachtjes drukte ik mijn lippen op de zijne, maar trok mezelf al snel weg. Ik zuchtte. ''Ik wil niet dat jouw iets overkomt.'' mompelde ik zacht.

    [Sorry, kort.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik wil niet dat jij mijn pijn voelt. Als het niet goed komt met Geoff, word ik vast weer deprissief' vertelde ik aan Mackenzie. 'Ik ben vreemd, niet?' mompelde ik terwijl ik de traan wegveegde. Ik maakte een protesterend geluidje toen Mackenzie haar lippen van de mijne afhaalde. Al snel drukte ik mijn lippen alweer op de hare en zocht naar een open stukje waar mijn tong naar binnen kon glippen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Een grijns sierde mijn lippen en ik opende mijn mond. Ik zocht naar zijn tong en draaide er rondjes om. Zijn zussen waren erbij, hoe ironisch. Ik grinnikte om de gedachten en legde mijn armen zoals gewoonlijk in zijn nek. Ik beet zachtjes in zijn onderlip en grijnsde weer.
    ''Kom op, je zussen staan erbij.'' prevelde ik tegen zijn lippen aan, maar drukte ze weer op de mijne.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Dan hebben ze pech. Ze zijn 22 en 24, zelf hebben ze ook een vriend' murmelde ik en mijn tong gleed ongeduldig over haar lippen. Het zou nog zeker een paar uur duren voordat we de uitslag hadden, en we wilden niet in slaap vallen, dus konden we net zo goed doorgaan. Karen was wakker geworden en ik hoorde zacht gemompel over dat ze ons maar alleen lieten en wat gingen eten. Ik kreeg er eerder niks van door en een kleine glimlach was op mijn gezicht te zien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Huiswerk maken opgegeven.. Alles fout van wiskunde ;x nu ga ik even reageren. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.