• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "vergeet maar dat die kneus nog naar de dokter mag. Ik ga ervoor zorgen dat het een hel word jullie laatste dagen op aarde" Ik keek weer op bij het horen van die woorden. "M- maar hij moet naar de dokter," stamel ik zachtjes en laat mijn hoofd hangen. Wat kan mij het schelen dat hij voor ons gaat zitten heten. Noemt hij dat marteling? Ik ben het gewend om een aantal dagen niks te eten. Het honger gevoel heb ik haast niet meer. Moet er alleen voor zorgend at ik wat at en drink zodat ik niet uitdroogde.


    Take me to wonderland

    Dean Wayne
    Ik trek een wenkbrauw op en denk na.
    "oke als je mee werkt met alles, zeg je naam nu en hoe kwamen jullie aan het geld?'
    grijnzend kijk ik ze aan.

    Liam Payne.
    Ik merkte amper wat er om me heen gebeurde.
    "Niall" zeg ik zacht met moeite.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall james Horan

    Mijn maag maakt een sprongetje van geluk bij het horen dat hij ons nog een kans geeft.
    "Niall," hoor ik Liam zeggen. Ik hoor dat hij het moeilijk heeft met praten.
    "Wat is er Liam?" vraag ik meteen, een en al bezorgdheid.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Met moeite draai ik mijn hoofd en kijk ik in zijn mooie blauwe ogen.
    "ik hou van je, geef het niet op voor mij" ik slik even.
    "het spijt me dat we geen eerlijke kans krijgen" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [yeey i'm going have food. gehehehe. why didn't cross the chicken over the road.








    because Niall eat them=)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    Ik beet even op mijn lip en zucht dan even.
    'Oké deal' zeg ik zacht. Ik hoefde alleen maar mee te werken totdat Liam naar de dokter was geweest. 'Louis, en het geld hadden we gekregen' zei ik zacht, bijna onverstaanbaar. Ik voelde me een verrader, een klikspaan al had ik wel nog geen namen gezegd... Althans op die van mij na dan. En die van een of andere Pietje, maar die telde niet mee.


    Let's play a love game.

    Dean Wayne
    Ik grijns even "oke " ikpak een papiertje en schrijf snel de namen erop zodat ik ze neit zou vergten en schrijf erbij dat het geld gegeven was door iemand.
    "wie heeft dat geld gegeven" vraaf ik nors.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    iall James Horan

    "ik hou van je, geef het niet op voor mij" slikt Liam. Ik draai mijn hoofd van hem weg.
    "het spijt me dat we geen eerlijke kans krijgen" Vervolgt hij.
    "Je gaat niet dood, Liam!" schreeuwde ik. Ik trok dit niet meer als hij steeds bleef zeggen dat hij dood ging.
    "Stop! Ok, ik kan er niet meer tegen. Je gaat naar een dokter, Liam. je wordt weer beter," ik probeer een kleine glimlach te forceren.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Wie heeft dat geld geschreven' vraagt de soldaat. Hé verdomme. 'Euh...' ik wist gewoon niet wat ik moest doen ik kon haar toch niet zomaar verraden. 'Een persoon, heeft u nog meer vragen?' vroeg ik snel. Ik vertikte het om iemand te verraden al zat ze nu toch al vast dus veel erger kon het niet... Op de straffen na en... Laat maar.


    Let's play a love game.

    Dean Wayne
    Ik schiet even in de lach "een persoon, en de naam van een persoon, toevallig dochter van de grote baas?" grijns ik.
    "wees maar eerlijk, dan krijg je wat te eten oke" beloof ik. Niet dat die gast nog naar de dokter gaat, dacht hij echt dat ik het zou vergeven zo snel

    Liam Payne
    Ik kijk met grootte ogen naar Niall.
    " het spijt me Ni" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek hem even aan en knikte. Ik had niets gezegd ik had alleen maar geknikt, maar toch voelde het verkeerd. Ik beet op mijn lip en keek hem droevig aan. 'Mag Liam dan nu eindelijk naar de dokter?' zei ik met een zucht. Ik keek even naar Liam hij begon steeds bleker te zien, dit ging niet de goede kant op. 'Alsublieft, ik heb alles gezegd wat u wou weten?' smeekte ik.

    (Ahw poor Liam!)


    Let's play a love game.

    [ahha]
    Dean Wayne
    Ik wist het. Snel sms'te ik Jayy dat ik bevestiging had dat Adalicia geld had gegeven en geholpen had.
    Grijnzend schud ik mijn hoofd "jij bent echt een sukkel, had je echt gedacht dat ik het je vergeven had." grijnzend kijk ik hem aan.
    "je krijgt zo wat te eten"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    " het spijt me Ni" zegt Liam zacht waardoor ik schuldig naar mijn benen kijk.
    "Je moet geen spijt hebben, Liam. Ik ben niet boos op je," zeg ik uiteindelijk.
    "jij bent echt een sukkel, had je echt gedacht dat ik het je vergeven had." Ik keek meteen naar de soldaat op. Het was alsof er iets knapte.
    "Wat!? Hij heeft je de namen gezegd! Waarom laat je hem niet naar de dokter gaan?! Alsjeblieft," ik keek naar Liam die steeds verder wegkwijnde en ook al haatte ik het om het toe te geven, als hij niet geholpen werd, ging ik hem verliezen. "Alsjeblieft, maak hem beter," een enkele traan loop over mijn wang. Ik wilde mijn tranen inhouden. Ik ben zwak en iedereen weet het.
    "Alsjeblieft, ik doe alles. desnoods mag je me martelen, maar laat hem naar de dokter gaan," ik wist het niet meer. Ik zou pijn lijden als ik daarmee Liam naar de dokter kreeg.


    Take me to wonderland

    Jayy Kilian von Monroe
    ik stopten met porren toen ik mijn mobiel voelden trillen en gristen hem uit mijn zak. ''Oww, dit word leuk.'' grijnsde ik en keek even van Samir naar Adalicia. ''Mevrouw heeft ook nog eens honderde euro's aan die vieze mensen gegeven.'' ik ging weer staan. ''weetje, ik ben jou een beetje zat.'' gaf ik toe en keek haar fel aan. ''eerst een beetje die sukkel proberen te helpen, dan mij in mijn been schieten en dan ook nog eens geld geven aan die mormels?'' ik liep even dreigend om haar heen. ''zeker ook nog eens de duur verdienden centjes van pappa lief.'' en daar ging mijn voet. recht in haar zij. ''ik ben helemaal klaar met je.''

    Lamebrain schreef:
    Harry Edward Styles
    Ik kon niet anders dan glimlachen. En wreef mijn neus even tegen die van Jasmine. "niemand krijgt ons nog kapot." verbeterde ik haar terwijl ik met mijn goede hand die van haar pakten en en zachtjes in kneep. Nog nooit had ik zo naar Jasmine gekeken. Ja, ik wist dat ze enorm knap was, een goed hard had en een stralend karakter, maar had me nooit echt bedacht dat dit ooit zou gebeuren. Maar op dit moment was er niets mooiers als dit. Het leek of alle liefden uit mijn leven was verdwenen na de dood van mijn moeder. Maar ik begreep opeens heel goed waarom ik al die tijd zo erg beschermend over Jasmine wilden zijn, dat haar niets overkwam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dean Wayne
    Ik trek een wenkbrauw omhoog, die had veel over voor zijn vriendje.
    Ik zucht even maar ik zag dat het wel een jongen was die we konden gebruiken in de mijnen.
    "de rest blijft hier zonder voedsel of wat dan ook, Blondie en die gast gaan mee naar dokterspost. JIj draagt hem en waag het om wat uit te halen" sis ik. Met een snelle beweging sneed ik de touwen door van beide en pakte mijn geweer klaar om te schieten."lopen" sis ik naar hem. Streepje trok ik uiteindelijk ook mee en liet de man achter. Streepje liet ik wel vastgebonden

    Liam Payne
    Vaag voel ik hoe de touwen van mijn wond en polsen afgleiden.
    NOg steeds was ik in groot gevecht met mezelf en mijn ogen, aan de eene kant had ik het gehad, had ik geen pijn meer, maar ik owu bij Niall zijn, hem beschermen en zijn held zijn.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:00 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan