• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nothing lasts forever. And we both know hearts can change.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    You're always in my head. I just love you so much.


    You are beautiful, you are love.

    Ugh ik wil Age of Empires spelen, maar al mijn downloads doen het niet D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Prejudiced schreef:
    Meh men vriendje heeftet uitgemaakt ):


    Awwh ):
    Dit is echt rot ):


    26 - 02 - '16

    Slither schreef:
    (...)

    Dude, niet iedereen geloofd dat de wereld vergaat. Echter, bijna niemand geloofd dat en dat is maar goed ook. Ik heb ook zin in vrijdag. Vrijdag is mijn lievelingsdag. ;3
    Ga gewoon verder met je leven, er is niks aan de hand.


    Ik had het niet over het einde van de wereld, maar ik veronderstel dat je het tegen iemand anders had...


    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Het leekt alsof je zei: Dat je zin hebt in 21-12-12 (dan gaat zogenaamd de wereld vergaan) hihihi, en nee ik geloof er niet in, maar ben wel nieuwsgierig naar die dag..


    Daar had ik het dus niet over. Dat interesseert me zelfs helemaal geen zak.
    En by the way, waarom vul je dan bij m'n poll in dat je er wel in gelooft? :W


    OT: Fuck you. Echt, waarom zou ik niet mee mogen? Iedereen gaat, en ik zou weer de enige zijn die naar huis moet omdat je me niet vertrouwt. Één dagje de stad in na de examens, te veel gevraagd? Ik doe like niets met vriendinnen, of het is samenkomen voor school. Precies of we op café gaan, seriously. Ik ga en vrijdag ook, en dat zul je me deze keer niet verbieden. Dat doe je al meer dan genoeg.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 22:32 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Het leekt alsof je zei: Dat je zin hebt in 21-12-12 (dan gaat zogenaamd de wereld vergaan) hihihi, en nee ik geloof er niet in, maar ben wel nieuwsgierig naar die dag..


    Het schijnt dat niet de wereld vergaat, maar dat er een nieuw tijdperk aanbreekt. Ik ben wel benieuwd wat er dan allemaal zal veranderen c:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 22:24 ]


    26 - 02 - '16

    Het onbegrip wordt nu echt vervelend. Ben jij nu mijn beste vriend? :'D


    everything, in time

    230710 schreef:
    (...)

    Ik had het niet over het einde van de wereld, maar ik veronderstel dat je het tegen iemand anders had...


    Ik had het dus tegen SoCuteBieber... Omdat zij jou bericht opvatte als iets anders. Ik begrijp ook wel dat je het niet over "het einde van de wereld" had.


    You are beautiful, you are love.

    FUCK, dat doet cholera veel pijn.

    Ik ben zojuist van de trap af gevallen en dacht even flauw te vallen c.c gelukkig niet flauw gevallen en bed bereikt zonder iets te breken. Kak. Dit doet echt pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nog twee dagen leren. Dan ben ik er eindelijk van af.. C:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    Nog twee dagen leren. Dan ben ik er eindelijk van af.. C:


    Veel succes nog Melissa c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik vind mensen met liefdesverdriet best wel heel erg irritant.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik wil niet! :l


    Caution first, always.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Veel succes nog Melissa c:


    Hoe weet jij mijn naam? ;O
    Door Femke? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    Hoe weet jij mijn naam? ;O
    Door Femke? ^^


    Onder andere >_< en Thsjaa. Ook door Lieke :3 jullie staan in elkaars signature :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.