• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam

    Bezorgd kink ik hsm aan ' nikz te sorry als ists te snel gAt ofje js nist pretig erbij voelf gdwoon zeggen ' ik leg hem neer wn streel dood zijn haren waardoor mijn bobbel ver.inded.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    ' nikz te sorry als ists te snel gAt ofje js nist pretig erbij voelf gdwoon zeggen ' legt hij me uit waarna hij me op hem laat leggen. Zijn hand streelt door mijn haren waardoor ik mijn rustiger word. Ik hield zoveel van hem, maar ik kon hem mijn lichaam nog niet laten zien. Het stond vol sneeën en ik wist niet hoe hij erop zou reageren. Ik bgroef mijn gezicht in zijn borstkast en liet mijn hand op zijn rechterborst rusten. Ik kon zijn hartkloppingen horen.


    Take me to wonderland

    Jayy kilian von Monroe
    ik kon het allemaal niet meer aanhoren en sloeg een paar keer met mijn hoofd op de tafel. ''eerst haar benen en armen eraf en dan in het bordeel.'' mompelden ik. dan moest ze dus eerst leiden, kon ze niet meer tegenstribbelen wanneer iemand met haar bezig was en was ze metaal vast ook kapot.
    en dat wilden ik. ik wilden haar kapot maken. ik wilden haar 's nachts horen gillen vanwege de nachtmerries en dat ze had gewilt dat ze nooit geboren was. ''je had gewild dat we je in de mijnen zouden stoppen.'' sisten ik en haalden mijn hoofd van de tafel af om haar vel aan te kijken. Zag haar nou liggen. nog steeds zo zeker van haar zaak.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Armen en benen eraf... ?? wtf... XD]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:00 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik heb het ook niet verzonnen, dat doen ze echt in een of ander Verweggistan bij jongen meisjes in de prostitutie zodat ze zich niet kkunnen verzetten. ;x.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Dat gaan ze nu toch niet echt doen, ik wil geen armloos, beenloos personage! XD Ik reageer zo, ben ff bezig.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [hahaha nee,vast niet xD]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    Jayy kilian von Monroe
    ik kon het allemaal niet meer aanhoren en sloeg een paar keer met mijn hoofd op de tafel. ''eerst haar benen en armen eraf en dan in het bordeel.'' mompelden ik. dan moest ze dus eerst leiden, kon ze niet meer tegenstribbelen wanneer iemand met haar bezig was en was ze metaal vast ook kapot.
    en dat wilden ik. ik wilden haar kapot maken. ik wilden haar 's nachts horen gillen vanwege de nachtmerries en dat ze had gewilt dat ze nooit geboren was. ''je had gewild dat we je in de mijnen zouden stoppen.'' sisten ik en haalden mijn hoofd van de tafel af om haar vel aan te kijken. Zag haar nou liggen. nog steeds zo zeker van haar zaak.


    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik kijk naar Jayy, waar eindelijk ook wat leven uitkomt, tsja, als je het zo kan zeggen, want hij was een tijdje stil. Ik probeer hem aan te kijken en zucht. 'Benen er armen eraf? Dat moet pas aantrekkelijk zijn en dan kan je me voor veel gebruiken.' mompel ik dan zacht het laatste vooral sarcastisch, tsja, ik bleef misschien zo'n grote mond houden, maar van binnen ben ik wel degelijk bang, dadelijk halen ze nog echt mijn benen en armen weg, stel je voor, wat kan ik an nog, juist ja, niks.. Ik wend mijn blik weer van hem af staar voor me uit en na zijn volgende woorden sluit ik even mijn ogen. Ja, dat had ik inderdaad liever gewild, maar ik ga niks toegeven. 'Je zegt eerst dat het bordeel te goed voor me is, dus jullie wilde me in de mijnen gooien en nu opeens is alles andersom, jullie zijn ook niet echt bepaalt duidelijk is het niet.' zeg ik dan terwijl ik strak voor me uit kijk, niemand van hun aankijk. Ik doe dan misschien nu wel zo moedig en zet een grote mond op, maar het is allemaal maar een masker, van binnen ben ik bang...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Optredens gi gen super

    Liam payne

    Ik gli.lach en merk dat ik rustig word van zijn ademjaling.
    Ik kijk evem rond en zie Louzitten. Fuck ja hij voelt zich vast alleen.
    'boobeartje' ik kijk hem glimlachend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "Boobeartje!" hoor ik Liam zeggen tegen Louis waardoor ik glimlach tegen zijnborstkas. Ik vond dat Liam dat heel cute zei.
    Ik draai mijn hoofd op zijn borstkas zodat ik ook naar Louis kan kijken.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Boobeartje' Liam glimlachte naar mij. Ik grinnikte even. 'Leeyumpje' zei ik terug met een glimlach.
    'Maar Niall wat is er dan?' vroeg ik zacht. Ik wou het toch weten wat er aan de hand was.


    Let's play a love game.

    Liam payne

    Ik.grinnik ebem.: wee lieten pns eben gaan: ik merk dat ik rlood word en kijk ebem weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    'Maar Niall wat is er dan?' Vroeg Liam opeens waardoor mijn hart weer versnelde. "Euhm, niks. We konden het toch niet doen waar jij bij bent?" loog ik snel en liet een nep glimlach zien.
    "We lieten ons even gaan," grinnikte Liam en ik zag dat hij rood werd. Ahw, waarom is hij zo schattig?


    Take me to wonderland

    Li paynr

    Ik grijns of jad je erbij willen zijm.Boonear?' ik knipppg.even naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Of had je erbij willen zijn Boobear?' knipoogde hij naar mij. Ik grinnik even. 'Dan heb ik tenminste nog iets te doen' zei ik met een lach. 'En jullie waren toch al zo ver gegaan dan hadden jullie ook gewoon door kunnen gaan' grap ik.


    Let's play a love game.