• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik knikte met een grijns. "Ja, dat maakt mijn hele dag weer een stuk beter."
    Wat? Zij vroeg het... Ik kon er toch niets aan doen dat zij vervelend was en ik daar een stokje voor moest steken?
    "Jayy... Kunnen we haar geen elektrische schokken toedienen of zo? Dan vallen haar organen tenminste uit..." mompelde ik, waarna ik haar eventjes met een glimlachje aankeek.
    "Schat, denk je nou echt dat ik geen littekens heb? Hoe denk je dat ik generaal ben geworden? Daar heb ik zelf ook verminkingen en bloedverlies door geleden." zei ik, waarna ik haar met een schuin hoofd aankeek en het mes wegstak. "Of wil je soms gelijk naar het bordeel toe? Ik denk dat er genoeg soldaten zijn die wel eens een avondje met jou willen doorbrengen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Lachend kijk ik hem aan "ik zeg niet dat ik dat wil maar de gedachte kwam zo in me op, maar wees maar niet bang, de eerste keer is zoiezo samen" ik knipoog even naar hem. wat een mafkees was het toch ook af en toe, en dat was precies waarom ik van hem heild


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik zie hem knikken met een grijns en bijt dan toch even op mijn lip na zijn woorden, ik had dus gelijk, hij heeft hier echt plezier in, maar dat kan ook niet anders, anders kan je nooit generaal worden. Als hij dan over elektrische schokken begint kijk ik hem even verbaasd aan en sla dan mijn blik neer, dat zou zo mijn dood kunnen worden! Als je organen uitvallen, Tjsa, dan is er niet veel kans op overleven, of je kan niks meer, nou dat is fijn... Als ik hem dan weer aankijk zie ik weer de glimlach op zijn gezicht, hij geniet hier echt van, nou die glimlach zou ik wel zo van zijn gezicht willen slaan, maar ik weet dat ik toch niet veel kans tegen hem maak... Als hij me dan ook weer schat noemt rol ik even met mijn ogen, had ik hem nou niet gezegd dat ik dat niet wilde.. ?? Maar goed, ik luisterde naar wat hij nu weer te zeggen had en kijk hem met opgetrokken woorden aan na zijn woorden. 'Ja, maar ik wil geen generaal worden of iets, dus dan hoef je me ook niet te snijden en als jij dat over hebt voor je rang, nou zeg, mag je trots op zijn dan.' sis ik en wend mijn blik weer van hem af. Als hij dan over het bordeel begint ril ik even en niet op een positieve manier.. Dan schiet me iets binnen. 'Jij zei toch dat het bordeel niet erg genoeg voor me was, je wou me toch de mijnen in duwen dat ik daar misschien vergast word of iets.' zeg ik dan en kijk hem weer aan, hopelijk geeft hij me nu gelijk, liever stikken in de mijnen aan giftige stoffen dan in het bordeel en blijven leven, maar wel sex moeten hebben met weet ik hoeveel mannelijke soldaten.. 'En waarom zouden genoeg soldaten dat graag willen, nou ik zie het jouw ook niet bepaalt doen.' mompel ik dan en kijk hem aan, gadver met Samir, ik ril en walg al bij de gedachten daaraan en dan ook nog met allemaal andere soldaten, ze zijn nou ook niet allemaal bepaald knap of hebben een goed lichaam en dan hebben we het nog niet eens gehad over het feit wat voor types het zijn, het blijven nou eenmaal soldaten...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall james Horan

    "ik zeg niet dat ik dat wil maar de gedachte kwam zo in me op, maar wees maar niet bang, de eerste keer is zoiezo samen" zegt Liam en ik voel me weer warm vanbinnen worden.
    "Ik hou van je, Bambi," zei ik grinnikend. Ja, ik ging hem baùbi noemen. Hij was net zo schattig als bambi.


    Take me to wonderland

    Liam Payne

    K grinnik ' jij bent okk lief blondoe' grinnik ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    "ik dacht eraan wanneer ik je zou ontmaagden maar aangezien da zielig is voor Lou besloot ik het niet hier te doen met hem of hij moet ook homo zijn en we een trooitje willen willen' zei Liam. Ik begon even te blozen en dacht na ik wist het eigenlijk niet op wat voor geval ik viel. Ik was wel eens verlieft geweest op een meisje, maar bij een jongen voelde het toch anders... fijner vertrouwder. Ik zuchtte even.
    "Waarom willen jullie zo graag een trio?" vroeg Niall lachend. "ik zeg niet dat ik dat wil maar de gedachte kwam zo in me op, maar wees maar niet bang, de eerste keer is zoiezo samen" antwoordde Liam. 'Liam waar denk jij wel niet aan!' zei ik met een lach, hun romantisch moment weer verpestend. 'En met een trio zijn jullie nog samen' lach ik.


    Let's play a love game.

    liam payne
    ik grinnik even naar Lou "waar ik aan denk, aan seks" lachend knipoog ik naar hem.
    "ahh wat ee nlieve kindjes" grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Omg, wat voor geval. x'D Voelt Louis zich zo aanetrokken tot bloempotten. x'D]

    Niall James Horan

    . 'Liam waar denk jij wel niet aan!' zei Louis lachend waarop ik ook begon te lachen.
    "waar ik aan denk, aan seks" lachte Liam en hij knipoogde.
    "Rauwtch, Liam is een sexy Liam wanneer hij aan kinky stuff denkt," zeg ik grinnikend "Je bent vast een beest in bed?" wiebelde ik met mijn wenkbrauwen.


    Take me to wonderland

    liam payne
    vermakelijk kijk ik rond en doe mijn vingers tot klauwen.
    "rarww als een leeuw" lachend [or ik niall in zijn zij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "rarww als een leeuw" zegt Liam lachend en port in mijn zij waardoor ik moest grinniken.
    "Jij bent mijn sexy leeuw," zeg ik grijnzend.
    Ik had zin om hem gewoon helemaal onder te zoenen. Liam wond me nu eenmaal op als hij zo deed.
    "De dingen die ik nu met je wil doen," grinnik ik.


    Take me to wonderland

    liam payne

    ik grijns en ga vrolijk door met porren. uit het niets por ik lou ook in zijn zij.
    "ik bene jou leeuw schat" verliefd druk ik mijn lippen op de zijnne en tik me mijn tong op zijn lippen voor toegang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DreamWishes schreef:
    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik zie hem knikken met een grijns en bijt dan toch even op mijn lip na zijn woorden, ik had dus gelijk, hij heeft hier echt plezier in, maar dat kan ook niet anders, anders kan je nooit generaal worden. Als hij dan over elektrische schokken begint kijk ik hem even verbaasd aan en sla dan mijn blik neer, dat zou zo mijn dood kunnen worden! Als je organen uitvallen, Tjsa, dan is er niet veel kans op overleven, of je kan niks meer, nou dat is fijn... Als ik hem dan weer aankijk zie ik weer de glimlach op zijn gezicht, hij geniet hier echt van, nou die glimlach zou ik wel zo van zijn gezicht willen slaan, maar ik weet dat ik toch niet veel kans tegen hem maak... Als hij me dan ook weer schat noemt rol ik even met mijn ogen, had ik hem nou niet gezegd dat ik dat niet wilde.. ?? Maar goed, ik luisterde naar wat hij nu weer te zeggen had en kijk hem met opgetrokken woorden aan na zijn woorden. 'Ja, maar ik wil geen generaal worden of iets, dus dan hoef je me ook niet te snijden en als jij dat over hebt voor je rang, nou zeg, mag je trots op zijn dan.' sis ik en wend mijn blik weer van hem af. Als hij dan over het bordeel begint ril ik even en niet op een positieve manier.. Dan schiet me iets binnen. 'Jij zei toch dat het bordeel niet erg genoeg voor me was, je wou me toch de mijnen in duwen dat ik daar misschien vergast word of iets.' zeg ik dan en kijk hem weer aan, hopelijk geeft hij me nu gelijk, liever stikken in de mijnen aan giftige stoffen dan in het bordeel en blijven leven, maar wel sex moeten hebben met weet ik hoeveel mannelijke soldaten.. 'En waarom zouden genoeg soldaten dat graag willen, nou ik zie het jouw ook niet bepaalt doen.' mompel ik dan en kijk hem aan, gadver met Samir, ik ril en walg al bij de gedachten daaraan en dan ook nog met allemaal andere soldaten, ze zijn nou ook niet allemaal bepaald knap of hebben een goed lichaam en dan hebben we het nog niet eens gehad over het feit wat voor types het zijn, het blijven nou eenmaal soldaten...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall james Horan

    "ik bene jou leeuw schat" zegt hij waarna hij me begint te zoenen. Zijn tong tikt tegen mijn lippen en doe mijn mond iets open zodat hij binnen kan. Mijn tongen worstelt met de zijne en mijn hand laat ik rusten op zijn borstkas.
    Ik stop even met hem te zoenen en kijk hem speels aan. "En wat ben ik?" vraag ik met een grijns.


    Take me to wonderland

    liam pay ne

    door zijn aanrakingen begin ik zacht te hijgen en voel van onder dat mijn vriend wat groter word.
    Ik kreun even zacht als hij stopt en me speels aankijkt. " de beste, je bent zolekker" zeg ik zacht en druk gretig mijn lippen op de zijne terwijl ik met mijn over zijna borstkast gaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Ja, aangetrokken tot bloempotten, kussens, kleren enzovoorts x'D)

    Louis William Tomlinson.

    Ik hoor wat kus geluidjes achter me en draai me verbaasd om, nou ja verbaasd... 'Kuch... Ik zit hier ook nog kuch' kuch ik nep en begin te lachen. Het ging er wilder aan toe dan eerst.
    'Ho, zeg slik elkaar niet in hé' ik begon er lol in te krijgen steeds hun ''romantische'' momentjes te verpesten.


    Let's play a love game.