• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Ahw... Maar waarom hebben jullie het dan niet eerder verteld? Eigenlijk is dat best wel stom als je nu weet dat je eigenlijk al die tijd verlieft op elkaar bent geweest' zeg ik met een glimlach. Ik zuchtte even en vroeg me af of we hier ooit nog uit zouden komen.


    Let's play a love game.

    Niall james Horan

    'Ahw, Liam," zeg ik zachtjes en grinnik. "Jij was sowieso diegene waar ik bij in de armen wou liggen," vertel ik hem.
    'Ahw... Maar waarom hebben jullie het dan niet eerder verteld? Eigenlijk is dat best wel stom als je nu weet dat je eigenlijk al die tijd verlieft op elkaar bent geweest'
    Ik haalde mijn schouders op, ook al kon Louis dat niet zien. "Het is niet zo makkelijk om iemand te vertellen dat je verliefd op hem bent. Je zit steeds met de angst dat hij het vies vindt, ik wist toen niet dat Liam ook op jongens viel, of dat hij gewoon niet verliefd op je is. Ik wou gewoon niet afgewezen worden," zei ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik glimlach en strel over Niall zijn armen.
    "inderdaad je zet niet zoaar je vreindschap op het spel omdat je iemadn leuk vind,ik had precies hetzelfde, en het moment in de kar ik dacht als ik het niet vertel nu zal hij het nooit weten en dat wou ik ok weer niet"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Een aangename rilling gaat door mijn lichaam heen als Liam mijn armen streelt.
    "inderdaad je zet niet zoaar je vreindschap op het spel omdat je iemadn leuk vind,ik had precies hetzelfde, en het moment in de kar ik dacht als ik het niet vertel nu zal hij het nooit weten en dat wou ik ok weer niet" zegt hij.
    "Ergens ben ik wel blij dat we gevangen genomen zijn," zeg ik zeg ik zachtjes. "Anders waren ik en Liam misschien nog niet samen,"


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik glimlach "ergens ben ik wel blij dat we gevangen genomen zijn, anders waren liam en ik nog niet samen" zegt hij zacht.
    Ik knik even "al had ik liever gehad dat we in een betere situatie zaten" mompel ik en ga met mijn hand door Niall zijn haar en zucht diep.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "al had ik liever gehad dat we in een betere situatie zaten" mompelt Liam en hij gaat met zijn handen door mijn haren.
    "Het is oorlog, een beter situatie is er voorlopig niet," zeg ik.
    "Wie was jullie eerste liefde?" vroeg ik opeens. "De mijne is duidelijk," grijns ik.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik grinnik even "jij sinds het moment dat ik je zag wist ik dat ik mijn leven met je wou delen,al heb ik wel een tijd met Daniëlle gehad"ja sorry, ikdacht dat het toen gewoon een sterke vriendschap was, wist ik veel dat ik op jongens viel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "jij sinds het moment dat ik je zag wist ik dat ik mijn leven met je wou delen,al heb ik wel een tijd met Daniëlle gehad" ik bloosde lichtjes.
    "Ahw, ik vond jij en Daniëlle wel cute samen. Maar ik was ook enorm jaloers," gaf ik toe. "Ik liet het alleen niet zien,"


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik glimlach even "toen ik met haar had was het meer vriendschappelijk uiteindelijk want veel hebben we niet gedaan" geef ik eerlijk toe.
    Ik kijk vertederd toe hoe hij bloosd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "Ik kon met niemand anders," zei ik. "Ik zou diegene toch niet zoveel liefde kunnen geven als ik dat aan jouw kon," zei ik tegen Liam.
    Het had toch niet juist gevoeld moest ik met iemand anders samen geweest zijn. "Ik zou als maagd gestorven zijn als jij niet mijn gevoelens beantwoordde," zei ik lachend.


    Take me to wonderland

    laim payne

    "nahw" mompel ik. ik dacht na, als we de kans niet kregen stierf hij ook als maagd want ik was niet van plan waar Lou bij was om dan eklaar te gaan zitten ontmaagden.
    of Lou moest ook homo zijn en dat we het triootje toch door laten gaan. ik gniffel even door mijn gedachte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "Nahw," mompelde Liam zachtjes waarna hij opeens stil werd.
    Ik draaide mijn hoofd zover mogelijk naar hem toe en keek hem vragend aan.
    "Waar denk je aan?" vraag ik lachend.


    Take me to wonderland

    Liam Payne

    Ik grijns even. " ik dacht eraan wanneer ik je zou ontmaagden maar aangezien da zielig is voor Lou besloot ik het niet hier te doen met hem of hij moet okk homo zijn em we een trkoktje willrn dle zeg ik lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Ik kijk Liam even voor een paar seconde in stilte aan, voor zover mijn nek dat toeliet, waarna ik in lachen uitbarst.
    "Waarom willen jullie zo graag een trio?" vroeg ik lachend. Stiekem wou ik ook helemaal geen trio. Toch niet voor mijn eerste keer althans, ahum.
    Mijn eerste keer wil ik alleen met Liam en niemand anders moet daarbij zijn.


    Take me to wonderland

    DreamWishes schreef:
    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik slik even. Ja, dat wist ik maar al te goed wat hij met verraders doet en ik kan je zeggen dat dat geen fijne gedachtes zijn. 'Me aanpassen?' mompelende ik zacht en probeer weer naar Samir te kijken, maar omdat ik zo vast zit gaat dat moeilijk. Als het uiteindelijk toch lukt zie ik het mes in zijn handen en bijt op mijn lip, Oke, dit maakte me dan wel weer bang, niet wetend wat hij met je gaat doen, maar wat ik wel weet is dat het nooit wat goed kan zijn. 'Een heel stuk beter.' mompel ik dan, misschien was ik dan toch wel bang, maar dat laat ik ze niet zien, nooit! Ik hoor zijn voetstappen dan weer dichterbij komen en al snel zie ik Samir en het mes in mijn zichtveld komen. Voor ik het weet voel ik dan het koude lemmet tegen mijn wang en ik bijt mijn kaken strak op elkaar als ik het mes door mijn huid voel gaan en er een snee in mijn wang ontstaat die zeker zal bloeden. Het neuriën van Samir maakte het alleen maar nog erger, hij had hier duidelijk plezier in. 'Ja prachtig, mij verminken, moet je zeker goed doen voelen.' sis ik dan. Ik voel dan het mes in mijn arm en bijt weer hard mijn kaken op elkaar en sluit mijn ogen om aan iets anders te denken dan de pijn, wat helpt waardoor ik het minder voel, ik voel het nog steeds, maar minder. Als hij dan daar klaar is kijk ik hem weer aan. 'Nee drankje, snij jij jezelf maar, jij kan die aanpassingen beter gebruiken.' mompel ik dan en wend mijn blik van hem af.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp