• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Opera schreef:
    Fuck you!
    Je bent echt een ongelooflijk gierige krent. Eerst vragen waarvoor ik kom en zodra ik zeg dat ik voor slechtzienden en blinden collecteer smijt je de deur voor m'n neus dicht. Wat een aso ben je! Wacht maar tot jij wat met je ogen krijgt en hulp nodig hebt. Dan zal jij echt wel willen dat er iemand voor jou collecteert. Reken er maar niet op dat ik zoiets voor jou zou doen! FUCKER.


    :O Wat een aso!!

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    :O Wat een aso!!


    Echt hè? Ik ben nog iets van drie van dat soort mensen tegengekomen tijdens de collecte die ik moest lopen.


    26 - 02 - '16

    So damn tired.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik snap eindelijk de diepe betekenis achter dit lied. Denk ik.

    Gott hij is zo leuk


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    404NOTFOUND schreef:
    Ik snap eindelijk de diepe betekenis achter dit lied. Denk ik.

    Het is zon raar lied, maar het heeft wel iets. I like it. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik moet morgen een PO afhebben. Fuck.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Opera schreef:
    (...)

    Echt hè? Ik ben nog iets van drie van dat soort mensen tegengekomen tijdens de collecte die ik moest lopen.


    Ik loop elk jaar collecte voor de kankerstichting maar ik ben toch heel blij voor de mensen waarbij ik aangebeld heb dat ze niet de deur hebben dicht gesmeten voor mijn neus. Anders was hun deur daarna niet meer heel geweest :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noooo!
    6 testen!:c


    •*• Lululu •*•

    Ik ben de laatste tijd echt een vampier, mijn handen zijn zo koud :\

    En die jongen op school van gisteren was wel erg leuk.. ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik krijg echt van wat dat Serious Request gedoe. Flikker eens op zeg. Het is gewoon een van de acties die veel media aandacht krijgt en waarvan het geld toch amper tot niet naar het goede doel gaat.
    Ik kan je nu al garanderen dat het grootste gedeelte van dat geld naar de zakken van de 3FM mensen gaat en anders besteed word om al die events te betalen. Die mensen van 3FM lachen zich vast helemaal kapot dat mensen zoveel geven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik voel me ziek.. Ik wil naar huis >_>


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wauw, The Hobbit was fenomenaal! Bewijst maar weer dat dwergen wel degelijk sexy zijn _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oke ja, nee, toch niet.
    Fuck this, het is vrijdag, een dagje niet leren, dat overleef ik wel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil dat iemand het begrijpt.


    Your make-up is terrible