• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ben er weer!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    xAmore schreef:
    Samir Alan Sanguis.

    Ik grinnikte om Adalicia's smeekbedes en porde haar nog een keer, waarna ik om me heen keek. Lag hier geen stok? Dan hoefde ik niet als een idioot te blijven staan en kon ik haar gewoon prikken met dat ding. Ik grijnsde toen Jayy onder haar voet begon te porren.
    "Jayy, dat arme kind! Zie je niet dat ze pijn heeft!" zei ik lachend met een sarcastische ondertoon, waarna ik naar dat stomme kraantje kijk. Wat je martelen noemde... Volgens mij was dit geestelijke marteling, maar ik vond fysieke nou eenmaal leuker. Verveelde ik me tenminste niet.
    "Wanneer draait ze door?" begon ik te zeuren, waarna ik eindelijk een stok vindt en naast haar ga liggen. Verveeld begin ik in haar zij te prikken met mijn wenkbrauwen opgetrokken.


    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ze bleven me maar porren en de druppels bleven maar komen midden op mijn voorhoofd, ik leek wel gek te worden, alle emotie's raasde door me heen, maar vooral woede, irritatie. Ik hoor dan zijn sarcastische woorden en grom even. Na zijn volgende woorden probeer ik hem aan te kijken, wat niet bepaald lukt doordat ik zo vast zit. 'Dat zal niet lang meer duren.' antwoord ik dan voor Jayy überhaupt nog wat kan zeggen en ik bijt dan hard op mijn lip en sluit mijn ogen, proberend niet echt gek te worden. Maar als Samir dan weer begint met porren word ik echt gek. 'Laat me los en stop daarmee!' sis ik dan en probeer me los te werken wat niet bepaalt gaat of lukt en ik bijt harder op mijn lip en al snel proef ik bloed, maar ga gewoon door.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall james Horan

    Ik hoord Liam zwaarder hijgen en ik kijk hem bezorgd aan. "Gaat het?" vraag ik zacht.
    Ik draai me naar de soldaat. "Breng hem alsjeblieft naar de dokter," zeg ik snel. mijn ogen gaan weer naar Liam.


    Take me to wonderland

    Liam ZPayne
    Ik hoorde amper wat NIall zei "wat zei je" vroeg ik zacht.
    Ik zag hem naar de soldaat kijken en hij keek weer terug.

    Dean Wayne
    "als meneertje streepjes zijn echte naam zegt wel ja" grinnikik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    Ik moest toegeven dat dit het laatsten was, dat ik dacht dat Jasmine zou doen,na haar uitbarsting. Haar lippen waren warm en ik kon niets anders doen dan haar terug kussen, het voelden fijn. Even vergat ik echt alles om me heen. Alles wat er gebeurt was, al mijn pijn en verwondingen maakten plaats voor het warme gevoel ik mijn buik. Ik stopten de kus en drukten mijn plakkerige voorhoofd tegen die van Jasmine en keek haar met glinsterende ogen aan. "jij bedankt." fluisterde ik zachtje, waarna ik haar weer zachtjes kusten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    "Wat zei je?" vroeg Liam. "Of het met je gaat?" herhaalde ik.
    "als meneertje streepjes zijn echte naam zegt wel ja" grinnikte de man.
    Ik liet mijn hoofd vallen. Ik kon van Louis niet vragen om zijn naam te zeggen.
    "Waarom heb je zijn naam nodig? je hebt hem al,"


    Take me to wonderland

    Dean Wayne
    Ik grijns "ik ben echt niet zo dom dat ik geloof dat hij pietje heet. Een van jullie verteld zijn naam of jullie blijven hier gezellig zitten" ik kijk ze even gemeen aan.
    De jongen zakte steeds verder weg en hij merkte het zelf amper. Ik grinnik even. Ik loop naar het koffie apparaat en zet het aan. Na een poosje ruikt het hele kamertje ernaar en slurp ik aan de koffie. Heerlijk zo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jasmine Amina Garçia.

    Serieus... Ze moesten hier een boek van schrijven. Klonk best mooi eigenlijk, verliefd worden in een oorlog en zoenen in een martelkamer. Oké, dat klonk best vreemd eigenlijk, maar het was ons wel gebeurd. Die soldaatjes zouden zich rot schrikken als ze hier naar binnen zouden lopen nu. Twee mensen die eigenlijk krankzinnig moeten worden zitten te zoenen. Best falend voor die soldaten...
    Ik liet hem zijn lippen op die van mij drukken en kuste hem terug, waarna ik heel zwakjes glimlachte. Na een minuutje verbrak ik de kus weer, want ik kreeg het er alleen maar warmer van.
    "Niemand krijgt me nu nog kapot." zei ik zacht.
    Nu had ik een hele goede reden om te vechten. Ik had die al met Bella en Harry als mijn beste vriend, maar Harry als geliefde... Alleen een dodelijke kogel zou me nog kunnen doorboren, maar martelingen? Nee. Ik zou dit allemaal doorstaan voor hem.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik kon niet anders dan glimlachen. En wreef mijn neus even tegen die van Jasmine. "niemand krijgt ons nog kapot." verbeterde ik haar terwijl ik met mijn goede hand die van haar pakten en en zachtjes in kneep. Nog nooit had ik zo naar Jasmine gekeken. Ja, ik wist dat ze enorm knap was, een goed hard had en een stralend karakter, maar had me nooit echt bedacht dat dit ooit zou gebeuren. Maar op dit moment was er niets mooiers als dit. Het leek of alle liefden uit mijn leven was verdwenen na de dood van mijn moeder. Maar ik begreep opeens heel goed waarom ik al die tijd zo erg beschermend over Jasmine wilden zijn, dat haar niets overkwam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Shit, wat was er dan mis met de naam pietje? Het kon toch. 'Mijn naam is gewoon pietje hoor, wat is er dan mis met mijn naam?' vroeg ik hem serieus. Ik keek even naar zijn koffie wat hij in zijn handen had en kon het niet laten om er in te spugen.
    'Drink the coffee, enjoy the coffee' zei ik met een glimlach. Oké dit was misschien niet slim gedaan, maar dan moest hij maar niet vrolijk koffie gaan zitten drinken terwijl Liam hier half dood ging. Als hij me nu niet zou geloven zou ik maar gewoon mijn naam zeggen, ik had geen keus.


    Let's play a love game.

    CrazyLove2x schreef:
    Louis William Tomlinson.

    Shit, wat was er dan mis met de naam pietje? Het kon toch. 'Mijn naam is gewoon pietje hoor, wat is er dan mis met mijn naam?' vroeg ik hem serieus. Ik keek even naar zijn koffie wat hij in zijn handen had en kon het niet laten om er in te spugen.
    'Drink the coffee, enjoy the coffee' zei ik met een glimlach. Oké dit was misschien niet slim gedaan, maar dan moest hij maar niet vrolijk koffie gaan zitten drinken terwijl Liam hier half dood ging. Als hij me nu niet zou geloven zou ik maar gewoon mijn naam zeggen, ik had geen keus.


    (Serieus schat?! Die moest zeker? x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [aghha]

    Dean Wayne
    Woedend kijk ik hem aan en gooi de hellaas wat afgekoelde koffie in zijn gezicht.
    "vergeet maar dat die kneus nog naar de dokter mag. Ik ga ervoor zorgen dat het een hel word jullie laatste dagen op aarde" sis ik woedend.
    Dat had hij echt niet moeten flikken, nu was ik al zo lief geweest en hem voedsel gegeven en de kans gegeven maar hij had het zelf verpest.
    Ik pak een nieuwe mok en vul deze opnieuw met koffie en drink weer. Vervolgens pak ik een stukje taart die er stond en at die recht voor hun neus op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xAmore schreef:
    (...)

    (Serieus schat?! Die moest zeker? x'D)


    (Ja, die moest ik kon het niet laten (flower))


    Let's play a love game.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ze bleven me maar porren en de druppels bleven maar komen midden op mijn voorhoofd, ik leek wel gek te worden, alle emotie's raasde door me heen, maar vooral woede, irritatie. Ik hoor dan zijn sarcastische woorden en grom even. Na zijn volgende woorden probeer ik hem aan te kijken, wat niet bepaald lukt doordat ik zo vast zit. 'Dat zal niet lang meer duren.' antwoord ik dan voor Jayy überhaupt nog wat kan zeggen en ik bijt dan hard op mijn lip en sluit mijn ogen, proberend niet echt gek te worden. Maar als Samir dan weer begint met porren word ik echt gek. 'Laat me los en stop daarmee!' sis ik dan en probeer me los te werken wat niet bepaalt gaat of lukt en ik bijt harder op mijn lip en al snel proef ik bloed, maar ga gewoon door.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek even naar de grond. Nu had ik het verpest voor Liam. Hoe kon ik dit ooit goed maken. Ik voelde de gelukkig al wat afgekoelde koffie van mijn gezicht af druppelen en schudde even met mijn hoofd zodat het er een beetje van af ging.
    'Als als ik u mijn echte naam vertel? Zou u het dan misschien door de vingers kunnen zien?' vroeg ik zacht. Ik durfde Liam of Niall niet aan te kijken. 'En ik beloof ook nog eens dat ik het nooit meer doe' zei ik er achter aan.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 17:03 ]


    Let's play a love game.