• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    "de rest blijft hier zonder voedsel of wat dan ook, Blondie en die gast gaan mee naar dokterspost. JIj draagt hem en waag het om wat uit te halen" siste de soldaat, maar ik keek hem dankbaar aan. Hij maakte me los en meteen liep ik naar Liam. "Het komt goed, Liam." zei ik zachtjes en trok hem traag en voorzichtig op zijn benen. "Ik laat je niet alleen," ik zwaaide een van zijn armen over mijn schouder en mijn andere arm hield ik stevig rond zijn middel. Liam ging beter worden, eindelijk was er weer iets positiefs.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    "jij bent echt een sukkel, had je echt gedacht dat ik het je vergeven had." Mijn mond viel open. Ik kreeg het allemaal even niet mee tot dat ik werd mee getrokken.
    'Bitch! En maak me niet uit voor sukkel, had je dan liever gewild dat ik mijn mond dicht had gelaten?! Dankje voor de wijze les dat ik niet meer naar jullie soort volk moet luisteren!' schreeuwde ik. Ik ademde woedend in en uit.

    (Eten)


    Let's play a love game.

    Dean Wayne
    Wees blij dat je mee mag sukkel"sis ik boos naar hem. Ik zie dat de blonde de liam overeind helpt en ondersteunt.
    Grijnzend zet ik mijn geweer in de nek van streepje, Louis ofzo. Ik vond het een meisjes naam maarja.
    Ik wijs halverwege de berg wat redelijk stijl was "ga daar heen" commandeer ik ze.

    Liam Payne
    Ik kijk dankbaar naar Niall. Hij was niet de sterkste en ik probeerde daarom ook zoveel op mijn eigen benen te leunen maar het faalde telkens.
    Buiten adem hijgde ik van de inspanningen. KOmop Li je word beter en kunt bij ni blijven. Moedig ik mezelf an.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Ik zie dat Liam op zijn eigen benen probeer te steunen, maar hierdoor steeds terugvalt. "Lili, pas op met je been," zei ik.
    "Ga daar heen," commandeerde de soldaat en we liepen eens stijle berg op.
    Terwijl ik Liam ondersteunde liet ik mijn hoofd tegen het zijne zachtjes vallen. "I'm in love with you, Liam," fluister ik om hem moed te geven, maar ik meende het ook. Ik hield enorm veel van hem.
    De stijle berg, maakte het moeilijker om vooruit te gaan, maar ik hield niet op. Liam en moest en zou bij die dokter komen.


    Take me to wonderland

    Lamebrain schreef:
    Jayy Kilian von Monroe
    ik stopten met porren toen ik mijn mobiel voelden trillen en gristen hem uit mijn zak. ''Oww, dit word leuk.'' grijnsde ik en keek even van Samir naar Adalicia. ''Mevrouw heeft ook nog eens honderde euro's aan die vieze mensen gegeven.'' ik ging weer staan. ''weetje, ik ben jou een beetje zat.'' gaf ik toe en keek haar fel aan. ''eerst een beetje die sukkel proberen te helpen, dan mij in mijn been schieten en dan ook nog eens geld geven aan die mormels?'' ik liep even dreigend om haar heen. ''zeker ook nog eens de duur verdienden centjes van pappa lief.'' en daar ging mijn voet. recht in haar zij. ''ik ben helemaal klaar met je.''

    (...)


    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik kijk met een wazige blik voor me uit en zucht even, dit is naast irriterend ook nog vermoeiend, laat dit gewoon stoppen... Ik kijk dan richting Jayy als ik hem hoor praten, wat nu weer.. Ik bijt dan op mijn lip na zijn woorden, ze hebben me verraden, ik hun niet, dat zou ik nooit kunnen doen. 'Sjonge dat wisten we nog niet, fijn dat -dat insgelijk is.' mompel ik dan na zijn woorden en rol even met mijn ogen, mijn arrogantie ben ik duidelijk nog niet verloren. Ik zie zijn felle blik en grijns even. 'De enige sukkels die hier zijn staan naast me en tsja, die kogel verdiende je gewoon, jij schiet op mij, ik schiet op jou, wel zo fear niet, maar goed, hun hebben dat geld teminste nodig en ik heb genoeg dus.' zeg ik dan meteen nonchalant. Ik zie hem dreigend om me heen lopen en zucht even, echt bang maakt het me eerlijkgezegd niet, ik negeer hem dan, waarom zou ik daar op reageren als hij het toch al weet. Ik voel dan voor ik het weet zijn voet in mijn zij en kreun weer. 'Eikel!' rolt er dan meteen over mijn lippen en kreun weer pijnlijk en kijk hem dan boos aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam Payne
    Ik glimlach zwak om Niall wat hij zei.
    "ik hou van jou"zeg ik en glimlach even.
    Als we erbijna zijn zucht ik opgelucht.
    Eindelijk, dit was de zwaarste tocht ever


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Buiten adem kom ik bovenaan de berg.
    "Ik hou van jou," zegt Liam en ik kijk naar hem waarop hij me glimlachend aankijkt.
    Ik glimlach terug en geef hem een zacht kusje op de lippen. "Mine," grom ik en grijns.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Wees blij dat je mee mag sukkel" sist de soldaat. 'Ja geweldig!' zeg ik overdreven enthousiast en rol even met mijn ogen. Ik voelde iets kouds in mijn nek en geschrokken draaide ik me om hij had een geweer in mijn nek gelegd. Ik duwde het geweer met mijn hoofd een beetje nar achteren, want echt lekker liep dat niet met een geweer in je nek. Uit eindelijk kwamen we boven aan en ik zuchtte even en liep vermoeid naar Liam en Niall toe.
    'Gaat het nog Liam?' vroeg ik hem.


    Let's play a love game.

    [Wat een stilte, in al mijn topics.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Altijd als ik weg ben gaat alles heel erg snel en als ik dan net terug ben gaat alles langzaam en komt het later weer een beetje opgang x'D}


    Let's play a love game.

    [Ja, dat heb ik ook altijd! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Pampampaaaahhm x'D. Of dan zit ik net helemaal in mijn rol en heb ik er ontzettend veel lol in, gaat het ander persoontje ofline of moet ik weg -_-}


    Let's play a love game.

    [Ik ken het, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Where is everybody? Lalalalaaa. Ik zal maar even op houden voordat deze topic straks vol staat met tekst in plaats van rpg thingies... Al is dat ook tekst, maar... Nou ja jullie snappen het wel x'D.)


    Let's play a love game.

    [ja, ik was sporten, maar moet toch wachten op Jasmine en Samir...]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''