• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik knikte meteen en hielp Harry met het omdoen van het kettinkje, waarna ik zwakjes glimlachte. "Het is graag gedaan..."
    Onze voorhoofden leunden tegen elkaar en ik drukte een kusje op zijn neus, waarna ik met zijn goede hand speelde en zachtjes zuchtte. "Ik krijg het warm..." mompelde ik, waarna ik Harry even losliet en naar achteren leunde om zo even rustig bij te ademen. We moesten hier echt geen uren meer zitten, zeg...
    "Heb je nog veel pijn?" vroeg ik bezorgd toen ik weer recht zat, waarna ik mijn blik naar zijn schouder liet glijden. "Die kogel moet er trouwens uit, anders krijg je nog een ontsteking."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [kan Maya ze er niet uithalen en wat leuks met ze gaan doen? Ik bedoel. Ze kunnen er toch niet eeuwig blijven zitten?]

    Harry Edward Styles
    Ik knikten zachtjes. Zelf als ik me niet bewoog had ik het gevoel of iemand me nog zweepslagen gaf. Maar ik wilden Jasmine niet te ongerust maken. "En je arm?" En plots kreeg ik een idee. Ik schoof wat van Jasmine vandaan en maakten met mijn goede hand de knoop van mijn broek los. "Niet schikken. Ik ga alleen een mitella maken voor je arm." Ik schoof uit mijn broek. "Je moet weer helpen. Je moet zelf je arm omhoog doen." Ik wist dat het pijn ging doen, maar de druk zou na afloop een stuk rustiger zijn. Snel trok ik een broekspijpen om haar nek en knoopten ik deze met moeite vast. "Helpt het, of niet?" Vroeg ik uiteindelijk, toen haar arm in de goede houding lag en ondersteund werd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    [kan Maya ze er niet uithalen en wat leuks met ze gaan doen? Ik bedoel. Ze kunnen er toch niet eeuwig blijven zitten?]


    (Ja, dat dacht ik ook al... Maar ze reageert niet. ;p Ik zal haar nog een keer een berichtje sturen. :3)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 23:15 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topics. O god jullie rusten echt hou het nauwelijks bij. Lees het snel even door en reageer wel met Maya. Ik lees het eerst even aangezien ik moet weten waarom of geeft iemand me even snel een samenvatting?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maya Rue Grande
    Ik kon er niet tegen. Dat nietsdoen. En dan ook nog ht pikken van Samir. Ik kon spreken vanuit Monsieur Vendette. Hij luisterde meestal nog eerder naar mij dan naar een een of andere generaal. Hij vertrouwde me compleet echter was ik nog te jong voor een hogere rand. Ik keek door het raampje wat voor hen een spiegel was door de deur. De jongen deed zijn broek op. Wou hij HET nou gaan doen? Maar ik merk dat hij zijn gebroken arm wou fixen. Ik kijk naar zijn andere arm en zie bloed en al een beetje pus uit zijn wond komen. Ik moet die kogel eruit halen. Ja ik had een hart ja. Je zou het soms nog niet eens denken. Ik pak een kleine klem tang iets zodat ik de kogel eruit zou kunnen halen en een verdoving gemengd met een bloedzuiveraar zodat hij geen bloedvergiftiging zou krijgen. Ik trek een soldaat mee van de eerste rang. De hoogste soldaat soort. Plus het uur was toch klaar en van Monsieur Vendette moest ik ze er na een uur uithalen. Ik opende de deur en kijk eerst nog Hils aan. Hij zou op ze schieten als ze een verkeerde beweging maakte. En Hils miste niet. Geloof me hij raakte altijd. Ik loop naar binnen en kijk naar de twee. Ik zucht en duw ze uit elkaar en kijk naar het meisje. Ik geef haar een korte waarschuwende blik en spuit voor die Harry kan tegenstribbelen het spuitje in zijn schouder vlakbij zijn wond. Nu pak ik het klemmetje en haal ik met een. Beetje moeite de kogel eruit die ik naar Hils gooi en hij vangt hem weer. Ik doe boeien om bij de twee tortelduifjes voor de zekerheid en kijk ze dan aan. 'Ik heb de kogel eruit gehaalt aangezien je denk ik niet dood wilt gaan aan een bloedvergiftiging.' Zeg ik rustig terwijl ik het klemmetje nu pas terug doe in mijn riem. Het was de vaste plek voor spullen. Ik kijk ze aan. Aan de ene kant had ik eigenlijk medelijden en aan de andere kant vond ik dat ze het verdiende. Ik wist het niet meer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Payne
    Ik nerk hoe Nial me een kusje geeft en ik glimlach even zwak. Minn ogen waren nogstteeda dicht maar het jostte teveel moeite om ze open te doen.

    Dean Wayne.
    Ik grinnik even als ik de teee bezig zie. Wat lief nou ,not.
    De arts prikt een naald in zikjn arm en legt een bloedonfius aan voor hij aan het beej begint


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Hij glimlacht door mijn kus waarop ik zachtjes grinnik.
    "Het komt allemaal goed, je wordt beter,"
    Met mijn duim maak ik cirkeltjes op zijn hand.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    "ik hou van je " zeg ik zacht.
    Vaag merk ik dat er een kapje op mijn mond gezet word en daarna word alles zwart.

    Dean Wayne
    Zuhtend keek ik toe hoe ze aan het klefbekken waren, tot ik het irritant vond "kappen" sis iik naar Niall.
    IK zie dat de arts de Liam verdoofd, eindelijk rust. hij begint het been schoon te maken en de kogel eruit enz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "Ik hou ook van jou," zeg ik net voor hij in slaap valt. Ik kijk hoe de dokter het been begin,t schoon te maken.
    Hopelijk heeft hij al geen infecties.
    "Kappen!" sist de soldaat. Ik wilde hem een vuile blik geven, maar hij was diegene die Liam naar de dokter liet gaan, dus ik hield gewoon zijn hand vast en keek naar zijn gesloten ogen.


    Take me to wonderland

    Dean Wayne
    Ik grijns even omdat hij zich inhoudt, gelukkig hij realliseerd dat ik de macht over hem heb.
    Tsja sorry maar zonder mij was ie dood geweest.
    "gaat het nog lang duren?" vraag ik met een verveelde stem.
    De man schud zijn hoofd hij verbind het even en kijkt me aan "hij word zo weer wakker al shet goed is, het bloed is ook weer goed dus als je hem een paar dagen herstel geeft kan hij weer lekker werken" hij knipoogt naar me en ik grijns terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Jales Horan

    "hij word zo weer wakker al shet goed is, het bloed is ook weer goed dus als je hem een paar dagen herstel geeft kan hij weer lekker werken" zei de dokter en mijn gezicht klaarde weer op. Liam gaat weer ok zijn. Ik begon zachtjes over zijn arm te strelen. Hij zag er zo vredig uit als hij sliep.


    Take me to wonderland

    [ik laat hem weer wakker worden maar ik ga

    Liam Payne
    Het zwart trok en weg en mijn been prikte verschrikkelijk, ik kreun zachtjes .
    Langzaam probeerde ik mijn ogen open te doen wat lukte. Met kleine spleetoogjes keek ik rond.
    Waar was ik? wat was er gebeurd?
    Ik dacht even in stilte na en het kwam weer omhoog. Hoe we gevangen werden genomen, wat Niall tegen me zei.

    Dean Wayne
    Langzaam word hij weer wakker en ik zucht geïriteerd, moest ik nog voorzichtig gaan doen ook.
    Ik zou wel kijken, of ze zich gedraagde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik kreunde van de pijn toen Harry me hielp met zijn arm, maar uiteindelijk ontspande ik weer. De pijn trok al weg, maar het zat wel onhandig.
    "Zo kun je toch niet blijven zitten?" vroeg ik bezorgd, waarna ik een deur hoorde en die soldaat van net op ons kwam afgelopen. Ik kreeg een waarschuwende blik en ik trok mijn wenkbrauwen op, waarna ik met een adelaarsblik toekeek wat ze met Harry deed. Ik hoopte maar voor haar dat het niks giftig was, want anders kreeg ze me toch een aantal klappen die ze nooit heeft willen voelen. Het kon me niks interesseren als ik dan een kogel door mijn kop zou krijgen...
    Het meisje boeide ons vast en ik kon het niet laten om haar een minachtende blik toe te sturen, waarna ik weer naar Harry kroop en voor hem bleef zitten.
    "Waarom die boeien? Ik kan toch vrij weinig met een hand?" vroeg ik me hardop af, waarna ik haar aankeek met opgetrokken wenkbrauwen. "En dat weet jij maar al te goed."
    Ja, wat? Dacht ze dat ik nu heel aardig en meewerkend ging zijn nu ze Harry hielp? Ik zat hier volgens mij nog steeds met hem, hoor... Wie weet waar ik dadelijk kwam te zitten dankzij haar. Ach, zolang ik bij Harry bleef vond ik het allemaal een stuk minder erg.
    Ik bleef beschermend voor Harry zitten en al kon ik mijn handen nu niet gebruiken, benen had ik ook nog en daar was niks mis mee. Zolang die twee met hun poten van hem afbleven zou ik me gedragen. Althans, voorlopig.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Stilletjes werd Liam weer wakker en meteen leunde ik over hem en met mijn hand streelde ik langs zijn wang. "Hey," zei ik zachtjes en glimlachte. "Hoe voel je je?"


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Ik grinnikte om zijn reactie. "Misschien wil ze het bewaren voor als ze doodgaat. Dan geeft ze ons de code en hoopt ze dat we het bij haar in het graf liggen. Een Vedette kan niet zonder zijn of haar geld." zei ik met een betrokken gezicht, waarna ik toekeek hoe Jayy de kraan aanzette en mijn schouders ophaalden.
    "Kan mij het interesseren. Als zij stikt is het hier tenminste stil en hebben we een verrader minder." zei ik simpelweg, waarna ik mijn mobiel pakte. "Ik ben haar lieve pappie wel even op, eens kijken wat hij te zeggen heeft over haar." mompelde ik, waarna ik het nummer intikte en het apparaat naar mijn oor bracht.


    Reading a good book is like taking a journey.