• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Hij begint me liefdevol te zoenen en ik xzoen hem liefdevol terug, onze bobbels schuren hard tegen elkaar en ik zag dat onze broeken al aardig gespannen stonden.
    lhij gaat wat van me weg en ik kijk hem pruilend aan, snel trekt hij mijn shirt uit en begint hard aan een van mijn tepels te zuigen en te likken waardoor ik opgewonden begin te hijgen en zacht kreun. Ineens stopt hij en kijk naar Lou, owja hij was er ook. Ietswat ruw maar vooral ongeduldig dat ik eindelijk zijn lichaam mocht zien en voelen druk ik hem weer tegen me aan.

    -ahahha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Al snel trekt Liam me weer naar zicht toe waardoor mijn lippen op de zijne vallen en ik kreun in de kus. Ik wilde hem zo graag, ik wil dat hij me overal aanraakt.
    Mijn handen zwerven over zijn naakte, gespierde buik. Weer laat ik me zakken naar zijn tepel en bij er zacht in. Dan zuig ik weer en knijp er speels in zodat ze hard staan.
    Met kleine kusjes baan ik me een weg van zijn tepels naar zijn buik. Ik grijns als ik bij zijn sekslijn kom en kus weer verder tot ik aan zijn broeksrand kom. Ik neem zijn knop al beet, maar voor ik zijn broek los doe, kijk ik in zijn ogen vragend om toestemming. Ik wilde echt zeker weten of hij hier klaar voor was.


    Take me to wonderland

    [Ik ga even snel mijn les programmeren uitleggen aan mijn moeder. Dit kan een kwartier tot een halfuur duren, maar daarna ben ik er weer. :p]


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    ik kreun verlekkerend om Niall, ik voel dat mijn tepels stijd waren.
    Doordat hij naar beneden kuste kreunde ik wat harder en mijn ademhaling versneld.
    Hij pakt mijn knoop vast en kijk vragend omhoog. "fuck me Niall" hijg ik

    [;lolol gaat hij toestemming vragen aan degene die de kleding bij iedereen wegtrekt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik vind het cute als een jongen eerst vraagt of je er wel klaar voor bent. x'D Veel liever dan iemand die je half verkracht omdat hij zo nodig zin heeft. x'D]

    Niall James Horan

    "Fuck me Niall," hijgt hij en ik grinnik om hem. Meteen begin ik zijn broek los te knopen.Met mijn armen ga ik rond hem en forceer hem om even zijn heupen omhoog te doen zodat ik zijn broek gemakkelijker kan uittrekken. Ik laat mijn tong verlekkerd over mijn lippen gaan als ik Liam zo in zijn onderbroek zie liggen. "Ik hou van je," zeg ik zachtjes en ga naar zijn onderlichaam. Ik wrijf over de dunne stof waar zijn erectie zit. Dan leun ik naar zijn erectie en neem er zuigzoenen op waardoor zijn onderbroek nat wordt van mijn speeksel. Dan trek ik zijn onderbroek zachtjes naar beneden zodat zijn penis meteen in volle glorie naar zijn buik wijst. Ik neem het in mijn hand en knijp in zijn stijve penis. Ik lik van onder zijn balzak helemaal naar zijn eikel.

    [Nu ga ik echt even mijn les uitleggen. x'D]


    Take me to wonderland

    [ so true ahhhw damn nu zie ik echt verkeerde dingen voor me=(

    liam payne.
    Ik hoor hem grinniken en knoopt mijn broek los, met moeite krijg ik mijn heupen wat omhoog zodat hij het makkelijker kan uittrekken. Ik kreun als ik zijn hand over mijn boxer voel gaan. Vervolgens voel ik hoe hij zijn lippen erop zet en zuigt, daarna trekt hij gelukkig mijn boxer opzij zodat mijn vriend gelijk omhoog staat.
    Hij pakt hem vast en knijpt er stevig in waardoor ik hard kreum, daarna likt hij over mijn gehele lengte waardoor ik weer kreun en zwaar begin te ademen.
    Niet meer in staat om bij hem zijn vriend te bevrijden lag ik op de grond, wat hij deed was echt.....

    Dean Wayne
    Ik zucht even en bel naar Samir, toch nieuwsgierig of ze nog info hadden van Adalicia.
    Ik liep richting het hok waar ik ze had gestopt en hoor verschillende kreunen. Mijn ogen werden groot, waren ze het nou serieus hier aan het doen.
    Snel liep ik zacht naar de deur en deed het raampmje snel open, niet dat ze dat konden zien of horen. En inderdaad het homostel was eklaar aan het ontmaagden.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall james Horan

    Ik grinnik zachtjes als ik Liam zie liggen. Ik wil hem mijn naam laten kreunen, ik wil dat hij me smeekt. Met mijn tong lik ik rond zijn eikel. Even stop ik het topje van zijn penis in mijn mond en zuig om hem dan weer uit mijn mond te halen en met mijn hand ga ik op en naar.
    Na een tijdje laat ik zijn penis los en kruip weer over hem heen zodat ik bij zijn gezicht ben en hem liefdevol kan zoenen. Mijn onderlicham waar nog een broek aan zat drukte tegen zijn blote penis en ik voelde het om aandacht vragen, net zoals de mijne. "Make love to me," gromde ik vol lust zachtjes in zijn oren.

    [Verkeerde dingen? D:]

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 20:12 ]


    Take me to wonderland

    [haha ik zie ook echt zn vriend in de lucht en weet ik het
    Liam
    "niall"kreun ik, ik werd helemaal gek van dit.
    Als ik bijna op mijn hoogtepunt ben stopt hij en zoent me weer en drukt op mijn stijve met zijn broek.
    "niall, please" kreun ik. met snelle bewegingen trek ik hem ook naakt en grijns even door de zijne die okok stijf is. ik zak met mijn hand af en begin hem af te trekken terwijl we zoenen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "Niall, please," kreunt hij waardoor ik grijns tegen zijn lippen. Snel rukt hij mijn broek en onderbroek uit zodat eindelijk mijn penis ook vrij is.
    Zijn hand begint mij ook af te trekken en meteen zoen ik hem weer. Toch zak ik weer af waar ik nog een paar zuigzoenen achter laat. "Ik wil dat iedereen weet dat je van mij bent," hijg ik. Ik laat één arm langs zijn rug gaan en met mijn andere hand maak ik knijp en trek bewegingen aan zijn penis. Ik stop even, met zoenen en leg mijn hoofd op zijn borstkast, dicht bij zijn nek, maar ik houd mijn hand rond zijn penis.
    Na een tijdje voel dat ik bijna op mijn hoogtepunt ben, dus ik laat Liam stoppen en stop ook bij hem. Ik wil niet dat het al over is. "Ik wil je in me," fluister ik zachtjes in zijn oor. en geef dan kleine kusjes op zijn slapen.


    Take me to wonderland

    liam payne
    dit kon mijn part nog dagen dorgaan, het was zo goddelijk.
    ineens stopt hij en ik grom even, telkens als ik bijna op mijn hoogte punt was stopte hij.
    Ik hoor wat hij fluister en draai hem wat om, daarna dring ik voorzichtig binnen in zijn achterste en blijf even stil om hem eraan te laten wennen.
    Ik wou tenslotte niet dat hij pijn had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Je moet hem niet omdraaien. :p Als Liam Nialls benen omhoog doet, kunnen ze elkaar nog aankijken en zoenen. -wbw-]


    Take me to wonderland

    [ik blijf wat langer, stom rooster morgen, vrij les vrij les les vrij vrij les les-_- ahah naja doen we dat zo wel want het is voo beide de eerste keer. lol zeker opd at gebied ben ik noop

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 20:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik weet het allemaal ook alleen maar door bromance fanfics te lezen. x'D]

    Niall James Horan,

    We draaiden de rollen zodat Liam nu bovenop me hing. Hij deed mijn benen wat omhoog en ging voorzichtig en traag naar binnen in zijn achterste.
    Ik beet op mijn tanden en sloeg mijn armen stevig rond Liams nek tegen de pijn die snel over zou gaan in genot.
    Hij blijft even stil zodat ik kan wennen aan zijn grootte. Als de pijn weggaat, zoen ik hem op de mond en knik. "Doe maar," fluisterde ik zachtjes en keek hem vol liefde aan.


    Take me to wonderland

    [ahah jaja Glenn dat zeggen ze allemaal;)

    Liam Payne.

    Ik glimlach lief naar hem "you're mine" fluister ik zacht en zoen hem.
    Vervolgens stoot ik ik zacht en langzaam een paar keer zodat hij niet teveel pijn leed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "You're mine," fluistert hij in mijn oor waardoor mijn hart sneller slaat. Ik wil Liam nooit meer kwijt. Ik sla mijn armen stevig rond zijn schouders en begraaf mijn gezich in zijn nek waar ik zijn typische geur opsnuif. Ondertussen stoot hij zachtjes waardoor ik een laag gekreun laat horen. "Never let me go," zeg ik zacht en ik hou mijn armen stevig rond hem alsof ik hem anders zou verliezen. Lichte kusjes worden in zijn nek door me gezet.

    [Ik ben al 18 jaar single, dus ik heb nog niets in de praktijk kunnen doen. x'D]

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 21:00 ]


    Take me to wonderland