• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lamebrain schreef:
    [ja, ik was sporten, maar moet toch wachten op Jasmine en Samir...]


    (x'D. Ik was net bezig! Ik ben net klaar met mijn verhaal updaten. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek van Jayy naar Adalicia en weer terug. "Geld geven?"
    had ik iets gemist of zo?! Wat was me nu weer niet verteld? "Wat heeft ze gedaan? Geld gegeven aan imperfectie?" Was ze gek geworden of zo? Wie ging er nou geld aan dat soort besteden...
    "Jezus, Jayy... Zelfs het bordeel is nog te netjes voor haar. Kunnen we haar niet heel diep in de mijnen laten werken of zo? Misschien krijgt ze nog een vergiftiging of stikt ze in de kolenstof..." zei ik, waarna ik haar grijnzend aankeek. "Zul je toch eens wat moeten gaan doen voor brood..."

    Jasmine Amina Styles.

    Ik glimlachte zwakjes. "Ons." herhaalde ik, waarna ik naar onze handen keek en zachtjes zuchtte. We moesten hier nu wel uitkomen! Het lot had ons toch verzegeld? Dus als we nu dood zouden gaan vroeg ik me af of God wel echt was.
    Ja, ik was gelovig. Niet streng gelovig, maar ik geloofde wel dat Hij bestond. In ieder geval, als Hij dit als een hint beschouwde kwamen we hier vast en zeker uit.
    "Wil je de ketting nu wel aannemen?" vroeg ik aarzelend, waarna ik naar mijn hals keek en het bengelende kettinkje een blik toewierp.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ja, ik heb geld geven, nou wat, wat is daar nou zo erg aan?! Zij verdienen het teminste. Ik luister dan naar wat Samir te vertellen heeft en grinnik even, ik zou nog liever diep in de mijnen werken en daar sterven aan vergiftiging of iets, dan werken in dat bordeel en seks hebben tegen mijn wil met weet ik veel wie allemaal. Ik kijk Samir dan met moeite aan en zie hem grijnzen. 'Je doet maar.' is het enige wat ik zeg en kijk dan weer strak voor me uit. 'Gaan jullie me nog losmaken of wat, dit begint saai te worden.' mompel ik dan verveeld en kijk ze even kort aan en dan weer voor me en zucht.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [haha, wat een timing ;p]

    Jayy Kilian von Monroe
    "Ik weet het ook allemaal niet, Dean smst dat het geld wat gevonden is bij die twee verraders thuis, ze van Adalicia hebben gekregen." Ik wist zelf niet eens dat er iets met geld was. Samir maakten een paar raken opmerking en ik schoot in de lach. "Ja, dat geld wat je weg heb gegeven had je nu beter zelf kunnen houden, want ik denk niet dat papie je nog iets geeft."

    Harry Edward Styles
    Ik sloot mijn hand even om de ketting. "Maar het is van jou." Zei ik stil en pakten haar hand weer. "Daarbij, heb ik niets om jou te geven." Ik kenden Jasmine lang genoeg om te weten dat ze hiermee toch wel haar zin kreeg. Ik boog me weer wat voorover en kusten haar weer. "Het staat mij vast toch niet goed." Probeerden ik nog.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik knik even twrwijl ik het uithijg. De soldaat duwt ons naar binnen en de dokter zette me op een stoel. Snel greep ik Niall zijn hand. Voor steun. Langzaam zakken mijn ogen dicht en beland ik roes.

    Dean Wayne.
    Ik zie hoe de jongen wegzakt. ' nodig vkor mijnen?' vroeg de dokter en ik knik. Gelijk begon hij aan het werken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik grinnik even gemeen en kijk naar Jayy. 'Ik heb nog genoeg geld, meer dan genoeg, meer geld dan jij ooit in je hele zielige leventje zal verdienen of zien.' zeg ik dan gemeen en grijns ook even en kijk de twee aan. 'Ik kan het wel missen.' zeg ik er dan nog even achteraan en kijk dan weer voor me uit en zucht. 'Moet ik hier nu de hele dag blijven liggen of wat.' zeg ik dan zuchtend, ik denk dat ik over het gekke inmiddels al heen ben.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Adalicia is echt slim bezig, ze lokt het alleen maar allemaal uit. XD Ze is volgensmij nogal arrogant en bitchy. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [haha, nou je doet het toch echt zelf hoor ;x nee maar ik laat wel eerst even Samir antwoorden.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Nee, maar valt me nu echt op, ik vind het wel grappig, whaha, ben gewoon benieuwd tot hoever ze gaan met haar. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek naar Jayy en trok mijn wenkbrauwen op. "Dat is stom zeg... Wie gaat haar geld nou uitgeven aan een stelletje dat toch zo dom is om opgepakt te worden?!" vroeg ik, waarna ik weer naar Adalicia keek. "Dan nemen we het je toch af, makkelijk geregeld. En je kan hier inderdaad blijven liggen, dan zetten we de kraan wel helemaal open zodat je ook nog wat te drinken hebt. Het ademen wordt wel ietsjes moeilijker, maar dat moet je maar erbij nemen, toch?" vroeg ik haar, waarna ik haar even bekeek. Ze lag er wel armoedig bij zo zeg...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jasmine Amina Garçia.

    "Het is niet van mij, maar van Bella. Ik heb die van mij aan haar gegeven en andersom. Dat vond ze mooier." zei ik, waarna ik eventjes zwakjes glimlachte en mijn hoofd schudde. "Je geeft me toch al bescherming en liefde? Dan is een kettinkje wel het minste wat ik je kan bieden."
    Harry wist heus wel dat ik mijn zin zou doordrammen als het moest, puur omdat ik het per se wilde... Ik gaf hem een vluchtige kus terug en schudde weer mijn hoofd. "Onzin."
    Ik reek naar achteren met een hand en probeerde de ketting los te klikken, maar dat ging heel lastig als ik maar een hand kon gebruiken. Na ongeveer een paar minuten was het me toch gelukt en drukte ik de ketting in Harry's goede hand.
    "Niet teruggeven." zei ik meteen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik kijk hem aan en grinnik even. 'Afpakken, succes daarmee.' zeg ik dan en lach even. 'Ieder lid van de familie Vedette heeft een eigen kluis, dus zo heb ik er ook een in mijn huis waar al mijn kostbaarheden en geld in liggen, hij is ondoordringbaar, niks of niemand Kan erin of eruit zonder het wachtwoord en de enige doe dat weet is Moi, zelfs pappie weet het niet en No way dat ik jullie die ga vertellen, zelfs niet als jullie me dood martelen of iets, dus vergeet het maar.' sis ik dan naar Samir. 'Zet maar aan, als ik geluk heb stik ik.' mompel ik dan en rol met mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall james Horan

    De dokter duwt Liam meteen op een stoel waarbij Liam mijn hand pakt. Snel af ik er lichte kneepjes in.
    Ik zag Liam wegdoezelen en ik ging dichter bij zijn oor staan.
    "Wakker blijven, Liam. Niet in slaap vallen," spoor ik hem aan en geef hem een kus op zijn neus. Kan me niet schelen dat die dokter en soldaat erbij staan.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Ik had gelijk gehad, want uiteindelijk werd de ketting gewoon in mijn hand geduwd. Ik keek er even zwijgend naar en keek toen op naar Jasmine. "Dankje." Zei ik stil. Ik was er oprecht blij mee, maar vond het toch een beetje ongemakkelijk. Ik wilden het wel omdoen, maar dat was onmogelijk met een hand. Toch moest het want in mijn handen zou het nooit veilig zijn. "Wil je het helpen omdoen?" Samen hadden we namelijk wel twee handen. Ik hield het scharnier open zodat Jasmine de ketting er tussen kon schuiven en ik hem vast kon klikken. "Dankje." Zei ik nogmaals en drukte mijn voorhoofd weer tegen die van Jasmine te drukken. Ergens ga het een opgelucht gevoel. Ik wist wel dat we elkaar nooit in de steek zouden laten, maat dit was toch wel een soort van bevestiging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayy Kilian von Monroe
    Ik rolden even met mijn ogen. "En wat wil je met al dat geld gaan dien terwijl je hier ligt vastgebonden?" Vroeg ik haar met opgetrokken wenkbrauwen. "Daarbij, hebben we helle leuke speeltjes waarmee we jou wel laten praten hoor." Ik zetten zonder waarschuwing de kraan vol aan en keek afwachtend naar Samir. "Sorry, ik kon gewoon niet meer naar die arrogantie luisteren." Gaf ik toe. Ik had nog nooit iemand zo arrogant over zichzelf horen praten. Hoe rijk ze wel niet was. Nou verloopig ging ze gewoon de dood tegemoet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''