• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Li payne

    Ik grinnik ' kon je dat niet eerder zeggen' pruilend keek ik hem yoe. 'dan kondem we triootje doen desnoods' lachemd kijk ik ze aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall james Horan

    'En jullie waren toch al zo ver gegaan dan hadden jullie ook gewoon door kunnen gaan' grapte Louis.
    "Zoals ik al zei, ik wil mijn eerste keer met Liam zonder pottenkijkers," lach ik.
    ' kon je dat niet eerder zeggen' zei Liam met een pruillipje. "Ahw Liam, Liam junior krijgt zijn aandacht nog wel," grinnik ik.
    . 'dan kondem we triootje doen desnoods' Lachtte hij dan en ik rolde met mijn ogen. Speels sla ik hem zacht op zijn schouder. "Jij en je trio!" lach ik.


    Take me to wonderland

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik kijk naar Jayy, waar eindelijk ook wat leven uitkomt, tsja, als je het zo kan zeggen, want hij was een tijdje stil. Ik probeer hem aan te kijken en zucht. 'Benen er armen eraf? Dat moet pas aantrekkelijk zijn en dan kan je me voor veel gebruiken.' mompel ik dan zacht het laatste vooral sarcastisch, tsja, ik bleef misschien zo'n grote mond houden, maar van binnen ben ik wel degelijk bang, dadelijk halen ze nog echt mijn benen en armen weg, stel je voor, wat kan ik an nog, juist ja, niks.. Ik wend mijn blik weer van hem af staar voor me uit en na zijn volgende woorden sluit ik even mijn ogen. Ja, dat had ik inderdaad liever gewild, maar ik ga niks toegeven. 'Je zegt eerst dat het bordeel te goed voor me is, dus jullie wilde me in de mijnen gooien en nu opeens is alles andersom, jullie zijn ook niet echt bepaalt duidelijk is het niet.' zeg ik dan terwijl ik strak voor me uit kijk, niemand van hun aankijk. Ik doe dan misschien nu wel zo moedig en zet een grote mond op, maar het is allemaal maar een masker, van binnen ben ik bang...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    liam payne

    ik grijns even naar Niall "daar houd ik je aan, onzejunioren kunnen neit zonder mekaar"
    lachend kijk ik van mijn liefde naar BVoobear


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Daar houd ik je aan. Onze junioren kunnen niet zonder elkaar," zegt hij lachend.
    "Inderdaad, net zoals ik niet zonder jou kan," zucht ik met een glimlach.
    Ik grijns even en wrikf over zijn tepel.


    Take me to wonderland

    [trolol ik las en wreef over zijnlepel, ik dacht whut}
    liam payne
    "niall, je maakt het me zo moeilijk om me niet op je te laten springen en je kleding vanje lijf te trekken" zucht ik genietend van zizjn aarnrakinge.
    hij kon echt alles met me doen, behalve iets met een lepel dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "niall, je maakt het me zo moeilijk om me niet op je te laten springen en je kleding vanje lijf te trekken" zucht hij genietend waardoor een glimlach op mijn gezicht verschijnt. "Ik tease je graag," zeg ik grijnzend. Mijn hand blijft over zijn tepel wrijven en ik lik langs zijn nek naar zijn kin en eindig dan bij zijn mond waar ik hem zoen. Ik was meer dan klaar voor hem, maar ik weet niet of hij klaar is om al mijn sneden te zien.

    [Omg, ja zijn lepel, daar gaat Niall ooit ook nog eens over wrijven. x'D]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Zeg gaat dit de hele tijd zo door?' vroeg ik lachend.
    'En Niall zal niet eens merken dat ik er ben' zei ik nog steeds lachend. Waarom zei ik dit steeds terwijl ik toch niet wilde dat ik hier vrolijk een live programma had.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan

    'Zeg gaat dit de hele tijd zo door?' Vroeg Louis opeens lachend.
    "Ja, Louis, wen er maar aan," zei ik lachend. Al moest hij zich geen zorgen maken, verder dan wat klef gedoe, kussen en wrijven zal er heus niet komen.
    'En Niall zal niet eens merken dat ik er ben' zei hij nog steeds lachen en mijn beide wenkbrauwen gingen omhoog.

    [Waarom is smut schrijven zo leuk? D:]


    Take me to wonderland

    Liamm paynr


    Ik grinnik even en kreun gesmoord "you're really mean Leprechaun" ik tik metmijn vinger op zijn neus en ga snel met mijn hand naar zijn tepel.
    eens tijd om hem terug te pakken

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 17:14 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "you're really mean Leprechaun" zei Liam en tikte met zijn vinger op mijn neus waardoor ik naar hem glimlach.
    Opeens gaat zijn hand naar mijn tepel waardoor ik automatisch kreun. Ik bijt op mijn lip als ik hem aankijk. De bobbel in mijn broek begint weer te groeien waardoor mijn broek weer te strak komt. Damn you, Payne.
    Dan grijns ik even naar hem en leun naar hem toe zodat ik zachtjes in zijn oorlel kan bijten. Daarna laat ik mijn hand naar zijn bobbel gaan en kneed erin om ervoor te zorgen dat de zijne ook weer begint te groeien. "You like it huh?"


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik kijk mijn blonde Ier grijnzend aan als hij kreunt, ineen skomt hij dichtbij en bijt zacht in mijn oorlel.
    Vervolgens gaat hij met zijn hand richting mijn vriend die weer aan het groeien is en ik kreun zacht van genot als hij erin kneed.
    "ik wil je Ni" zeg ik zacht.

    [lol waarom denk ik nu aan kneedgum


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Liam zijn gekreun wind me helemaal opwaardoor ik iets harder in zijn bobbel knijp en daarna er daarna begin over te wrijven. Ik voel het groeien onder mijn handen en bijt in mijn onderlip.
    "Ik wil je Ni," zegt Liam zacht.
    Ik kijk naar hem op, mijn tanden nog steeds op mijn onderlip. Mijn hand haal ik van zijn bobbel en leun naar hem toe om hem liefdevol op zijn mond te zoenen.
    "Schrik niet," fluister ik in zijn oor, doelend als hij mijn kleren wil uitdoen. "Make love to me, Liam" zeg ik zachtjes in zijn oor.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    ik kreun wat harder en hij haalt zijn hand van mijn vriend en zoent me. "schrik niet" fluisterd hij ik glimlach als ik weer zijn stem hoor.
    Alles om me heen vergetend trek ik zijn shirt uit. Ik zie overal sneden staan, schrik niet, hoor ik Niall zijn stem door m ijn hoofd. Ik zou er later over hebben.
    Ik laat mijn vingers over zijn strakke buik gaan en druk hem harder tegen me aan en kreun weer

    [neuken!!!!]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Hij trekt mijn shirt uit waarna ik zijn blik even zie hangen op mijn sneden, maar laat dan zijn vingers over mijn buik gaan en drukt me dan harder tegen zicht .
    Ik sla mijn armen rond zijn nek en begin hem hartstochtelijk te zoenen. Ik druk mijn onderlichaam tegen het zijne waardoor onze bobbels tegen elkaar gedrukt worden. Ik ga even wat verder van hem vandaan zodat ik zijn shirt kan uitdoen en leun naar één van zijn tepels waar ik aan begin te zuigen en te likken.
    Opeens denk ik aan Louis en draai mijn hoofd even naar Louis toe. "omdraaien!" zeg ik.

    [Eindelijk!


    Take me to wonderland