• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Er zijn van die dagen dat ik helemaal nergens zin in heb en geen idee heb wat ik moet doen, terwijl er nog genoeg is dat ik moet doen. Dit is er daar een van.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Godverdomme.


    Your make-up is terrible

    Ik kan hier gewoon niks mee... Ik weet niet wat ik moet doen, omdat ik niet weet wat er is. Ik wil je zo graag helpen, maar ik kan het niet, gewoon omdat ik niet weet wat er precies aan de hand is. Ik wil het begrijpen, heel graag zelfs, maar ik kan het niet begrijpen als je zelf niet weet wat er is. Ik ben niet zoals jou.. Ik denk niet zoals jou.. Je zult het me echt moeten uitleggen...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ik kan hier gewoon niks mee... Ik weet niet wat ik moet doen, omdat ik niet weet wat er is. Ik wil je zo graag helpen, maar ik kan het niet, gewoon omdat ik niet weet wat er precies aan de hand is. Ik wil het begrijpen, heel graag zelfs, maar ik kan het niet begrijpen als je zelf niet weet wat er is. Ik ben niet zoals jou.. Ik denk niet zoals jou.. Je zult het me echt moeten uitleggen...

    Oké, serieus. Leer communiceren, als dit over iets tussen jou en Nikki gaat :'D Zoiets doe je niet via 'n topic.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Oké, serieus. Leer communiceren, als dit over iets tussen jou en Nikki gaat :'D Zoiets doe je niet via 'n topic.

    Nynk, denk je niet dat ik dat doe? --' Ik lucht hier alleen mijn hart want ik zit ermee, daarvoor is het topic bedoeld. Bemoei je alsjeblieft met je eigen zaken. Dankjewel :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Nynk, denk je niet dat ik dat doe? --' Ik lucht hier alleen mijn hart want ik zit ermee, daarvoor is het topic bedoeld. Bemoei je alsjeblieft met je eigen zaken. Dankjewel :W

    Sorry, ik erger me er gewoon aan :Y) Eigenlijk ook een manier om mijn hart te luchten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Sorry, ik erger me er gewoon aan :Y) Eigenlijk ook een manier om mijn hart te luchten.

    Als ik voor alles waaraan ik me erger 1 cent zou krijgen zou ik nu miljonair zijn, maar goed, dat ga ik hier ook niet allemaal neerzetten :Y) Je had me ook een GB ofzo kunnen sturen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fuck this. Sucks to be me right now.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oromis schreef:
    (...)
    Als ik voor alles waaraan ik me erger 1 cent zou krijgen zou ik nu miljonair zijn, maar goed, dat ga ik hier ook niet allemaal neerzetten :Y) Je had me ook een GB ofzo kunnen sturen.

    Dit gaat er niet om om zoveel mogelijk ergernissen te spuien. Ik vind het gewoon vreemd en dat heb ik nu duidelijk gemaakt ^^ Via GB of hier, dat doet er niet zoveel toe.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Madonna schreef:
    Er zijn van die dagen dat ik helemaal nergens zin in heb en geen idee heb wat ik moet doen, terwijl er nog genoeg is dat ik moet doen. Dit is er daar een van.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik voel me echt klote


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil Kerst <3


    Vatican Cameos

    Blij dat ik vrij gevraagd heb!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 15:12 ]


    everything, in time

    Eindelijk eens een leuke dag gehad.


    26 - 02 - '16

    Nee. Ik ga geen fucking hutspot eten. Gatverdamme!


    26 - 02 - '16