• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Louis begon te blozen waardoor ik begon te lachen.
    'Euh... Dan euh... Dat zien we dan wel weer' lacht Louis. Mijn lachen was overgegaan in gegrinnik.
    "Geen zorgen, Lou. Ik plaagde je alleen maar," zei ik knipogend. Mijn hand lag nog steeds op Liam zijn binnenbeen en ik keek hem vertederend aan.
    Ik kreun even als Liam rond mijn tepel draait en ik voel het nauwer worden in mijn broek. "Liam," kreunde ik zachtjes en gaf hem een zoen.
    Mijn hand kwam iets hoger waardoor het zijn bobbel aanraakte.

    [We zullen Liam eens laten kreunen. x'D]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:58 ]


    Take me to wonderland

    DreamWishes schreef:
    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik zie hem knikken met een grijns en bijt dan toch even op mijn lip na zijn woorden, ik had dus gelijk, hij heeft hier echt plezier in, maar dat kan ook niet anders, anders kan je nooit generaal worden. Als hij dan over elektrische schokken begint kijk ik hem even verbaasd aan en sla dan mijn blik neer, dat zou zo mijn dood kunnen worden! Als je organen uitvallen, Tjsa, dan is er niet veel kans op overleven, of je kan niks meer, nou dat is fijn... Als ik hem dan weer aankijk zie ik weer de glimlach op zijn gezicht, hij geniet hier echt van, nou die glimlach zou ik wel zo van zijn gezicht willen slaan, maar ik weet dat ik toch niet veel kans tegen hem maak... Als hij me dan ook weer schat noemt rol ik even met mijn ogen, had ik hem nou niet gezegd dat ik dat niet wilde.. ?? Maar goed, ik luisterde naar wat hij nu weer te zeggen had en kijk hem met opgetrokken woorden aan na zijn woorden. 'Ja, maar ik wil geen generaal worden of iets, dus dan hoef je me ook niet te snijden en als jij dat over hebt voor je rang, nou zeg, mag je trots op zijn dan.' sis ik en wend mijn blik weer van hem af. Als hij dan over het bordeel begint ril ik even en niet op een positieve manier.. Dan schiet me iets binnen. 'Jij zei toch dat het bordeel niet erg genoeg voor me was, je wou me toch de mijnen in duwen dat ik daar misschien vergast word of iets.' zeg ik dan en kijk hem weer aan, hopelijk geeft hij me nu gelijk, liever stikken in de mijnen aan giftige stoffen dan in het bordeel en blijven leven, maar wel sex moeten hebben met weet ik hoeveel mannelijke soldaten.. 'En waarom zouden genoeg soldaten dat graag willen, nou ik zie het jouw ook niet bepaalt doen.' mompel ik dan en kijk hem aan, gadver met Samir, ik ril en walg al bij de gedachten daaraan en dan ook nog met allemaal andere soldaten, ze zijn nou ook niet allemaal bepaald knap of hebben een goed lichaam en dan hebben we het nog niet eens gehad over het feit wat voor types het zijn, het blijven nou eenmaal soldaten...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [liam kreunt al schat=)

    liam payne
    Ik hou even mijn adem in als hij zijn hand richting de bobbel verplaatst. Langzaam verlaatst mijn hand zichook naar Niall zijn ietswat bobbel.
    "i love ye" hijg ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik wacht op Jayy... ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [OKe! :')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nog meer gekreun dan! x'D]

    Niall james Horan

    Ik bijt op mijn onderlip als mijn hand zijn bobbel aanraakt, ook zijn hand gaat nu naar de mijne en ik voel me opeens oververhit raken. Ik voel me warm en opgewonden en ik wil zo dicht mogelijk tegen Liam aanzitten. Ik kreun iets harder als zijn hand op mijn bobbel ligt en ik voel hem nog wat meer groeien.
    "i love ye" hijgt Liam wat me nog meer opwindt. "Jij bent voor altijd van mij," zeg ik zachtjes terug.

    [Arme Louis. x'(D]


    Take me to wonderland

    [Dubbelpost. ö]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 16:09 ]


    Take me to wonderland

    [trolol en als ik weg ga blijven ze de hele nacht zo zitten medelij met loulou

    liam payne
    Ik hijg even englimlach, ik druk mijnlippen weer op de zijne en trek hem meer naar me toe waarna
    ik begin te schuren met mijn bobbel die groeit tegen de zijne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    Ik grinnikte even toen ze beide begonnen te kreunen. Ongemakkelijk begon ik maar wat te pulken aan mijn truitje. Op en of andere manier voelde ik me best wel buiten gesloten, maar ja dat was ook wel logisch als je met een pas nieuw stelletje vast zat in een kamer met niets te doen behalve praten en.. nou ja dit dan.

    (Liam en Niall gaan wel lekker zeg x'D)


    Let's play a love game.

    [nawh loulou maarja het zijn jongens met behoeftes. ow ik kan trouwens echt geen seksscénes schrijven dus sorry]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall james Horan

    Liam drukte zijn lippen weer op den zijne en trekt me dan naar zicht toe waardoor ik op hem val.
    Meteen laat ik mijn handen zijn lichaam verkennen ik probeer me mogelijk nog dichter tegen hem te drukken. Hij voelt lekker zacht aan, maar ook gespierd. Hoe meer ik van zijn lichaam voel hoe meer ik verliefd op hem word. Ik kus hem vurig, maar nog steeds zacht en liefdevol. onze bobbels wrijven tegen elkaar aan. Ik voel zowel de zijne als de mijne groeien tot ze niet meer verder kunnen. Mijn broek zit nu te strak en ik wil hem uit doen, net zoals de zijne, maar dat kan ik niet.


    Take me to wonderland

    [Ik kan dat ook niet. x'D En nu heeft Louis toch zijn pronoscene. :'s]


    Take me to wonderland

    hahaah free movie,m omg komt zo'n soldaat ineens whahahaa

    liam

    ik glimlach en kreun verder. Onze vrienden schuurde tegen elkaar aan.
    Ik zag dat ook de broek van Niall veel te straks was. grijnzend trek ik zijn shirt uit en kij goedkeurend.

    [guys ik ga zo ff omkleden, ik denk niet dat ik veel tijd heb moet om 5 uu rin theater zijn. bestuur lili maar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wacht!! Niet te snel met dat shirt jij! x'D]

    Niall james Horan

    Grijnzend pakt Liam mijn t-shirt beet. Opeens sla ik in paniek als ik weer aan de sneden op mijn lichaam denk.
    Snel houdt ik Liam zijn hand tegen zodat hij mijn shirt niet kan uitdoen. "Liam, ik weet niet of het wel zo'n goed idee is," stamel ik zachtjes.
    Ik laat mijn hoofd op Liam zijn borstkas rusten. "Sorry," zeg ik zacht.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik hoorde Niall iets zeggen over dat iets niet zo'n goed idee was en ik keek op. Ze hadden nog alles aan wat me best wel verbaasde. 'Wat is er dan Niall?' bemoeide ik me er mee. Ik kon het ook niet helpen dat ik nieuwsgierig was.


    Let's play a love game.